Kultainen ja Hopeinen harmonikka kilpailut takaisin televisioon


Vieras

#26

03.04.2013 14:04

Ehdottomasti takaisin televisioon. Yle-verolla kustannetaan jo ylikaupallista tangomarkkinaakin!

Vieras

#27

09.04.2013 21:18

Parasta ohjelmaa,kun on itse nuorena hieman harrastanut musiikkia.Adressi on tosi tärkeä et saamme saman henkiset ihmiset äänemme kuuluviin.

Vieras

#28

15.04.2013 05:21

On se vaan kumma juttu, kun niin televiossa kuin radiossakin soi soimasta päästyäänkin kaikkea muuta kuin harmonikka musiikkia.
Tahti pysyy samana, mutta joiku, ja falsetissa inisemisen malli vain muuttuu.
Toki näin saa ollakin, mutta vaihtelu ei ainakaan pahentaisi asiaa.
Minä en juurikaan mm radiota käytä kuin levyjen kuunteluun. Uutisten välissäkin soi monesti "jytä" musiikki.
Televiossa on ehdottomasti liikaa samankaltaista ohjelmaa kaikine kilpailuineen,ja keittiöineen.
Luulisi että myöskin harmonikka aiheista ohjelmaa sopisi ruutuun.
Harmonikka on lunastanut paikkansa takuuvarmasti tässä "suloisessa Suomenmaassa" joten luulisi sen kelpaavan myöskin television ruutuunkin.
Ketkä määrännevät julkaistavat tv ohjelmat, näyttääkin että he eivät ole ainakaan Harmonikka musiikin suosijoita, miksi ?
Oliskin tv:n ja radion syytä tarkistaa ohjelmiensa sisällöt toisesta kulmasta, kuin mitä ne nyt ovat.
Meitä harmonikan "sylissä pitäjiä" on vielä maassamme, ja onneksi uusiakin ilmaantuu, joten järki käteen myöskin tv ja radio ohjelmien suhteen.
Järki käteen,arvoisat ohjelmoitsijat, kaikille katsottavaa ja kuunneltavaa,
vai onko meiddät kauniimman musiikin kuuntelijat tarkoitus siivota sillan alle ?????????
Sirmakka

#29 Tärkeällä asialla

29.05.2013 11:45

Tiedän heti yhden lapsisoittajan jonka koko soittoharrastus alkoi siitä kun näki hopeisen harmonikan lähetyksen tv:stä. Epäilen ettei ole ainoa

Vieras

#30

07.07.2013 16:13

Meinaavat TV pomot että harmonikka ohjelmien katsojat ovat liika vanhaa väkeä? ei kannata niille ohjelmia tehdä. Ruoka ohjelmia tullee joka tuutista, sieltä joutais aikaa haitarillekkin Kyllä se tahtoo maha kasvaa ilman ruokaohjemiakin

Vieras

#31

18.07.2013 20:06

Uskon että saamme paljon kannatusta adressiimme, jolloin asiaamme voidaan viedä eteenpäin aina päättäviin elimiin asti.

Vieras

#32

17.08.2013 19:15

Suomalaista kulttuuria tarvitaan korvaamaan ylikansallista roskaa.

Vieras

#33

18.11.2013 20:45

Harmonikan ystävänä, haluan kilpailut takaisin televisioon. Kesän odotetuin ohjelma.

Vieras

#34

19.11.2013 09:15

Olen ollut itse aikoinaan mukana Kultaisen Harmonikan loppukilpailussa 80-luvulla ja vaikka en silloin voittanutkaan, niin sain paljon keikkoja TV-esiintymisen kautta. Jotenka puolustan ilman muuta sitä, että sekä Hopeinen-, että Kultainen Harmonikka kilpailu saataisiin takaisin kanaville. Jos ei Ylen, niin miksei sitten MTV:n, joka alkuvuosina pyöritti näitä kisoja kolmosella.

Vieras

#35

09.02.2014 13:49

Yksi korkeatasoisemmista kilpailuista joissa soittotaito ratkaisee voittajan.

Vieras

#36

27.02.2014 07:09

Ilmanmuuta.

Vieras

#37

28.02.2014 14:28

Harmonikkamusiikki kuuluu suomalaisuuteen. YLE on vähentänyt tätä taiteenlajia kaikilta kanaviltaan. Olen useasti kommentoinut radion suorissa kontaktiohjelmissa tätä puutetta. Tavanomaisin vastaus on ollut: "Sunnuntaiaamuisin tulee".

Vieras

#38

04.03.2014 14:28

Hyvä kun asiasta tehdään adressi! olen kaivannut molempia TV:n.

Vieras

#39

09.03.2014 12:13

Kaikki hyvät ohjelmat yl lopettaa, tyhjänpäiväisiä tilalle.

Vieras

#40

17.03.2014 11:00

Enemmän keskustelua ja perusteluja YLE:n poppiporukalta miksi SUOMALAISEN kansanperinteen esittämiset pitää hävittää. Kyllä täällä on muitakin ,kuin rokkareita. Poppia,Rockia tulee tuutintäydeltä joka päivä televisiosta ja radiosta ja vielä koko päivän. Haitari musiikki kunniaan. Toki haitarilla soitettu rock musiiki on paljon mielyttävämpää kuunella siinä on paljon enemmän väriä.
Näkis edes jälkikäteen tallenteen

#41 hanurikilpailut takaisin telkkariin

09.06.2014 13:44

Kuka kumma poisti Kultaisen ja Hopeisen harmonikan televisiosta? Raukkamaista. -tana! Oli muuten paljon katsojia.
Kotitarvesoittaja.

#42

14.06.2014 19:19

Kyllä oli tosi typerä asia lopettaa televisiointi vuoden parhaan ohjelman kohdalta. Se oli tosiaan odotetuin tapahtuma televisiossa. Ulkomaalaisia ohjelmia näytetään.Monet niistäkin jo kuinka monennetta kertaa.On kysymys vain YHTENÄ ILTANA TAPAHTUVASTA OHJEMASTA. Sanotaan,että nuoriso ei katsoisi harmonikkaohjelmia. Olkoot katsomatta.Ei ole todistettu,että katsovat niitä vaihtoehtoohjelmia. Eikös pitäisi olla useampia vaihtoehtoja? Harmonikkakilpailu puolustaa paikkaansa televisiossa. Kiireellä takaisin. Jos ei muuten,niin voisi olla jälkilähetys.Itsekin olen soittaja. En tietenkään kaikkein korkeimmalla tasolla,mutta haluaisin nähdä mestarit.

Vieras

#43

03.07.2014 12:07

Tehkää päätös siellä televisiossa, että ensi vuonna näytätte Kultaisen ja hopeisen harmonikka kilpailun. Olisi plussaa, jos järjestätte hanuri musiikin toivekonsertin.
La Melodiosa

#44 Lakkoon

05.07.2014 10:18

En katso enään ikinä yhtäkään urheiluohjelmaa ellei harmonikka kilpailuja näytetä.
Eli mää aloitan nyt LAKON !

Vieras

#45

14.07.2014 17:22

Olen kirjoittanut Yleen asiasta parissakin yhteydessä palauteryhmään kuuluneena. Asia on tärkeä
ja lahjakkaiden ihmisten harmonikan soitto, jonka eteen on tehty paljon työtä.
Seppo Nissilä
musikaalinen

#46

16.07.2014 09:35

johan nyt mulla on oikeesti ikävä sitä kilpailua kun en tiedä koska tulee sen sivuille video viime vuoden ja tämän vuoden kilpailusta sata häme soi juhlilta jotka järjestetään ikaalisissa joka vuosi laittakaa pliis ylelle valitus

Vieras

#47

23.08.2014 13:01

kyllä haitari kuuluu suomen kesään.kaikenmaailman ruokaohjelmia tulee joka kanavalta jokapäivä

Vieras

#48 Re: samaa mieltä. Muuta hömppää vähemmän ja laadukasta tilalle :)

02.05.2015 16:51

#26: -  

 


Vieras

#49

23.05.2015 15:26

Koska tällainen yli miljoonan kiinnostuneen katsojan ohjelma pitää näyttää TV:ssä. Harvaa ohjelmaa katsoo kesällä niin moni suomalainen kuin tätä katsoisi!
Antero

#50 Kannatettava aloite

23.05.2015 15:27

Kerrassaan paikallaan tällainen mielenilmaisu½