Adressi Israelin tueksi!

Adressi Israelin tueksi! / Tiedotteet / SUURI ISRAEL-JUHLA! JAA TIETOA KAVEREILLESIKIN! / Kommentit


Vieras

#1

06.10.2018 09:38

Hienoa! Herra siunatkoon Israelia ja varjelkoon sitä. Seistään muurinaukossa rukoillen, tukien ja rinnalla kulkien. Pidetään ääntä velemediaa vastaan ja kerrotaan totuutta Israelia koskien. Oikaistaan vääriä olettamuksia ja käsityksiä Israelista. Kerrotaan kaikesta siitä hyvästä, mitä Israelissa tehdään ja kuinka he auttavat hätään joutuneita kansakuntia ja yksilöihmisiä, jopa heitä vihaavien maiden kansalaisia. Kerrotaan lapsille ja nuorille Israelin merkityksestä ei vain historiassa vaan tässä- ja tulevassa ajassa.

T. Auli Happonen

Vieras

#2

06.03.2019 15:22

Hieno! Mina olen tukenut aina Israel! Minun suku äidin puolesta Zborowski suku ,joka taisteli ja suojeli joskus omassa paikassa nimena Zborow! Se oli Galicja aikana,kun osa Ukraina oli mukana Puolan kanssa ennen toinen sota aikana! Kun Bandera tuli tapamaan kaiki joka ej ollut puhdas ukrainalainen!! Kaikki puolalaiset ,juudalaiset ja sekärotuiset lähtivät pois sielta keski Puolan! Minulla on ollut Samuel Zborowski suvussa! Rabi aina sanoi minun äidille huomenta,kun oli nähnyt minun äiti ! Hän sanoi äidille ,Sina olet Meidän!!! Katarina ps.anteeksi,minun Suomen kieli ej ole paras! Sen takia en kirjojtaan paljon,mutta olen aina mukana! Kata

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…