PRO ROXX

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista PRO ROXX.

Eloa niemennokkaan

#51 Vierasvenesatama

30.10.2016 14:57

Rahat pois turisteilta. Kaupunki kuihtuu ja köyhtyy. Työpaikkoja katoaa. Olisiko aika ajatella tulevaa Hankoa. Rähjäinen vierasvenesatama karkoittaa maksavat asiakkaat muihin satamiin.Järki käteen. Hankolaiset ovat kohta kaikki sossun luukulla jos tänne ei saada jotain kehitystä. Kaikki pitäisi saada mutta mitään ei itse viitsitä tehdä muuta kuin ruikuttaa ja tehtailla kaiken maailman valituksia. Kannattaisi käydä Hangon ulkopuolellakin joskus, saisi ehkä vähän laajempaa näkemystä asioihin. Mahtavaa että tänne tulee uusia yrittäjiä jotka eivät ihan pienestä sanahelinästä pahoita mieltään

Vieras

30.10.2016 18:16

Roxx on osa hankoa.
Ei mikään sossupummi

#53 Järki käteen

31.10.2016 08:32

En ymmärrä missä ulottuvuudessa te hankolaiset oikein elätte. Paikka näyttää aivan kamalalta. Sitä hoidetaan surkeasti. Se ei ilman veneilijöitä tuota rahaa. Ruoka on ala-arvoista roskaruokaa mikä varmasti selittänee miksi ylipainoisuus on hangossakin iso ongelma. Omistajat veloittavat törkeitä summia tontin vuokrasta (esim. kauppa-auto).

Muutos on hyvästä. Ei sitä kannata pelätä. Jos siitä sitten tulee liian hieno teidän minäkuvaan, niin sitten varmasti kannattaa keskittyä hetken siihen identiteettikriisiin, eikä vaan protestien pitämiseen.