ISRAEL TÄYTYY LAKKAUTTAA RAUHALLISESTI

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista ISRAEL TÄYTYY LAKKAUTTAA RAUHALLISESTI.

Mika Katajamäki
Mänttä

#2 Ei ikinä toimis

22.09.2007 23:36

Minusta paras ratkaisu olisi antaa rättipäiden tappaa toisiian ihan rauhassa ja perustaa kylä siperiaan niille jotka ei haluaa pois välistä.
Markku Nuppola
kuusankoski

#3 nyt hyvä tilanne

26.09.2007 21:28

Nythän on juuri hyvä tilanne koko Lähi-Idässä, ählämit mestaa kilvan toisiaan, palestiinan porukka jakautunut kahtia, eli siinä nähdään minkä etujen vuoksi palestiina-kysymystä pidetään yllä, ei ainakaan tavallisen kansan.
Kimmo Koljonen
Lahti

01.10.2007 19:25

Ideana jokseenkin hyvänkuuloinen, mutta todellisuudessa tilanne johtaisi siihen, että muslimit "katsoisivat saaneensa" virallisen hyväksynnän juutalaisten joukkotuholle.
Nykyäänkin muslimien uskonnolliset johtajat ovat pitäneet puheita, joissa kehutaan Hitleriä ja pahoitellaan, ettei juutalaisten joukkotuho onnistunut. Samoin he ovat tehneet selväksi, että ei muslimien hävittäminen, joko käännyttämisen kautta tai tappamalla on islamin korkein tavoite. Muutenkin muslimien tavoitteet Israelia kohtaan vaikuttavat pyrkivän natsisaksaan ja armenialaisten joukkomurhan kaltaisiin tekoihin.
Terho Pelkonen
Riihimäki

09.12.2009 10:40

Tämä koko adressi näyttäisi olevan kiihotusta toista yk:n jäsenvaltiota vastaan. Sekö on salittua, kun kosteena on Israel?
PERSÉTIINA
Vieras

21.07.2020 20:39

ONGELMA ON SIINÄ ET  SUOMI    EUU   SIIS ON RAHOTTANU   ✡   (VAIKO   ✡  )VALKO JUTKUJEN PÉRSETIINAN ()*() MAATA MATUSTANIA NY JO 999MILJARDILLA EUROLLA MUTTA SE 1 MILJARDI EURO € ON MENNY KAI ANNAN PYLLUYYN KU PITÄÄHÄ SEN ANNA EI ANNA PANNA SANNAN KI SAADA JO TAIN KIVAA JA MUHKEETA   EU   :LTA :             ()*() ANAALIINSA

'()' HAAH HAAH HAAH HA

21.07.2020 20:41

PÉRSETIINALLA PYYHIN PÉRSEENI !

..|.. ()*()

PYLLY KESO JA ''PÉRSESTIINANLIPPU''

;() HAAAHAHHH HAAH HAAH HAAH HAAAH HAHAHA HA HAAAH HA HAH HAH HA HA HA HAA

P=NIINKU PÉRSE