Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vaasan musiikkiluokkien puolesta.


Vieras

#1352 ..surullista, niin surullista..

24.09.2012 22:27

Kai se vaan elämässä pitää hyväksyä, että edelleen täällä on viidakon lait. Isot jyrää pienet. Ja siitä kärsii eniten ne kaikkein pienimmät. Jos itsekkäästi ajattelen, onneksi itse aikanani sain Kadarin opit. Lastani en musiikkiluokille laita, jos siellä tavalliset luokanopettajat musiikkia opettavat.

Vieras

#1353 Re: Swanljung poistuu - ehkä voimme sittenkin elää toivossa paremmasta

25.09.2012 13:47

#1343: - Swanljung poistuu - ehkä voimme sittenkin elää toivossa paremmasta

Apulaisrehtori Teija Ohvo!? Ei voi olla totta!

Hän hakee päällikön virkaan. Kyllä hänellä ainakin itseluottamusta piisaa.

Uskomatonta!!!!


Vieras

#1354 Re: Re: Swanljung poistuu - ehkä voimme sittenkin elää toivossa paremmasta

25.09.2012 13:52


Vieras

#1355

25.09.2012 19:17

Lukekaa uudestaan Jurin kirje:
"Jopa oppilaiden luokanopettaja meni mukaan rehtorin touhuun. Yllytystyö meni niin
pitkälle, että lopulta yksi näiden oppilaiden isistä tuli kesken oppituntiani luokkaan hyökkäävästi huutamaan minulle. Hän on toisen koulun apulaisrehtorin mies. Hän käyttäytyi erittäin röyhkeästi ja aggressivisesti minua kohtaan oppilaiden nähden ja kuullen.
Järkyttyneet oppilaat saivat paniikkihäiriöitä ja purkivat hätäänsä piirtämällä miehen sarvipäisenä piruna luokkansa taululle. Eivätkä oppilaat pahinta nähneetkään: kyseinen isä
tunkeutui tyhjään opettajainhuoneeseen perääni ja ahdisteli minua siellä vielä yli
20 minuuttia poikansa kuullen."

Vieras

#1356 Re:

26.09.2012 10:43

#1355: -  

 Eikö Jurilla ole vaitiolovelvollisuutta kolupäivän aikana tapahtuvista oppilaihin liittyvistä asioista? Voiko julkisuudessa kertoa oppilaista ja vanhemmista tällaista niin, että henkilöllisyys selviää? Itse en heitä tunne joten minulle ei selviä, mutta mielestäni asiat on esitetty niin, että tunnistaa, jos heidät tuntee. Olen tyrmistynyt heidän puolestaan.


Vieras

#1357 Re:

26.09.2012 11:35

#1355: -  

"Järkyttyneet oppilaat saivat paniikkihäiriöitä ja purkivat hätäänsä piirtämällä miehen sarvipäisenä piruna luokkansa taululle. Eivätkä oppilaat pahinta nähneetkään: kyseinen isä
tunkeutui tyhjään opettajainhuoneeseen perääni ja ahdisteli minua siellä vielä yli
20 minuuttia poikansa kuullen."

Olisko vähän tai aika paljonkin dramatisoitu. Naurettavaksi pelleilyksi tämä on mennyt, meneekö tuollainen teksti tosiaa normaaliälyllä varustettujen aikuisten päässä läpi????

 


Vieras

#1358 Re: Re:

26.09.2012 11:57

#1356: - Re:

Käsittääkseni asioista, jotka ovat olleet kaikkien nähtävissä, saa puhua ja kirjoittaa. Esim. uutisissa on joskus tähän tyyliin: "päihtynyt mies riehui lääkärin vastaanotolla, kun lääkäri kieltäytyi kirjoittamasta reseptiä". Nimi saatetaan mainita jopa lehdessä, jos rike on riittävän vakava (riehuja saa vankeutta). Mutta lääkärillä käynnissä on tiukempi vaitiolovelvollisuus kuin siinä, että pölähtää julkiseen tilaan (kouluun oppitunnille) ja meluaa kaikkien oppilaiden nähden. Kovin tahdikasta ei tietenkään ole mainita, kuka noin teki, mutta ei kai Juri sitä sanonutkaan. No, ei yleensäkään ole kovin tahdikasta kertoilla noin yksityiskohtaisesti, mutta Juri on kokenut vääryyttä ja koettaa puolustautua.

 

 

 


Vieras

#1359 Re: Re: Re:

26.09.2012 12:44

#1358: - Re: Re:  

 On mennyt ainakin minun mielestäni liian pitkälle ja minulle ainakin paljastaa tuolla, että todellisia ongelmia hänen kanssaan on varmasti ollut. Ei savua ilman tulta.

että tuota...

#1361 Re: Re: Re:

26.09.2012 19:00

#1358: - Re: Re:

Täällä vilisee nimiä ja kaikenlaisia kannanottoja niin paljon, että kannattaisi ehkä "hidastaa" tahtia...


Vieras

#1362

26.09.2012 21:43

Niin.. Vaasalaisten johtavien virkamiesten vaimot ja tyttäret ahdistelevat yksittäisen ihmisen sukua ja tuttavia (joista suurin osa ei edes tunne Juria) yksityishenkilön mielipiteiden vuoksi. Eli ongelmia tuntuu tosiaan olevan yhdellä jos toisellakin. Ja näistähän ei tosiaan saa/ei uskalla puhua, ettei saa mitään syytettä. Tämä hissuttelu on mennyt jo liiallisuuksiin, kun ei saa omaa mielipidettään sanoa, ettei saa jotain viranomaista kimppuunsa. Kyllä vapaassa maassa pitäisi pystyä jotain sanomaan suoraankin.

Vieras

#1363

26.09.2012 21:57

Mitä suoraan sanomista se on kun räkäistään mielipide nettiin, nimimerkin suojissa???
Mieti ennen mielipidettä

#1364 Re:

26.09.2012 22:01

#1363: -

Eikö tässä juuri haukuttu Juria, kun on sanonut suoraan ei edes nimellä, mutta tunnistettavasti jostain henkilöstä?


Vieras

#1365 Re:

26.09.2012 22:03

#1363: -

..ja puhumattakaan siitä, että mitä suoraan sanomista se on, että virkamiehen perhe alkaa ahdistella täysin ulkopuolisia ihmisiä jonkun toisen ihmisen mielipiteen takia? Yleensä aikuiset voivat keskustella mielipide-eroista keskenään. Ilman puhelinsoittoja täysin asiasta ulkopuolisille henkilöille.


Vieras

#1366 Re:

28.09.2012 00:04

#1363: -

"Mitä suoraan sanomista ... ???"

Niin, tätä voidaan jatkaa. Kumpi sanoo suoraan? Juri ks. tiedotteet, jutut Pohjalaisessa,vaasalainen.com vai esimiehet, Nummela, Swanljung, P. Käräjämäki yms, jotka salaavat totuuden meiltä. Kumpi tässä on "suora". Kumman veri ei vapise? Nummelan vai Jurin?

Huom! Emme edelleenkään tiedä Jurin irtisanomisen syytä!

Meneekö meillä välillä puurot ja vellit sekaisin?
Kumpi on uhri ja kumpi tekijä?


Vieras

#1367 Jokainen vastaa

28.09.2012 10:13

netissä omista kirjoituksistaan. Itse olen asiallisen tyylin kannattaja, en minä ainakaan "räkäise" mielipiteitä enkä varsinkaan nimiä.
Lyhyesti: mielestäni työntekijöitä ei kohdella asiallisesti. En tunne Nummelaa enkä Juria enkä juuri tuota tapausta, mutta tunnen joitakin muita tapauksia. Ja aina on syyllistetty ja leimattu vain henkilö, joka savustettiin ulos. Siksi epäilen myös tätä Jurin tapausta, vaikka en tiedä siitä.
Itsekin olen joutunut tiukille ja olen kokenut, että on toimittu vastoin hyvää tapaa ja jopa vastoin lakia, mutta minut on uhkailtu hiljaiseksi. Tuskinpa valitus täällä mitään auttaa, mutta ainakin saan purkaa pahaa mieltäni. Toistaiseksi operaattori päästää tänne nettisivuille.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

28.09.2012 14:33



Vieras

#1369 Re: Re:

28.09.2012 17:42

#1366: - Re:  

 Missä työpaikassa irtisanottujen, irtisanomisten syitä huudellaan julkisesti? Ei kai missään. Kuka edes haluaisi, että niin tehdään. Eiköhän ne ole työntekijän, mahdollisesti hänen edustajansa ja työnantajan välinen asia. Työntekijä kai tietysti voi kertoa mitä haluaa.


Vieras

#1370 Re: Re: Re:

28.09.2012 17:58

#1369: - Re: Re:  

 Ja täällä valitellaan, kun ME EMME TIEDÄ syitä... Pitäisikö meidän tietää?

narsismia vastaan

#1371 Re: "Narsisti keskellämme"

28.09.2012 20:18

#1360: - http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9524926504

Mielenkiintoisen näköinen kirja. Valottaakohan se myös tätä tilannetta?


Vieras

#1372 Re: Re: Re:

28.09.2012 21:55

#1369: - Re: Re:

Millainen pomo kertoo kuka on syyllinen tilanteeseen ennen kuulemistilaisuutta ja vielä lehdessä? Ei ainakaan (luojan kiitos!) oma pomoni.


Vieras

#1373 Re: Re: Re:

29.09.2012 01:34

#1369: - Re: Re:

"Missä työpaikassa irtisanottujen, irtisanomisten syitä huudellaan julkisesti? Ei kai missään. Kuka edes haluaisi, että niin tehdään."

Juri halusi.

"Eiköhän ne ole työntekijän, mahdollisesti hänen edustajansa ja työnantajan välinen asia?"

Ei ole.

"Työntekijä kai tietysti voi kertoa mitä haluaa."

Ja työnantaja valehteli vaikka mitä ...

 

 


Vieras

#1374 Re: Re: Re: Re:

29.09.2012 01:35

#1370: - Re: Re: Re:

Juri halusi meidän tietävän


Vieras

#1375 Re: Re: "Narsisti keskellämme"

29.09.2012 01:36