Kirkon erottaminen valtiosta
Ota yhteyttä adressin tekijään
MUSTA USKO VALTAA ALAA
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Re: MUSTA USKO VALTAA ALAA
Kurkkaa nyt rassukka sängyn alle ettei kamala ählämi kyttää siellä. Tai pyydä äitiäs kurkkaamaan jos et itse uskalla.
Re: Re: MUSTA USKO VALTAA ALAA
#58: - Re: MUSTA USKO VALTAA ALAA
Se mainitsemasi ählämi ei varmasti uskalla koskaan lähestyä minua ilman ennalta anottua lupaa, jota se ei koskaan saa, saatikka tunkeutua asuntooni ja kömpiä sänkyni alle, mikä olisikin tunkeutujalle vaarallista, todella vaarallista. Eikä minua ole vuosiin enään pelottanut kukaan eikä mikään, eikä niin tule käymäänkään niinkauan kuin minulla voimia riittää. Viha on vakavasti otettava ase, johonka ei tarvitse kantolupaa ja se viha vain kasvaa ja voimistuu, mitä enemmän meidän omat edunvalvojamme eduskunnassa meitä Suomalaisia kyykyttää. Tämä vaarallinen viha kumpuaa jatkuvasta työttömyydestä ja kituuttamisesta sekä toisarvoisuudesta. Kaikki vain siksi, että muutamat ja valitut ovat arvokkaampis ihmisiä kuin me arvottomiksi jätetyt. Myös koska tänne otetaan jatkuvasti lisää meille kuuluvalla suurella rahalla elätettäviä ulkomaalaisia, jotka vievät kaikenlisäksi meidän työt ja asunnot sekä meidän kaiken mahdollisuuden omassa maassamme, kaikki tämä automaattisesti heti maahan tultuaan meidän Suomen ja Suomalaisten edunvalvojien myötämielisellä avustuksella. Tervetuloa milloinka vain kokeilemaan kannattaako ärsyttää. Meitä samanlaisia miehiä ja naisia on ympäri Suomea kymmeniätuhansia, joille ei kannata paljon irvistellä ja tämä joukko kasvaa huimaa vauhtia jatkuvasti. Asumme tässä sinun naapurissasi kaikkialla Suomessa, eli matkakaan ei ole pitkä. Tämä kannattaisi ottaa vakavasti.
Re: Re: Re: MUSTA USKO VALTAA ALAA
#60: - Re: Re: MUSTA USKO VALTAA ALAA
Minun naapurustossa ei ole mielisairaalaa, joten tuskin kovin lähellä asut.
Valtionkirkko sikälikin epädemokraattinen, että postiosoite pakkoliittää tiettyyn seurakuntaan. Käytännössä porukka reissaa mieltymystensä mukaan, mutta seurakuntavaaliehdokkuus ja äänioikeus sitovat tiettyyn seurakuntaan.
LISÄKSI standardisoimaton sisällöntuotto aiheuttaa runsaasti yllätyksiä. Harras kynttilän sytytys vaivihkaa tilaisuuden takaosassa voi johtaa päreenpolttamiseen, kun kirkossa tapahtuu kiihotusta kansanryhmää vastaan ja poliittisia kannanottoja. Kirkon pitäisi kuulua kaikille ja olla arvoneutraali.
Raamattu jumalan sanaa, mutta edes fundamentalistit eivät toteuta sanatarkasti ym.
Ideologiasta viis, mutta onko srk kustannustehokas palveluntuottaja?
Maksan mielelläni kirkollisveroa. Rahat menee hyvään tarkoitukseen: diakoniatyön kautta köyhien perheiden ja vanhusten auttamiseen, lasten leireihin, kerhoihin, kauniiden kirkkojemme ylläpitoon, henkilökunnan palkkaukseen, kauniiden hautausmaiden hoitamiseen.
Työmies ja -nainen on palkkansa ansainnut, niin myös papit ja muut kirkon työntekijät vahtimestareista siivoojiin, lastenohjaajista pappeihin.
Raamatussa sanotaan: " Tehkää hyvää kaikille, varsinkin uskonveljille ja -sisarille.
Minä olin lapsena pyhäkoulussa, päiväkerhossa, koululaisten kerhossa, partiossa ja leireillä, kaikki kirkon juttuja. Minulla ei ole kirkosta mitään pahaa sanottavaa.
Re: Re: Re: Re: MUSTA USKO VALTAA ALAA
#63: - Re: Re: Re: MUSTA USKO VALTAA ALAA
NIIN PAITSI JOS SÄ OOT ''AVOHOIDOSSA'' TAI ''M3:*SELLA'' ''AUROORA ASIAKKUUDELLA SIELLÄ SISÄLLÄ PARHAILLAAN'' NIIN SIT?
JOS EI SHUVAKKI KIRKON RAHOITUS JA SOMPPULAN SUPPORTTI KIINNOSTA NIIN SITTE SINGERIÄ KEHIIN ! :)
| This discussion has been closed. |