Pienemmät opetusryhmät Kangasalle!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pienemmät opetusryhmät Kangasalle!.

21.12.2011 19:55

Toivottavasti tämä tehoaa, niin opetus paranee ja helpottuu.
simplex

#2 Rauhoittukaa

13.01.2012 21:11

Tampere katsoo ryhmkoot aikanaan koko suur-Tampereen alueelle.

#3 mitä maksaa, kuka maksaa

15.01.2012 09:53

Asia on hyvä, mutta itse en allekirjoittele toivomuslistoja. Toivoa voi vaikka kuuta taivaalta, mutta ilman taloudellisia investointeja se ei sieltä tule. Adressissa olisi hyvä edes mainita arvioita kustannuksista sekä ehdotus siitä miten kustannukset katetaan (esim. kunnallisveroa nostamalla, säästämällä kouluruuasta tai terveydenhuollosta). Tälloin toivomus olisi lähempänä ehdotusta ja samalla realistinen vaihtoehto pohdittavaksi kunnan päättävissä elimissä.

16.01.2012 18:37

yli 23 oppilaan luokat ovat aivan liian isoja. Nykyisin on jo yli 30 oppilaan luokkia. Itse olen ollut yli 30 luokassa ja olen kärsinyt liian isosta luokasta, ujompana oppilaana jää helposti syrjään eikä kaikkia millään pysty huomioimaan.

27.01.2012 21:40

Mutta olihan Kunnanhallituksen mielestä kolminkertaiseen vesivarajärjestelmään Tavaseen varaa antaa liki puoli miljoonaa euroa. Aikana jolloin ei ole varaa kunnolliseen kouluruokaan tai voinappiin. Onpa siinä kokoomus ja demarivaltuutetuilla (joita enemmistö Tavase kannattajista oli) miettimistä arvomaailmassaan. Mutta tehän taas ne sinne äänestätte, niin ilmeisesti kannatatte juuri näitä arvoja. Kolminkertainen vesivarajärjestelmä on toki tärkeämpäää kuin lasten asiat.

28.01.2012 11:51

Kangasalla pitäisi käydä arvokeskustelua siitä, mikä meille on tärkeää: ihmiset, rahat vai rakennukset? Omasta puolestani haluan, että lasten ja nuorten koulutuksesta samoinkuin päivähoidosta huolehditaan hyvin. Lapsissa on tulevaisuutemme! Myös vanhuksille hellää huolenpitoa! Yhteiskunnan pitää muuttua lämpimämmäksi. Toivoo mummu
seuraaja

#7 Äänestätte arvoja ensi vaaleissakin

12.02.2012 21:55

Kangasalan kunnanhallitus ja ylin johto on kyllä käsi pystyssä heti hyväksymään rahanmeona kulttuuritaloon, Tavase tekopohjavesihankkeeseen ym. Mutta kun koululaisille sitoutumattoman valtuutetun aloitteessa ehdotettiin voinappia valinnaiseksi ruokailussa oli kunnanhallitus täysin yksimielisesti ja ylimielisesti palautti tuon aloitteen tiedoksi valtuustolle. (eli ei käy) Siinä teille äänestäjille arvomaailmalatausta.
Mutta onhan sentää uusi Lukio.