Eläimiä teurastetaan/tapetaan liikaa lihan vuoksi.
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Eläimiä teurastetaan/tapetaan liikaa lihan vuoksi..
Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)
02.07.2007 20:29- Poiston ajankohta: 20.01.2011
- Poistamisen syy:
Johann Wolfgang Von Goethe Grani |
#2 Hmmh03.07.2007 13:22"ELäimiä kuolee jatkuvasti ruuan takia !" Kappas, noinhan se asia on. Eläimiä (ihminen mukaanlukien) kuolee päivittäin. =D Eipä ole lihan valmistajat ja kauppiaat ennustajia, joten tuskin voivat etukäteen tietää lihan päivittäistä menekkiä. Ennakkonäkymiä tietty on, mutta juuri sen seikan vuoksi on em. asinosaisten tukeuduttava järkkymättömään mottoon: "Parempi liikaa kuin liian vähän." Enemmän heitä huolettaa nälkäinen ja tyytymätön ihmis-asiakas kuin eläin. =) |
Henriikka Virtanen Hämeenlinna |
#3 Vegeratisti?07.07.2007 19:56Todella outo addressi. Onkohan laatija vegetaristi? Itse syön lihaa ja aion syödä jatkossakin, joten ymmärrä miten eläimiä voidaan teurastaa liikaa lihan vuoksi. Minä en itse ymmärrä eläinten tappamista huvin vuoksi, kuten metsästäjät niin tekevät.... |
Roosa Huttunen Suonenjoki |
#4 aiotko toimittaa adressin eteenpäinkin?09.07.2007 22:33Kuka sinulle on sanonut että eläimiä teurastetaan liikaa? En ole ennen kuullut että lihaa jäisi ainakaan paljon yli. vai miten on? Itse olen sitä mieltä että eläinten tappaminen on turhaa ja olen vegetaristi(Henriikka minusta tekijä vaikutti vain pikku lapselta en siitä vegetarisuudesta tiedä....) Ei tänne enää turhia adresseja kiitos. |
![]() Anonyymi |
#5 Metsästyksestä13.07.2007 01:49Henriikka Virtanen: "Minä en itse ymmärrä eläinten tappamista huvin vuoksi, kuten metsästäjät niin tekevät...." Mistäköhän tuonkin tiedon repäisit. Itse olen metsästäjä ja tapan eläimen jotta saisin ruokaa/tai vaatteita. Enkä kyllä tunne ketään metsästyskortin haltijaa joka tappaisi niitä vain huvikseen, joten älä puhu asioista joista et tiedä. |
Johann Wolfgang Von Goethe Grani |
#613.07.2007 09:55Itseasiassa metsästystä harrastetaan Myös huvin vuoksi, esim. Afrikan mantereen metsästystarhat, joissa eläimiä kasvatetaan nimenomaan metsästettäväksi rikkaille turisteille (esim. urosleijonan ampumisesta saa pulittaa n.20.000$). Tietenkin kyseiset saaliit käytetään hyväksi esim. ruokaan, vaatteisiin ja käyttötavaroihin, kuten Lahti sanoikin. |
Heikki Raunio Rauma |
#718.07.2007 09:56Ajatelkaapa ihan vain sanoja "virkistyskalastus" ja "urheilukalastus". Kertovat jo itsessään paljon. |
![]() Anonyymi |
#8 Metsästyksestä vielä24.07.2007 01:04Niin mutta pitää muistaa, että kun puhutaan metsästyksestä niin Suomessa ei juurikaan tapeta turhaan eläimiä ikäänkuin harjoittelun vuoksi, vaan täällä on ampumaratoja joissa voi harjoitella. Afrikassa on juuri tuota huvimetsästystä, jota ei kyllä mielestäni Suomessa juurikaan ole. |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Pidetään kiinni pyöräedusta – hyvinvoinnin ja luottamuksen puolesta 🚴♂️
Puhtaan veden ja terveyden puolesta - Ei kaivosta Heinolaan
Vastustamme Karhen Kalliomäen tuulivoimahanketta (Ylöjärvi)
Vetoomus Pirkanmaan Hyvinvointialueelle: Vanhusten kasvokkaisen päivätoiminnan palauttaminen ja turvaaminen
Vetoomus: Ei tuulivoimapuistoa Helvetinjärven kansallispuiston viereen (Natura-alue FI0341003), arvokkaaseen kansallismaisemaan. Patakorpi, Kuru, Ylöjärvi. Pirkanmaa.
Pysäytä ihmiskaupan uhriksi joutuneen Maryn ja hänen lastensa pakkopalautus
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Forssan sairaalan palvelut turvattava
Ei enää leikkauksia mielenterveyspalveluista!
Kielletään ilotulitteiden myynti yksityishenkilöille
Tampereen Iidesjärvi ja sen eteläpuolinen alue luonnonsuojelualueeksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Israel boikottiin Euroviisuissa! Vetoomus Ylelle 2025
Sallitaan asuntojen vuokraus matkailijoille!
Silvola, Vantaa: Ei punaista asfalttia Kahluuniityn halki – Suojellaan niittyä, kunnioitetaan asukkaita
PELASTETAAN LOUHIPUISTO
Säilytetään Märkiön leirikeskus – yhteinen tilamme
Vetoomus Siuntion aurinkovoimalahankkeiden estämiseksi valtakunnallisesti arvokkaille maisema-alueille
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Pidetään kiinni pyöräedusta – hyvinvoinnin ja luottamuksen puolesta 🚴♂️
45415 Luotu: 02.06.2025
Suomen on aika tunnustaa Palestiinan valtio
10618 Luotu: 09.06.2025
Vaadimme eduskunnan, presidentin ja hallituksen toimille suunnan muutosta.
1715 Luotu: 12.06.2025
Älkää sahatko pois sitä kulttuurin oksaa, jolla me kaikki istumme ruotsinkielisessä Suomessa!
1457 Luotu: 16.06.2025
Salibandyliiton tulee luopua 3vs3-turnausten tuomisesta 5vs5-sarjoihin
819 Luotu: 14.06.2025
Rajamäen terveysasema lähipalveluineen on säilytettävä!
721 Luotu: 12.06.2025
Porvoon kaupungin johdolta vaaditaan välitöntä muutosta Porvoon rakennusvalvonnan johtoon ja epäasialliseen toimintaan.
715 Luotu: 06.06.2025
Pysäytetään Inkoon terästehtaan suunnitelmat ympäristön pelastamiseksi! Stoppa stålverksplanerna i Ingå för att rädda miljön!
277 Luotu: 26.06.2025
Stop Kaskenlinnan ja Mäntymäen sairaaloiden henkilökunnan parkkimaksuille
238 Luotu: 18.06.2025
Ruotintien kunto ja kunnossapito paremmaksi
200 Luotu: 18.06.2025
Joukkokanne eläkerahojemme varastamisesta
192 Luotu: 13.06.2025
Huumeneulojen vaihtopistettä ei tule sijoittaa Kivenlahteen
820 Luotu: 02.06.2025
Hius- ja kauneudenhoitoalan yritykset ja työpaikat ovat vaarassa! ALV 14% Heti!
20840 Luotu: 20.03.2025
URHEILUKESKUKSEN JA RYKMENTINPUISTON METSÄT UHAN ALLA
966 Luotu: 08.03.2024
Silvola, Vantaa: Ei punaista asfalttia Kahluuniityn halki – Suojellaan niittyä, kunnioitetaan asukkaita
177 Luotu: 30.05.2025
Työkyvyttömäksi todetut henkilöt irti TE-toimiston asiakkuudesta
145 Luotu: 30.06.2025
Pätevöitymiskoulutus yksityisen varhaiskasvatuksen työntekijöille
145 Luotu: 16.06.2025
Uittamon Kannuskadun täydennysrakentamisen pysäyttäminen
132 Luotu: 05.06.2025
Vetoomus Koukkuniemen kirjaston säilyttämisen puolesta
129 Luotu: 30.06.2025
Kaivokselan vesitornin tulevaisuus ratkaistava kaavoituksessa
118 Luotu: 23.06.2025