Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

Vieras

Äitiä ja vauvaa ei saa erottaa!!
duudelille

#1852 Re:

#2: -

Heillä on koti  josta heidät karkoitetaan pois, mutta asunto ei silti vapaudu. Jospa lukisit ennenkuin spammaat.

ajatteluonsallittua

#1853 Re: Re: Re: Hyvä

#148: Hahh - Re: Re: Hyvä

Onko lasten hankkiminen kielletty turvapaikan saaneille? Tuo perustelu on hämärin kaikista. Hänen tulisi siis elää ilman vaimoaan ja olla tekemättä lapsia kenenkään muun kuin Suomen kansalaisen kanssa?  Hän on asunut Suomessa 7 vuotta ja hänellä vakituinen turvapaikka ja vaimo jota ei saisi olla, mutta missä on hänen ihmisoikeutensa?
Mieti mitä luet ja kirjoitat, ajattelu on sallittua myös suomalaisille.

tyhmälle

#1854 Re: Re:

#1679: Juhani M - Re:

Hän ei voi mennä Irakiin koska hän on tappolistalla samoin koko urheilujoukkue johon hän kuului. Joukkueesta on jo 12 tapettu.

hölmöläistentouhua

#1855 Re: Re:

#387: JZZane - Re:

Et ilmeisesti ymmärrä että lain tiukennos, jossa vaaditaan tietty tuloraja ennenkuin voi saada perheen luokseen, on aiheuttanut tilanteen. Ennen tätä vaimo olisi saanut jäädä. Jopa poliitikot arvostelevat päätöstä nimeomaan siiitä syystä että lakia on alettu soveltaa myös jo kauan Suomessa asuneisiin, vaikka se oli tarkoiettu nimenomaan uusile tulijoille.

voipyhäjysäys

#1856 Re: Re: Re: Hyvä

#1233: Sysimaan Imaami - Re: Re: Hyvä

Ehkäpä Migri käyttää muitakin  tietolähteitä kuin Googlea, onko juolahtanut mieleen? He varmasti eivät ole jättäneet kiveäkään kääntämättä saadakseen tämäm turvapaikahakijan myös ulos, siitä voit olla varma.

Vieras

Minun moraali sanoo, että äitin ja vauvan erottaminen on väärin. :'(

Vieras

Käännytys ei haittaa minua, joten antaa mennä vaan!

Vieras

Koska perhettä ei saa erottaa lapset tarvitsevat molempia vanhempia.Virkamiehet sanovat mediassa ketään ei lähetetä kuolemaan ja jos äiti ja tytär karkotetaan heidät lähetetään kuolemaan. Meidän on helppo olla Suomessa kun meillä ei ole hätää ja arvostella pakolaisia pitää muistaa ei ihmiset turhaan pakene maastaan he haluavat elää

Inhimillisyyttä migrin toimintaan

Vieras

Suomalainen saa tuoda puolisonsa ulkomailta ja kun menee naimisiin niin puoliso saa oleskeluluvan. Nyt tämä isä ja toinen lapsi tulee olemaan suomalaisia ennen pitkää siis hänkin saa ottaa vaimonsa ja lapsensa Suomeen?

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

Vieras

Poistin allekirjoitukseni, kun sain asiasta parempaa tietoa.

Pakko myöntää että tulee aina turhaan innostuttua kun asia koskee maahanmuuttajia. Joskus pitäisi oppia odottamaan oikeaa tietoa, eikä mennä aina mukana kun muut riehaantuvat fanaattisesti.

Pyydän julkisesti anteeksi suomalaisilta, olin väärässä tälläkin kertaa, anteeksi.

#1867 Homojen adoptiolaki vs kansanvaihto

Kun on kyse suomalaisista ihmisistä...

Meillä on unelma-väki rummutti aikoinaan kovin äänekkäästi ydinperheen romuttamisen puolesta ja kertoivat ettei lapsen oikeuksiin kuulu isä ja äiti, eikä lapsi tarvitse kumpaakin.

Kun on kyse erivärisistä...

Meillä on unelma-väki rummuttaa kovin äänekkäästi ydinperheen puolesta ja kertovat että lapsen oikeuksiin kuulu isä ja äiti, sekä lapsi tarvitse kumpaakin.

En ole törmännyt vastaavaan kaksinaismoralismiin ikinä. Onko tämä väki ihan henkisesti kunnossa?

Äiti ja mummo

Perhettä ei saa hajottaa. Pienet lapset tarvitsevat molempia vanhempiaan ja toisiaan

Vieras

Tapauksen ratkaisu ei saa eikä voi löytyä lakikirjasta, koska kyse on moraalista, ja perheen hajoittaminen näin on väärin.

Vieras

Inhimillisistä syistä. "Mikä ei ole kohtuus, ei ole lakikaan", kuuluu vanha juristin ohje.

Vieras

Käännytysaie sotii allekirjoittaneen oikeustajua vastaan.
vastuullisuutta

#1872 Re:

#1869: -

Perheitä hajotetaan tuhansia joka vuosi. Miksi tämä yksi on niin kiinnostava? Vastaus: Koska ovat ulkomaalaisia..

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

Vieras

Jotkut näistä päätöksistä eivät mene millään järkeen. Vauva Suomessa ja äiti Irakissa... Ja muutenkin. Ihan riittävästi rikkonaisia perheitä maailmassa ilman tällaisia päätöksiä.

Kommentoi adressia