Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

#251 Re:

#237: Brutus -

Millä tavoin heidän Suomeen tulonsa ajankohta, avioliiton solmiminen tai lasten syntymisen ajankohta olisi oleellisia tässä? Kysymys on perheestä! Siis isä, äiti ja lapset, jotka nyt halutaan erottaa toisistaan. Jos tämä Hesarin uutinen lasketaan propagandaksi, niin silloin on kyseessä hyvä ja oikeutettu propaganda!

Vieras

lapsia ei saa erottaa äidistäään

Vieras

Pelkään, että minutkin karkotetaan, koska tuloni ovat liian pienet.

Vieras

Kyllä päätöksissä pitää olla mukana ripaus inhimillisyyttäkin, eikä tuijottaa vaan pykäliä.

Vieras

Allekirjoitin koska; Joku roti nyt.

#256 Re: Ankkurilapsia ja -vanhempia vain, kalliiksi tulee

#58: Oikea päätös - Ankkurilapsia ja -vanhempia vain, kalliiksi tulee

Ääliö. Mies on töissä. Lue juttu, ennenkuin alat kommentoimaan tuota perus persurasisti sontaa.

Vieras

Tälläinen perheen hajottaminen on epäinhimillistä ja tälläisen mahdollistava politiikka sysään Suomen barbaarivaltioiden joukkoon

Vieras

Ei mitään järkeä ja inhimillisyyttä siinä, että raiskaajat saavat jäädä ja äiti lapsen kanssa karkoitetaan.

Vieras

Allekirjoitin, koska en pidä aivan järjettömistä idioottien tekemistä päätöksistä. En voi ymmärtää minkä sortin järjenköyhyyttä moisien päätöksien teko vaatii? Ei riitä perheenpäällä tulot? Mikä helvetin syy se on? Avustuksia riittää kyllä muille loisille jakaa, on asiat mallillaan.

Vieras

Haluan elää inhimillisessä Suomessa. Haluan että tällaiset päätökset -ja tämä nimenomainen- tehdään toisin: näiden ihmisten, erityisesti lasten elämää kunnioittaen.

Vieras

Ihmisoikeudet! Koskee myös perheitä!

Vieras

Pidän epäinhimillisenä sitä, että vanhemmat ja lapset erotetaan toisistaan.

Vieras

Uskomattoman sivistymätöntä ja hävytöntä toimintaa viranomaisilta. Hallitus joka säätää tällaisenkin lain on häpeällinen esimerkki Suomesta!

Vieras

En voi käsittää tehtyä päätöstä. Tunnen myötähäpeää päättäjien puolesta!
Häpeä Suomi!

Vieras

Tilanne on täysin epäinhimillinen eikä lapsen oikeuksien mukainen

Vieras

Perhettä ei saa hajoittaa. Se on väärin.

#267 Re: VMP

#114: Muhis - VMP

Mitä jos samaa tulorajaa käytettäisiin myös kantasuomalisiin? Jos perheen tuloraja ei ylity, niin osa tai kaikki lapset annettaisiin sijaisperheisiin. Toinen vaihtoehto voisi olla valtion määräämä avioero.

Vieras

Perhettä ei saa erottaa ja varsinkaan pienten lasten tähden, inhimillisistä syistä! Jos isä on paennut, perhettä voidaan rangaista.

Vieras

Minkälainen maa ensin sanoo ottavansa hädänalaiset turvaan, mutta estää heitä olemasta perheidensä kanssa?

Vieras

Minusta se on väärin, että perheenjäsenet erotetaan toisistaan.

Vieras

Päättäjät. Ajatelkaa asia omalle kohdallenne jos tilanne olisi omassa perheessänne.

Vieras

Kokonaisuuksien suhteen parempaa näkemystä päätöksiin sekä tässä että yleisesti, kiitos. Ehdottomasti annettava perusoleskelulupa koko perheelle. Perheenjäsenten kuuluu saada elää yhdessä. Lapset tarvitsevat molemmat vanhemmat. Työtätekevän miehen palkan suuruus on enemmän työnantajasta kiinni kuin miehestä itsestään - erikoinen peruste vedota liian alhaiseen tulotasoon.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

Vieras

Lasten etua ei ole huomioitu. Suomen, jossa suureen ääneen puhutaan lasten edusta, ei pitäisi toimia näin.

Vieras

Näinä päivinä hävettää olla suomalainen, kun lukee Maahanmuuttoviraston linjauksia "turvallisista" maistaja samaisen viraston muista toimista; karkotuksia, perheiden ja lasten elämän tekemisestä mahdottomaksi. Ja me täällä vaion laskemme rahoja: pakolainen 40euroa vrk, karkotuslennot 1-2 miljoonaa... Paluulento suoraan kuolemaan

Kommentoi adressia