Adressi Israelin tueksi!

Adressi Israelin tueksi! / Tiedotteet / HALLITUS HALUAA MUUTTAA HENKILÖTUNNUKSET! / Kommentit

Vieras

25.04.2020 20:21

Onko jo muualla maailmassa muutettu tunnuksia,vai onko Suomi taas näyttämässä suuntaa maailmalle.Mitä tässä muutoksessa tavoitellaan,mitä ajetaan takaa,mitä hyötyjä mitä haittoja,kuka tässä käskee näin todella tekemään.Jumala ei ainakaan niitä tunnuksia tarvitse,hän tuntee ihmisen ilman mitään ihmisten keksimiä tunnuksia.Mistä tämä kiire juuri suuren kriisin aikana,eikö olisi paljon tärkeämpiä asioita ensin hoidettava.Eikö tämä tule kovin kalliiksi ja hyvin hankalaksi pitkälläkin tähtäimellä.Eikö tämä ole epäluottamus lause Jumalaamme kohtaan,tänne asti on pärjätty vanhoilla systeemeillä,nytkö ihminen on tullut niin viisaaksi,vai tyhmäksi että tätä muutosta tarvitaan.Entäs jos huomataan että tehtiin tyhmäpäätös voiko systeemeitä nuin vain muutella,kuka määrittää ihmiset onko nainen vai mies,vai onko joku välimuoto,entäs jos henkilö itse vaihtaa sukupuoltaan onko tunnukset taas muutettava,sekoiluksihan tämä menee.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…