Tupakka kieltoon Suomessa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tupakka kieltoon Suomessa.

Joonas Solla
Anjalankoski

#1

16.01.2007 21:11

Tämä on kyllä hyvä asia mutta mikä meteli siitä tulisi kun myynti loppuisi
Ahti Hietanen
Vantaa

#2

21.01.2007 15:43

Ajatus kuullostaa aluksi hyvältä, mutta mietitäänpä asiaa vähän pidemmälle. Suomeen tulisi salakuljettajia ulkomailta. Olisiko se sitten hyvä asia. Tupakasta riippuvaiset olisivat valmiit tekemän mitä tahansa saadakseen tupakkaa. Maamme joutuisi kaaokseen. Vankilat täyttyisivät aika nopeasti. valtion talous ei kestäisi sitä. Jos ptää valita joko nykytilanne tai tupakkakiellon aiheuttama tilannen, mä valitsen mielummin nykytilanteen.
Henry Konttila
Sahalahti

#3

03.02.2007 01:36

Se on totta, vaikka itse tupakoin ja olen opiskelija, kannattaisim tupakoinnin boikotoimista. Mutta.... Aina on mutta, asiat on näin, suurin osa tupakoitsijoista ei näe kantaa tällä lailla, sitä paitsi, tupakkaa saa jatkossakin vaikka se kiellettäisiin. Opiskelijoilla menisi enemmän rahaa siihen tupakin hankkimiseen...
(tämä on vain arvio, mutta eihän sitä koskaan tiedä...) =)
Henkka S
Hyvinkää

#4

15.02.2007 12:32

tupakointi vie vuodessa 19000 sivullista hautaan, eikö se ole murha?
Simo Hämäläinen
Kuopio

#5

28.02.2007 01:22

itse olen opiskelija ja en tupakoi tai juo alkomahoolia... mutta rahat ei silti riitä...että se siitä kohdasta...vaikkakin olen sitä mieltä että savuton maa paras maa...tupakan tilalle vaan nuuska...saa sen hengen iteltään silläkin
Jay Apple
Helsinki

#6

03.03.2007 17:14

Voi luoja miten säälittävää! Kenelle se kuuluu jos joku polttaa tupakkaa ja myöhemmin kuolee siihen!
Toni Kujamäki
Tammela

#8

03.04.2007 15:18

*Tupakka on jokaisen oma asia vittu,haistakaa paska vitun mulkut ja imekää munaa...saatana! Vitun pellet ette edes tajua mitä tupakka merkitsee Esim.minulle teille se onkin ehkä vain joku vitun porkkana minulle se on *****************************