Kotihoidontuen Oululisä säilytettävä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kotihoidontuen Oululisä säilytettävä!.

Äiti -75

#1 väärin kohdennettu maksuhelpotus

17.10.2012 22:06

Jos varhaiskasvatuksen puolelle tulisikin maksuhelpotuksia, niin ei ne taaperoikäisen hyödyksi tuu. Alle 2 vuotias ei virikkeitä kaipaa kodin ulkopuolelta. Tärkeintä on saada olla oman vanhemman turvallisessa hoidossa.
Heidi

#2 Re: väärin kohdennettu maksuhelpotus

18.10.2012 17:40

#1: Äiti -75 - väärin kohdennettu maksuhelpotus

Aivan totta. Täytyy nostaa esiin tämäkin näkökulma keskustelussa, kun luovutetaan adressi.

!!!!

#3 Re: väärin kohdennettu maksuhelpotus

19.10.2012 18:01

#1: Äiti -75 - väärin kohdennettu maksuhelpotus

Olen täysin samaa mieltä. Kerhomaksujen poistaminen ei millään muotoa edesauta niitä perheitä joissa nimenomaan on pieni lapsi, joka olisi oikeutettu oululisään. Ei pieni lähes vauvaikäinen tarvitse avointa päiävhoitoa , vaan oululisän idea on nimenomaan siinä, että lasta hoidetaan kotona,

:( näin meillä

#4 Kuntalisän maksaminen eri kunnissa lisääntynyt!!!

19.10.2012 18:04

Oulun toiminta hämmästyttää. Nimittäin yhä suurempi osa kunnista MAKSAA kuntalisää, ja Oulussa ollaan se poistamassa!!! Mitä tämä oikein on. Kuulin, että Vaasassa kuntalisää maksetaan 200e ja on tehty esitys sen nostamisesta 250e, samoin on Lapissa esim. enontekiön kunnassa maksetaan kuntalisää. Toivottavasti tämä oululisän poistamisesitys ei toteudu Oulussa!!1
Ora keskustalainen

#5 Tuen

28.10.2012 11:50

Pidän tärkeänä, että omaishoidontuki ja lasten kotihoidontuki säilyy ja järjestelmää kehitetään kaikissakin kunnissa jotta välittämisen yhteiskunnan läheispalvelut ovat näiltäkin osin kunnossa ja kansalla asiat hyvin.

Vanhusta, lasta ja lapsiperhettä ei saa jättää