HALLITUKSEN EROTTAVA

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista HALLITUKSEN EROTTAVA.

Seuratkaamme maahan saapuvia pakolaisvirtoja ja maahanmuuttajia?

#1 Työpaikkojen katoaminen

17.09.2011 09:32

Monesta asiasta riippuvaiseksi olemme tulleet.Uusien työpaikkojen luominen tulee olemaan
kovan haasteen edessä.Perinteiset työpaikat katoavat moni joutuu työttömäksi.Tahti tulee senkun vain kiihtymään.Kannattavuus laskee.Konkurssit yleistyvät.
Sauli Niinistö kehoittaa säästämään.Olisi hölmöä arvotonta,tai arvottomaksi käyvää euroja käydä säästämään.Kaikki pyrkivät ottamaan velkaa.Tästä on hyvänä esimerkkinä sijoittaminen asuntoihin.
Kun vertaamme markka-aikaista rahanarvoa ja nykyistä euronarvoa mitä näillä saa.Hinnat ovat moninkertaistuneet tänä aikana.Halutaan luoda keinottelijoille ja varkaille lain sallimat edellytykset toimia.
Vakuuksia ostamaan,kauppa se on joka kannattaa.

#2 Kotimaista politiikkaa

19.09.2011 18:39

On työuria pidennettävä,koska rahat eivät riitä eläkkeiden maksuun.Tulisikin mitä pikemmiten päästä eroon kaikesta tuottamattomasta työstä.Nythän työpaikkoja perustetaan ja tuotetaan lisää eläkeläisiä.Ei ajatella sitä,että kansakunnan talous kärsii ja ajaudutaan vararikkoon maksukyvyttömyyden tilaan.
Velkaa kaikki haluavat sijoitusilleen.Joku on tehnyt työtä ja tienannut tuottavasti.On mistä antaa lainaa.Lainan takaisin maksu on eriasia.Siihen on monia keinoja- jättää laina maksamatta.
Ei halutakaan aina maksaa lainaa pois.Velkasaneraus.Pyyhitään osa lainasta pois.Ja jos maksetaankin laina pois on.On saatu muhkeita myyntivoittoja,eli on poljettu rahalta arvoa pois.
Taas palkkoja nostetaan,onhan valtiolla rahaa ja lisää tulee.Veroja korottamalla.
Jos palkkaa saa virasta sataseitsemänkymmentätuhatta euroa vuodessa,mikä tekee vanhassa rahassa miljoona markkaa ja sitä korotetaan parikertaa vuodessa kahdeksalla ja puolella prosentilla,kolmellakymmenellätuhannella eurolla päästää jo pariinsataantuhanteen euroon,
mikä on aivan realistinen tavoite.