Porin Vesi pidettävä kunnallisena liikelaitoksena

Porin Vesi pidettävä kunnallisena liikelaitoksena / Tiedotteet / Adressikeräys jatkuu / Kommentit

Vieras

26.07.2020 12:34

Muuta vähemmän kuntalaisia koskevaa myytäböä on , varmasti älköön vettämme pilatko. Jos kaupunki myy kohta ostamme omsn maapohjamme öOmaa Vettä maksamme siitä ulkomaille, sitten se on kallista

Vieras

26.07.2020 19:40

Nyt katson ohjelmaa joka kertoo Australian vesimarkkinoista. Tuollainen täälläkin lienee tulevaisuutta. Muutamassa kuukaudessa veden hinta voi nousta jopa viisin kertaiseksi, ellet maksa olet ilman. Ohjelma Ulkolinja. Voittoa vedellä.
Merja Rmili

#3 Miksi Vesi pitää myydä?

30.07.2020 19:30

Mitä Porin kaupunki yleensä hyötyy jos myy meidän yhteisen veden? Tulee kallistumaan niin paljon ettei kohta enään ole vara juoda ja saako enään edes juomavettä kraanasta? Käy kuten ulkomailla laitetaan kraanasta tulemaan jotakin jokivettä ja juomavesi pullotetaan ja myydään kalliilla. Tämä vesikauppa on ehdottomasto peruttava.

minävaan

29.09.2020 07:22

Missään tapauksessa ei saa vettämme myydä !! Taistellaan  ,sillä ihan tarpeeksi "hulluja" päätöksiä on tuo kaupungin eliitti jo tehnyt ..Meitä porilaisia on pikkuhiljaa noitten päättäjien pakko alkaa kuunnella .Helppo järjestää asioista ,joista me kaupunkilaiset olemme erimieltä,niin netti äänestys ,jota valvoo puolueeton tarkkailija .