Tampereen KO:n tuomarin poika tuomittava!!!!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tampereen KO:n tuomarin poika tuomittava!!!!.

kalevi kannus
turku

18.11.2006 14:01

Eipä hämmästytä...
Harri Veijonen
Lappeenranta

05.12.2006 19:53

Seurakuntalainen-lehti http://wwnet.fi/users/veijone/
kirjoittaa:

HARRI VEIJONEN EI SUOSTU ELÄTTÄMÄÄN KIRKON HOMOPAPPEJA JA MÄTÄÄ OIKEUSLAITOSTA

Harri Veijonen ei suostu elättämään kirkon homopappeja
ja mätää oikeuslaitosta!

KIRSI KÄNNÖ EI NOSTANUT SYYTETTÄ TAMPEREEN KO:N TUOMARIN POIKAA VASTAAN

http://www.adressit.com/tuomio:n mukaan ei Tampereen Kihlakunnansyyttäjä Kirsi Kännö halunnut nostaa syytettä Tampereen KO:n tuomarin poikaa vastaan, joka oli murtautunut oikeustaloon ulko-oven ikkunan rikkoen. Mutta annas olla kun kirkollinen pappi vaati tuomiota kunnianloukkauksesta niin jo on kuin kännissä kyselemättä nostanut syytteen seurakunnan evankelista Harri Veijosta vastaan! Koko maa on juopunut homopappien tarjonnasta niinkuin Ilmestyskirja sanoo.

Luulin että tämä Kännö olisi sama kuin sisar Vapaakirkossa, mutta niin oli pimeä luterilainen kuin vain Suomessa olla saattaa. Nelihenkinen raati, tuomari + 3 lautamiestä, kaikki perusluterilaisia. Pappi ehtinyt pubi-illan pidoistaan oikeussaliin päätähtenä. Aamulehden toimittaja ajettiin ulos kun päätähti vaati asiansa käsiteltäväksi suljetuin ovin ja tietenkin oikeus siihen suostui. Syyttäjä Kännö saarnaa kuin itse Perkele mm. miten kirkko ja seurakunta olisivat synonyymejä, samaa tarkoittavia sanoja. Kirkollisia känniläisiä koko lauma! Selviä siitä sitten voittajana! Pastorin ja lakimiehensä paljastin tuoneen oikeuteen väärennetyn asiakirjan, mutta syyttäjä Kännö saarnaa, että sieltähän se löytyy Suomi24:stä. Puheenjohtaja sentään tajusi, että kun ystävykset olivat yrittäneet väärentää Suomi24:n rekisteröidyn nimeni niin olivat siinäkin epäonnistuneet pahanpäiväisesti. On odotettavissa nopeaa kuolemaa Tampereen Käräjäoikeuden henkilöille ja poliittisesti valituille kirkollisille lautamiehille surmaajana vaikkapa Risto Kolari. HV

Reima kultalahti
Vieras

#3 Suomen laki

25.12.2010 12:57

Suomenlakihan on jo kauan ollut pelkkä vitsi jossa vastaajan yhteiskunnallinen asema, väri sekä hyvävelisopimukset ratkaisee, ulkomaalaiset raiskaajatkaan eivät saa tuomioita koska raiskaamisen katsotaan kuul.uvan heidän kulttuuriinsa, ja asennehan suomessa on että tulijoiden täytyy saada säilyttää kulttuurinsa meidän kulttuurimme kustannuksella. Kimmo Sasi selvisi kuolemantuottamuksestakin 70 pv sakolla ja hän itse on vaatinut 2000luvulla kuolemantuottamuksista ankarampia rangaistuksia.

Hyväveli sopimukset pätivät taas,Koska sasi on perustuslaki lautakunnan puheenjohtaja en usko että suomenlailla on enää mitään merkitystä tai sukottavuutta, todennäköisesti Vanhasenkin tapauksessa tehdään jokin muotovirhe tahallisesti jotta asia menee vanhaksi tai tuomio on vaikka yksi päiväsakko jolla ei tietenkään ole mitään merkitystä edes symboisesti.