TEHYn oikeutettujen palkkavaatimusten puolesta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista TEHYn oikeutettujen palkkavaatimusten puolesta!.

Jan-Olof Eriksson
Tuusula

#1 Virallinen tukilista

10.10.2007 16:38

perti manninen
pudasjärvi

#2 "Ahneuden Aika"!

11.10.2007 10:56

Näin kirjoitti Ari ojap. kirjassaan.
Se näyttää nyt iskeneen parempiosaisiin hoitajiin, kun apuhoitsut jo teki kohtuullisen n 12%n sopimuksen.

Nähtävästi vain Hyväosaisilla on oikeus ryöstää köyhiä ja jättää ne hoidotta.

niinkuin jo nykyään on käytäntö, vanhukset jätetään hoitamatta, hoitojohto kuluttaa aikansa, papereidden,PILLEREIDDEN, koneidden, ja herrojen edujen ajamiseen,.
Omaiset saavat ruokkia ja juottaa potilaat, tai muutoin käy kalma.

Sensiaan että nyt vaadittais lisää Suorittavaa henkilökuntaa ns Perushoitajia"
vaaditaankin yläpäähän täysin kohtuuttomia korotuksia.

kohtuus on 200e/kk kaikille naisille joidden Kokonaispalkka on alle 3000e/kk muille satanen.
Kimi Känkänen
Hämeenlinna

#3 hei haloo

12.10.2007 13:17

Syökää Tehyläiset päänne. Teille tarjottiin paljon, mutta todennäköisesti tästä tulee vain paskaa niskaan. Ahneella tosiaan on paskanen loppu.
Kimi Känkänen
Hämeenlinna

#4 nii joo

12.10.2007 13:19

Ja miten käy irtisanoutuneiden "ihmisuhrien". Taitavat lopulta jäädä työttömiksi ja liiton pääjehu, Rouva Rumat_Rillit nauraa iloisena.
Kari Lampela
Rovaniemi

15.10.2007 22:17

Jospa toiset kommentoijat ottaisivat päänsä sieltä syvimmästä hukkareijästä, joka ihmiselle on suotu ja vasta sitten avaisivat sen likaisen suunsa.

Oletteko ajatelleet sellaista vaihtoehtoa, että sairaanhoitajia ei ole markkinoilla niin paljon, että voitaisiin aina valita se haluttu paras yksilö??
Jotta päästäisiin niistä ns. peukalonpyörittäjistä ja napanöyhtän hamstraajista eroon, tarvitaan lisää resursseja. Ihmisellä on keskimäärin kolme merkittävää työpaikkaa elämässään, eli kaikki eivät osu aina heti oikeaan. Sehän on nyt ihan normaalia.

Fakta on se, että joka alalta näitä henkilöitä löytyy. Mutta useammasta työyhteisöstä vaikeimmat henkilöt voidaan siirtää kilometritehtaalle. Sairaanhoitajia on niin vähän tällä hetkellä, ettei se ole mahdollista.

Jaa, miksi on vähän?? Hankkiutuisitko itse sellaiseen ammattiin, jossa työajat rikkovat perheen aikataulut, turpaan tule kirjaimellisesti aina silloin tällöin(räkärapajuoppojen ja huumehourujen hoitoa), arvostus minimissään ja palkka mitätön. Ja kaiken lisäksi vielä leimataan ahneeksi paskiaiseksi!

Ja kaiken päälle, valittaa saa, muttei lakkoilla. Lakkoilu kun ei oikein sovi, silloin kun ihminen on kuolemassa käsiin..

Palkka on iät ja ajat ollut työyhteisön pohjanoteeraus ja suomen häpeäpilkku.
Suomi-sisar hoitaa vaikka minä tilaston mukaan, työnsä nälkäpalkalla, verrattuna muihin euroopan maihin suhteessa.

Jos ollaan sitä mieltä, että pistehitsaajan palkasta on saatava sama palkka, kuin sairaanhoitajan, kannattaa muuttaa vaikka saharaan viikoksi ilman vettä.

En halua kärjistää nyt eri ammattikuntien eroja ja paremmuuksia, mutta kun se lienee mielipiteiden perusteella mahdotonta nyt, olla kärjistämättä. Olen sitä mieltä kuitenkin, että joka duunilla on oma paikkansa. Eli tasa-arvon perusteella on sairaanhoitajille saatava liksaa lisää. Mieluummin minä maksan lisää kunnallisveroja, jos tarve on, että saan parempaa hoitoa, kuin että maksaisin vaikka vapaaehtoista eläkevakuutusmaksua ja jään eläkkeelle 2 vuotta aiemmin ja olen siihen mennessä maksanut kuluja hirvittviä summia.