MTV3 ei saa katkaista sarjoja kesken tuotantokauden

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista MTV3 ei saa katkaista sarjoja kesken tuotantokauden.

Jenny Widlund
Vaasa

#1 Voiko olla näin?

25.08.2007 12:28

Mistä asti uudet ohjelmat ovat olleet "kesäsarjoja" ja vanhat uusinnat normaaleja sarjoja? Törkeää katkaista kausi kesken kaiken ja odottaa vuosi jatkoa! Ei siis kannata aloittaa minkään uuden sarjan katsomista Maikkarilta kun ei tiedä koska kanava lopettaa näyttämisen.
Tiina Suomalainen
Adressin tekijä

#2 Siksipä tämä adressi

25.08.2007 15:53

MTV3 on osoittanut epäluotettavuutensa jo niin moneen kertaan, ettei sieltä kannata mitään aloittaa edes katsomaan.

Seuraavaksi tosiaan katkaistaan C.S.I kesken kauden ja huhujen mukaan se siirrettäisiin Subille. Tämä sama tilanne voi siis koskea mitä tahansa MTV3:sen sarjaa.
Johanna Lahti
Nokia

#3 Uskomatonta!

28.08.2007 15:40

Ihmettelen tätä maikkarin toimintaa...
Bones siirrettiin täksi kaudeksi myöhäisiltaan ja keskelle viikkoa, melkein kuin haluaisi sille vähemmän katsojia. Sitten vielä katkaistaan kesken kauden...
C.S.I:takin ollaan odotettu jatkuvan ties kuinka kauan ja nyt sekin aiotaan katkaista Heroesin tieltä. Olen odottanut myös Heroesia alkavaksi, mutten todellakaan muitten laatusrjojen kustannuksella!
Siirtäisi vaan kaikki Subille, niin ainakin nähtäisiin loppuun...
Mika Katajamäki
Mänttä

#4 entä sit

01.09.2007 23:47

Mitä tuo Bonesin pätkiminen haittaa?
Minun ymmärtääkseni siinä ei ole mitään suurempaa juonta kuin jokaisen jakson oma.

Tiina Suomalainen
Adressin tekijä

#5 Et voi olla tosissasi?

02.09.2007 13:06

Haluatko itse odottaa 9 kuukautta oman suosikkisarjasi uusia jaksoja ja lähes kaksi vuotta ennen kuin näet seuraavan kauden? Eikö se tunnu sinusta lainkaan katsojan aliarvioimiselta, että uudet jaksot laitetaan hyllylle lähes vuodeksi ja niiden tilalla näytetään uusintoja.