Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

Vieras

Naistenkin turvallisuus on tärkeää. Mieluummin rikoksiin syyllistyneitä nuoria miespuolisia turvapaikanhakijoita ulos!

Vieras

Koska maahanmuuttopolitiikan linja perheenyhdistämisessä on enemmän taloudellisin perustein on vastoin länsimaisia arvoja.

Vieras

Äitiä ja pikkuvauvaa ei voi erottaa toisistaan.

Vieras

Maahanmuuttoviraston väki nauttii vallasta, erityisesti väkivallasta, johon heille on annettu aseet.
Päätös on ristiriidassa lasten oikeuksien ja myös Maahanmuuttoviraston omien puheiden kanssa. Halutaan perheitä, mutta tosiasiassa ei halutakaan. Halutaan vähemmän yksinäisiä miehiä, mutta luodaan tilanne, jossa heitä tulee lisää. Puheet perheen yhdessäolon tärkeydestä kuten myös kaikesta muusta inhimillisyydestä koskevat tottakai vain heitä itseään.

Täysin järjetön päätös!!
Sid

#231 Re: Re:

#8: n88 - Re:

Otappa faktoista selvää, ennen ku haukut ihmisiä. Suomessa on kodittomia hirveä määrä ja isolla osalla ei ole kodittomuuden syynä riippuvuus! Otappa asioista selvää ja sivistäppä myös sydäntäsi niin voisit kuulostaa jopa vakavasti otettavalta.

Tämä ei silti tarkoita sitä, etteikö meidän pitäisi auttaa muitakin. Kaikkia emme voi toki auttaa mutta äitiä ei todellakaan pidä erottaa tuon ikäisestä vauvasta, ellei vauvan oma turvallisuus sitä vaatisi ja tässä tilanteessa sellaisesta ei ole kyse. Siksi karkoituspäätös on vain väärin.

Vieras

Toivon, että tämä johtaa perheen säilymiseen yhdessä

Vieras

Mielestani Migrilta todella typera paatos.

Sid

#235 Re:

#228: -

Voi jos vauvan turvallisuus sen vaatisi. Mutta tässä tilanteessa sellaisesta ei ole kyse ja siksi tämä päätös on väärin.

Älytöntä, tunteetonta byrokratiaa!

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

Joku järki käteen!

Vieras

Kun lukee Maahanmuuttoviraston listauksia "turvallisista" maista ja samaisen viraston toimenpiteistä, karkotuksista jne. hävettää olla suomalainen. Lähetämme nuoria ihmisiä suoraan kuolemaan... Ja me täällä vain laskemme, mitä pakolaisten ylläpito ( 40€ vrk, 1-2miljoonaa palautuslentoihin... PALUULENTO KUOLEMAAN

Vieras

Jos voin vaikuttaa siihen, ettei näin epäinhimillisiä päätöksiä tehdä, haluan tehdä sen!

Vieras

On mielestäni kohtuutonta toimia näin, kuka haluaisi, että omalla kohdalla toimitaan näin? Ei perhettä voi eikä saa hajoittaa millään perusteilla, ei perheenrikkomiseen edes ole perusteita. Ihmisoikeusrikos!
totuutta tietämättömät

#242 Re:

#199: -

Suomessa lapsia hoidetaan tarhoissa ja perhepäivähoidoissa sillä aikaa kun vanhemmat ovat töissä!

Vieras

Lapsen etu menee kaiken muun edelle. Ainut moraalinen vaihtoehto.

Inhimillisistä syistä.

Vieras

För att Finland har tappat förståndet helt och vi måste stå upp mot den utvecklingen!

Vieras

On epähumaania erottaa pienet lapset vanhemmistaan. Irak ei ole riittävän turvallinen maa äidille ja lapselle. Lisäksi äiti imettää vauvaa, nyt vauva on jäämässä Suomeen kun äiti palautetaan Irakiin. Lasten etua ei ole päätöksessä lainkaan huomioitu.

Vieras

Mikä järki tällaisessa päätöksesdä on? Palkkoja pitää nostaa, jos ihmisten ei katsota tulevan toimeen niillä.

#248 Re:

#43: -

Kyseisellä elätillä on työpaikka. Onko Sulla?

Vieras

Kohtuutonta erottaa perhe toisistaan!!!!

joskus on vaan niin.

Kommentoi adressia