Keskuspuistoa ei saa supistaa

Keskuspuistoa ei saa supistaa / Tiedotteet / Keskuspuistoampanjan uusin mediatiedote / Kommentit

20.04.2016 10:05

Onko tästä karnevaalista tehty facebook-tapahtumaa, jota voisi jakaa?

21.04.2016 06:11

Voisiko näille sivuille laittaa linkin tai selväkielisen kartan Keskuspuiston uhanalaisista alueista? Vai löytyykö sellainen jostain?

#3 Re:

21.04.2016 20:49

#1: -

Kyllä on ja se löytyy #keskuspuistonpuolesta ja linkki: https://www.facebook.com/events/235958300096968/

Tervetuloa mukaan!

SuPi

#4 Re: Kartta

21.04.2016 20:56

#2: -

Hei,

Paras yritys piirtää kartta on ylen sivuilla

Linkkaan tähän myös oman yhdistelmäni yleiskaavan pikselikartasta karttapohjalla. Tervetuloa maastoon 24.4. Olemme merkinneet näitä alueita aika tarkasti maastoon.

26.04.2016 14:48

Olin sunnuntain tapahtumassa. Kauhulla ajattelen kuka päättäjä on vastuussa keskuspuiston supistamisesta. Nauhalla merkityt alueet kogretisoivat mitä kaukeuksia ja korvaamatonta on suunnitteilla. Meidän kaupunkilaisten keuhkot , hegitysalue tuhotaan. Ettekö kuuntele asiantutijota ja tutkijoita ,jotka tietävät ,että kaiki luonnossa liikuminen ja katseleminen parantaa ja ennaltaehkäisee sairauksia.Jopa liikuntakyvytönkin vanhus voi paremmin jos vuoteen ikkuna on luontoon.Suurkaupunkienkin keskellä on aivan upeita puistoja kalliine istutuksineen joita hoidetaa.Tämä meidän upea metsä ,sille ei tarvitse juuri tehdä mitään ,kun antaa olla vaan.Kuka päättää näin korvaamattomasta virheestä tuhota kauneinta mitä meillä on !