PERHONEN - NUORTEN MIELENTERVEYSONGELMAT JA ITSEMURHAT


Vieras

#26

18.10.2016 17:58

tiedän lähipiirini kokemuksesta miten mahdotonta avunsaanti mielenterveyden ongelmissa voi olla,siksi asia on äärettömän tärkeä

Vieras

#27

19.10.2016 01:46

Huonosti on lasten ja nuorten asiat tässä maassa.Turha kuolema tämä ja olisi ollut vältettävissä.Ikävä adia,että pääsi tapahtumaan.Maassamme myös lastensuojelussa paljon vikaa,apua avohuollon puolelta ei saa,mutta päämääränä onkin lasten huostaanotot ja perheiden rääkkääminen ja lapset kärsivät suunnattomasti koti-ikävässään ja tehdään korjaamatonta tuhoa maamme lapsille tuollakin tavoin,on tutkittu asia,että huostaanottotaustaiset tekevät paljon itsemurhia,mutta ketään ei tässä maassa se kiinnosta!Hävetkää päättäjät!

Vieras

#28

21.10.2016 22:24

Sain tiedon adressista dokumentista. Olen itsekin painiskellut mielialahaasteiden kanssa aikuisena. Voin vain kuvitella miten vaikeaa nuoren olisi selviytyä noista haasteista.


Vieras

#29

22.10.2016 10:19

Olen itse kokenut saman...

Vieras

#30

22.10.2016 10:24

Kerrankin joku haluaa OIKEASTI auttaa ja tehdä hyvää lasten ja nuorten hyväksi.Lapsissamme on tulevaisuus.

Vieras

#31

22.10.2016 10:29

Koska olin itse aikoinani syrjäytynyt nuori ja nyt minulla on neljätoistavuotias tytär joka 13 vuotis syntymäpäivänään yritti ensimmäistä itsemurhaa.

Vieras

#32

22.10.2016 16:22

Olen taistellut itsetuhoisuuden kanssa aina neljä vuotiaasta lähtien. Myös tyttäreni on monet kerrat suunnitellut itsemurhaa. Asiasta pitää pystyä puhumaan. Tuskaa ei saa kieltää, ihmistä ei saa hyljätä!

Vieras

#33

24.10.2016 12:18

Katsoin dokumentin.. Delphine on kaunis ja hauras.. juuri niin kuin perhonen Se oli Hyvin kuvattu kun nokkosperhonen koitti epätoivoisesti päästä lasin läpi
puskien kaikella voimallaan.. aina uudestaan ja uudestaan vain satuttaen ja ja täten myös rikkoen itseänsä jatkuvalla syötöllä koettaen vapauttaa itsensä surullisen elämänsä kahleista siinä kuitenkaan onnistumatta... Otan osaa suruun jotta te kaikki koette Itsekin olen menettänyt todella monta ystävää suurin osa heistä on lähtenyt oman käden kautta ja kaikki heistä ovat olleet liian nuoria kuolemaan Olen itsekin perhonen olen kahdesta kaupungista koittanut hakea apua useampaan otteeseen olen tehnyt mitä on pyydetty olen käynyt Missä on sanottu että minun kuuluisi ja pitäisi käydä kaikki on jätetty aina kesken mitään ei ole loppuun asti edes koitettu tehdä.. ainoa syy miksi olen jatkanut kamppailua, lasia päin lentämistä, on minun läheiset ihmiseni.. ...oma rakas perheeni. <3 olen melkein kolmekymmentä vuotta.. silti tämä kaikki olo on jatkunut ja jatkuu ja jatkuu aina vain loputtomasti.. olen perhonen jonka siivet ovat ja niin rikki että ne eivät kanna minua enää Kunpa joku nostaisi minut ja antaisi voimaa jaksaa ja jatkaa huomiseen ja huomiseen ja huomiseen Kunpa jostain löytäisi tulevaisuuden En ole koskaan en ikinä nähnyt tulevaisuutta itselleni jo ala-asteen viimeisillä luokilla huomasin sen ja ymmärsin olevani erilainen sisältäpäin...