Larun lasten tilat kuntoon

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Larun lasten tilat kuntoon.

20.05.2016 15:06

Perunapelto oli siinä Piratin takana olevalla kentällä. Sittemmin siihen tuli pikkukenttä, jolla pelattiin koulun pesäpalloa, jalkapalloa, talvella siinä oli luistinrata.

Vanhan koulun aikaan tunteja pidettiin ruotsalaisen koulun, kirkon ja  palokunnan talon tiloissa. Pyrkällä käytiin urheilutunneilla, omin jaloin kuljettiin. Myllykalliossa jokainen lapsi joutui vuodeksi iltavuoroon, ja taas yhteiskoulussa kaksi ensimmäistä luokkaa iltavuoroa. Uudessa yhteiskoulussa oli oppilaita parhaimmillaan 1300. Silloinkin oli luokkia tyhjillään kaiken aikaa. Jos LYK:ssa on nyt noin 600 oppilasta, niin eikö  sieltä liikene vuokrattavaksi koulutiloja peruskoululaisille?

26.05.2016 07:33

Lapsia ei saa sairastuttaa vaarallisissa rakennuksissa. Ottakaa lapset pois pväkodeista, jotka oireiluttavat. Lasten tulevaisuus ja terveys on tärkeää!!!!!!

06.06.2016 09:07

Kirkon tilojakin kuulemma aletaan myymään pois tarpeettomina.

Eikö ko. tiloihin voisi remontoida koulutiloja?

08.07.2016 16:01

olen töissä päiväkodissa

07.09.2016 18:49

Haluaisin kaikille kolmelle lapselleni terveen tulevaisuuden. Lauttasaarelaisilla lapsilla on oltava oikeus hengittää päivähoidossa ja koulussa siitä sairastumatta. Myös päiväkotien ja koulujen työntekijöillä on oltava se oikeus.