Kansalaisadressi perustuslakimuutosta vastaan
Ota yhteyttä adressin tekijään
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Re:
Ei todellakaan. Enhän allekirjoita tällaista mätäkuunjuttua. Mutta eihän persu ymmärrä. Paljon mitään.
Jos kerran kyseessä on laittomasti tekeillä oleva muutos, pystyykö tästä tekemään rikosilmoituksen? Pitäisi pystyä.
Re:
Tuskin adressin laatinut henkilö on persu, hänhän on vanhaa ja arvokasta sukuakin. Ei sillä, miksi persuissa ei voisi olla ylhäisiäkin.
Re:
Siitä vaan sitten mars lähimmälle poliisiasemalle tekemään rikosilmoitusta. Lycka till niinku svenski sanoo.
Re:
#130: - Kirjoitan tätä 6. 9 2011
Mitämieltä olet nyt kun Saksa ottaa huomenna tarkasteluun onko heidän perustuslakiaan vastaan mennä avustamaan toisia EU maita. Sama tulee koskemaan myös Suomea. Kuka suomessa sai tämän aikaan?. Nimittäin koko revohka on EU:n ja niiden maiden perustuskakivastainen. Sen ovat kaikki tienneet mutta on yritetty kusettaa yli lakien. Revi siitä.
Re: Adressista
#126: Teemu Tilæus - Adressista Haloo!! Jokainen allekirjoitus on tärkeä olipa adressi mikä tahansa. Sillä henkilö haluaa osoittaa mielipiteensä. Ei mitään valitettavaa kuten alussa sanoit; vaan tämä voi olla vielä mahdollisuus vaikutta edes jotenkin. Ei saa olla liian kyyninen kuten ME Suomalaiset olemme.
Re: Re: Adressista
Kysymys ei olekaan siitä, etteikö jokainen nimi olisi arvokas. Jokainen nimi on arvokas ja tärkeä, nyt on kuitenkin kyse myös nimien määrästä. Mitä enemmän nimiä, sitä enemmän painoarvoa. 3000 tuhatta nimeä yli viiden miljoonan kansalaisen asuttamassa valtiossa on vain promille, jolle nauraisi media myöten kaikki. Suomalaisia ei näemmä kiinnosta se, mitä tapahtuu. Hyvin valitettavaa, kun kyseessä on erittäin tärkeä asia.
Ei tollaisilla päätöksillä ole lain voimaa
Re:
Siksi, että mitään "rikosta" ei ole muualla kuin vaalipropagandan ajoissa aloittaneiden hörhöjen mielikuvituksessa.
Re: Re: Re:
Voi hellalettas kun on känkkäränkkapäivä. No, voit sitten varmaan tehdä toisenkin rikosilmoituksen samalla reisulla kun menet ilmiantamaan perustuslakivaliokunnan sinne poliisille "maanpetoksesta". :D
Yksi hörhö yrittää sekoittaa itse asian
Tämä adressi ei ole puoluepoliittinen.Tämän voivat allekirjoittaa kaikki jotka haluavat että Suomessa olisi kansanvalta.
Re: Yksi hörhö yrittää sekoittaa itse asian
#147: Työmies - Yksi hörhö yrittää sekoittaa itse asian
Allekirjoitan.
Kari Järvinen
Tampere
040 57829229
Re: Yksi hörhö yrittää sekoittaa itse asian
#147: Työmies - Yksi hörhö yrittää sekoittaa itse asian
Sanoo nimettömänä esiintyvä hörhö. :D
Jos oikeesti haluat mennä tolle linjalle, niin kannattaa miettiä ketkä täällä oikeesti olis niitä "vieraan vallan agentteja" ja kuka pitkän päälle hyötyisi siitä, jos Suomi lähtis ovet paukkuen EU:sta ja panis välit poikki kaikkiin mahdollisiin ystäviin. Vastaus ei muuten olis Suomi.
Mitä taas puoluepolitiikkaan tulee, niin johan tuolla ylempänä yhden puolueen puoluesihteeri jo piti mainospuheen. Eli vaalitempaushan tämä on ja jokainen, jolla on tolkku päässä on sen huomannut. Ei ihme, että allekirjoitusten määrä on näin pieni.
Re: Re: Yksi hörhö yrittää sekoittaa itse asian
#149: - Re: Yksi hörhö yrittää sekoittaa itse asian
Mitähän puoluetta tai ketä ehdokasta adressin luonut herra Tilaéus sitten edustaa, kertoisitko, kun näin olet päätellyt?
| This discussion has been closed. |
Adressista