TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE!

TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE! / Tiedotteet / Päivi Räsänen: Ei homoseksuaalisuus sinänsä ole synti, vaan homoseksuaaliset teot! / Kommentit

03.10.2022 21:09

Hyvä tarkennus

Vieras

#2 Re: Se on Päivi Räsänen just noin ,miten sanoit/ kirjoitit. Kristilliset periaatteet kunniaan!

04.10.2022 04:22

#1: -

Vieras

#3 juu olet oikeassa ja olen sytynyt selaiseen taloon jossa aikoinaan olivat tosi uskovasia siillä Re:

18.11.2022 22:49

#1: -

juu minä olen sytynyt sellaiseen taloon jossa oli vat todella uskovasia ja kun ei ollut ennen 1900 lukua mitään tv tä tai sähkö valoa niin lukivat raamatua ja lauloivat virsiä. Ja muutin siinen niin muutaman vuoden oleskelun jäkeen kun isäni kuoli niin avatiin talle lokero jossa oli kaksois veljeni tehnyt testamentin itselleen. Ja oli karu hetki kun avatiin se tallelokero niin siloi velöjeni sanoi oletko löytäny paikasi. ole pitäny blkria päällä ny jo 4 vuotta että hän ei voi soitaa ja hän on katkera siitä- muuta me tehdään omaa kotia siine järven rataan ja siltä puutuu ainostaan muutma lista enää ja sillä on vlvota kamerat jotka kuvaa kun joku käy sillä. olen nyt fuengirolassa jo 3 talvea lunta paossa ja kylmyyttä ja verotajaa. tv Tuomo Suhonen puh +358 400678185 evp Vek joka ajoi junia ympäri suomen ja olen nähnyt kun ihminen on kulut junan alle ja heiti hirven ajolankaan mätyharjun etelä puolella. tv Tuomo Suhonen Koeta saada kaikki kuntoon..

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…