Kajaanin Lehtikankaan koulujen oppilaiden terveyden puolesta!

Vieras

#1 Lasten terveys

17.01.2012 21:23

Meillä on kaksi lasta tässä koulussa. Toisella todettu astma ja toisella on jatkuvaa päänsärkyä, silmien arkuutta, limaista yskää ja nyt uutena tulokkaana nenäverenvuodot.
koululainen -70 luvulta

21.01.2012 11:43

Tähän tulisi todellakin puutua nopeasti. Sillä pahimmassa tapauksessa koululla on sama kohtalo kuin Kätönlahden koululla. Ja urakoitsijat olisi valittava suurella huolella ettei edellämainitun koulun kierre ala myös Lehtikankaalla. Itse kävin koulua -70 luvulla. Silloin se oli "melko uusi", ja se oli hurjaa rakentamisen aikaa ja silloin tehdyt rakennutkset alkavat todellakin rapistua ilman hyvää huolenpitoa.
nimimerkki 23

#3 Hauhola

22.01.2012 13:13

Vuosi sitten istuin vielä hauholan penkillä, mutta en enää. Pakko myöntää että ei siell oo kyll asiat kohrallaan, maantiedon luokissa vilisi muurahaisia ja hämähäkkejä aina keväisin, talvella -30 pakkasessa ikkunoista kuului melkein suhinaa kun ne vetivät ja luokkaan tuli kylmä. Eikä soidinsuon koulukaan hääppöisessä kunnossa taida olla!

Kyllä pitää asialle tehdä jotain.
Huolestunut äiti

#4 Haloooo!

22.01.2012 18:19

Myös meidän pikku astmaatikko poika tässä koulussa. Tänä talvena jatkuva nenäverenvuoto riesana. Missähän syy?

Vieras

25.01.2012 17:19

Ihmisten terveyttä ei voi mitata rahassa.
Lehtikankaalainen äiti

#6 Uusi koulurakennus, kiitos!

07.02.2012 22:25

Nyt olisi hyvä saada vauhtia ja puhtia uuden koulurakennuksen saamiseksi Lehtikankaalle! Vanhojen koulujen korjaus ei ole mielestäni hyvä vaihtoehto... Menee rahat hukkaan. Uusi ja toimiva koulurakennus olisi paras vaihtoehto!