Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Signe

#3226

26.03.2013 20:57

"Joko alat käsittää, että avioliittoa suojaavat rajoitukset eivät kohdistu aina laissa määriteltyihin nk. rikollisiin, vaan vahingollisuuden estämiseen."

Kahden täysi-ikäisen samansukupuolisen henkilön avioliitto ei aiheuta vahinkoa kellekään.

"Sokeat eivät saa ajokorttia, koska kuljettajalle on asetettu vaatimuksia, huolimatta siitä, etteivät sokeat ole rikollisia. Samoin eivät lapsetkaan ole rikollisia, mutta heiltä halutaan estää alkoholin käyttö, koska se on vahingollista lapsille."

Homoseksuaaleilla on kyky avioliittoon, eivätkä he ole alaikäisiä.

"Samalla tavoin avioliittolaissa on rajoituksia, sillä samaa sukupuolta olevien avioituminen on haluttu estää, koska sen on katsottu vahingolliseksi yhteiskunnalle. Lapsethan saisivat aivan väärän käsityksen siitä, mikä on oikein ja väärin, jos tädit voisivat mennä keskenään naimisiin, tai jos sedät menisivät keskenään naimisiin."

Kyse on juutalais-kristillisen perinteen taakasta, joka on murtumassa tasa-arvon tieltä. Samoilla argumenteilla kristityt vastustivat naisten äänioikeutta ja orjuuden poistamista. Tädit ja sedät voivat mennä keskenään naimisiin, kun tasa-arvoinen avioliittolaki tulee voimaan. Se on lapsille täysin luonnollista, vaikka sinä yrität myrkyttää heidän mielensä.

"Yhteiskuntarakenne murenisi ja yleinen moraalittomuus ja homoilu lisääntyisivät ja yhteiskuntaan tulisi aikaa myöden täysi kaaos."

Ja näin on käynyt esim. Ruotsissa, Islanissa ja Portugalissa?

"Samalla tavoin avioliittoa suojellaan käsitteenä lailla myös muilta kauheuksilta: mm. moniavioisuus, lapsiin ja eläimiin sekaantuminen jne. Tosi selkeetä ja ymmärrettävää, kun ajattelee asiaa perinpohjin. Eiköstä juu?"

Luovu jo tuosta kaltevan pinnan argumentista. Se ei johda mihinkään.

Vieras

#3227 Re: haha hauska kultainto-pii :DD

26.03.2013 20:58

#3216: uskonto sukupuuttoon kiitos - haha hauska kultainto-pii :DD

Suunnitelmat ovat valmiina mitä tapahtuu seuraavaksi. Homoparien vihkivelvollisuus on seuraavana. Näitä ne on miettineet tarkkaan: http://library.gayhomeland.org/0018/EN/EN_Overhauling_Straight.htm

Vlk

#3228 Re: Re: Sanasoppaa

26.03.2013 21:00

#3193: Heikki - Re: Sanasoppaa

Heikki!

 

Ei kukaan jaksa lukea tuollaista, edes ottaa sitä vastaan. Mene nyt hyvä mies sille tekstinkäsittelykurssille.

Tällainen nettiteksteily vaatii tiivistämisen taidon. Opettelehan. Raamatun jakeet voit laittaa sinne viitteeksi, sillä jokainen osaa ne löytää niin halutessaan.

Lisäksi sinä toista Heikki-hyvä aivan liikaa samaa, jotta siitä tulisi millään tavalla uskottava. Täällä on monella kylläkin sama taipumus, jos tämä nyt sallitaan sanoa.


Vieras

#3229

26.03.2013 21:01

Lapsen syntymäkin tarvitsee sekä miehen että naisen.
--
Eiköhän yhdelläkin kätilöllä pärjää, kun on ammatti-ihminen asialla.
Ateisti

#3230 Kohta

26.03.2013 21:01

Mahtaa pelottaa.... maailma ei ole enää kokonaan aivopesty vaan järki saa koko ajan valtaa.
Siellä sitten olette te raamattu-uskovaiset joiden maailma perustuu useaan kertaan ihmisen kirjoittamaan kirjaan. Kaiken huippu on se että te ette edes usko koko kirjaan vaan osaan siitä, siihen osaan joka itselle sopii. Vai väitättekö että kaikki kivittävät aviorikkojia yms.Jos ja kun te teette yhdenkin poikkeuksen ei kyseessä ole enää kirjan oppien noudattaminen vaan teidän valitsema tie. Turhaa sitten tulla tänne siteeraamaan kirjaa kun se voisi olla mikä tahansa opus joka sopii teille.

Vieras

#3231 Re:

26.03.2013 21:02

#3226: Signe -

Älä luovu kaltevan pinnan argumentista, sillä kalteva pinta on johdattanut meidät tähänkin älyttömään lakialoitteeseen.


Vieras

#3232

26.03.2013 21:02

Suunnitelmat ovat valmiina mitä tapahtuu seuraavaksi. Homoparien vihkivelvollisuus on seuraavana. Näitä ne on miettineet tarkkaan: http://library.gayhomeland.org/0018/EN/EN_Overhauling_Straight.htm

--

Niin ketkä ovat miettineet? Ja ihan englannin kielellä miettivät? Onko tämä taas joku salaliittoteoria?

Vieras

#3233

26.03.2013 21:03

Jo Raamatun alussa kerrotaan luomiskermomuksessa ,että jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen sekä miehen että naisen.kun he menvät yhteen he ovat yhtä lihaa.eli tää on se oikea perhemalli Eipä siinä ole homoista eikä lesboista mitään mainintaa.Jos nämä homo-lesboliitot olisi Jumalan mieleen niin miksi he eivät voi saada lapsia.Syy on ne suhteet ovat iljetyksiä Jumalalle ja niin myös minulle.

Vieras

#3234

26.03.2013 21:03

Synnyintiedot
MyHeritage.com
Tutki menneisyyttäsi. Etsi esivanhempiesi synnyintiedot

Kerrotaankohan niissä myös kätilön nimi?

Vieras

#3235

26.03.2013 21:04

Jo Raamatun alussa kerrotaan luomiskermomuksessa ,että jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen sekä miehen että naisen.
--

Tuo on satua kaikki. Uskotko ihan tosissaan tuota soopaa?

Vieras

#3236 Re: Re: Re: Sanasoppaa

26.03.2013 21:04

#3228: Vlk - Re: Re: Sanasoppaa

Minä jaksan. Ja sinulla on oikeus ilman homojen kiusattavana olemista sanoa ihan mitä tahdot ja millä tavalla tahdot. Älä kiinnitä huomiota tuohon kontrollifriikkiin.


Vieras

#3237 Re:

26.03.2013 21:05

#3234: -

Tunnetko muka vanhempasi?

Meikä

#3238 Re: Tässä teidän mielisairaiden koottuja, lukekaa ja menkää itseenne; PART 1

26.03.2013 21:07

#3215: kultainto-pii - Tässä teidän mielisairaiden koottuja, lukekaa ja menkää itseenne; PART 1

Hienoo! Puree, vaikka onkin toi Caps Lock!

 

Samaan malliin lisää, sitä kaivataan!

Heikki

#3239 Re:

26.03.2013 21:09

#3205: -  

 

>>Miten aiot erottaa arkkipiispan virastaan ja seurakunnastaan? Entä millä tavoin aiot erottaa homoseksuaaliset kirkon jäsenet seurakunnistaan? Vaaditko myös eheytyspuoskarointia?<< Jumalla on keinonsa, vaikka kaikilla ei ole korvia kuulla. Tässä Jeesuksen terveisiä seurakunnille: Ilm 2:20-29 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua. Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan. Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa; ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan. Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saa tanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa; pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen. Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita, ,ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään - niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain - ja minä annan hänelle kointähden. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'" ___ ehkäpä kirkko lakkaa olemasta jos se harjoittaa vääryyttä jeesuksen nimessä?

Vieras

#3240

26.03.2013 21:09

Siksi mies jättäköön isänsä ja äitinsä ja yhtyköön VAIMOONSA, sanoo Jumalan Sana

Vieras

#3241 Re:

26.03.2013 21:10

#3232: -

Se on homoliikkeen agenda sen laajentamiseksi kaikille yhteiskuntaelämän alueille. Olethan sen jo nähnyt kun sitä noudatatkin.

Lovely

#3242 Re: Avioliitto on miehen ja naisen välinen julkinen liitto

26.03.2013 21:12

#59: minävain -

Jos ihmisten annettaisi rakastaa ketä vain, niin saisiko sitten sen teorian mukaan vanhemmat miehet "rakastaa" pikkutyttöjä tai poikia, samalla tehden näille seksuaalista väkivaltaa, sehän on tällaisten miesten mielestä "rakkautta"  Jos kaikki saisivat elää himojensa ja halujensa mukaisesti, mitä siitä seuraa? Perverssejä ihmisiä on kaikkina aikoina ollut, ja tulee olemaan, mutta Ju,ala varjelkoon ettei juuri sinun lapsesi joudu tällaisen ihmisen käsiin, pahimmassa tapauksessa seuraukset ovat katastrofaaliset. Sallitaanko siis kaikkien rakkauden nälkäisten tehdä halujensa mukaisesti?

 

Nauru pidentää ikää

#3243 Todellinen tiedemies!

26.03.2013 21:13

Kylläpä on hauska tiedemies tämä Suomen Evankelisen Allianssin adressi-ideologi dosentti Juha Ahvio. Hän hyväksyy totena aivan kaiken mitä Raamattu sanoo, myös luonnontieteelliset ja historialliset tiedonannot. Ahvio uskoo Raamatun täydelliseen erehtymättömyyteen.
HUHUU????

#3244 KERTOKAA VASTATKAA NYT JOKU PLIIS?????

26.03.2013 21:13

HALUUN OIKEESTI JÄRKEVÄN VASTAUKSEN NYT JOLTAIN KIIHKOISELTA SIIHEN,
ETTÄ MIKSI SEKOITATTE HOMOAVIOLIITON JA USKONNON?

EN SIIS HALUA KUULLA SANAAKAAN RAAMATUSTA TAI MITÄÄN MUUTAKAAN HULLUA
VAAN ETTÄ MIKSI HOMOT EI SAISI MENNÄ AVIOON? NYT EI HAETA KIRKKOHÄITÄ HOMOILLE
VAAN TASA-ARVOLAKIA. HOMOT VOIVAT MENNÄ AVIOON MAISTRAATISSA EIKÄ TEIDÄN JUMALIEN
TEMPPELEISSÄ.

Vieras

#3245

26.03.2013 21:13

Kiitos Jumalalle, että avioliitto Jumalan edessä kuuluu vain miehen ja naisen väliseksi liitoksi.

Vieras

#3246

26.03.2013 21:13

Kiitos tästä addressista

Vieras

#3247

26.03.2013 21:14

Se on homoliikkeen agenda sen laajentamiseksi kaikille yhteiskuntaelämän alueille. Olethan sen jo nähnyt kun sitä noudatatkin.
--

Mielestäni Jouko Pihon profetiat ovat tässä suhteessa parempia. Hänhän on paljastanut juualaisten ja homojen maailmanlaajuisen salaliiton, jota johdetaan Hollywoodista. Siinä ovat mukana myös illuminaatti ja wallenbergiläiset.

Vieras

#3248 Suomen kieli, kiitos!

26.03.2013 21:14

"Ei muuta kuin nimeä vaan tähän hyvään addressiin!"

Opetelkaa nyt edes kirjoittamaan oikein: adressi! Siihenhän te allekirjoitatte sen nimenne yhdessä Mussolinin, Himmlerin, Mikki Hiiren yms. kanssa.

Te uskossanne väkevät ja niin vähän näkevät.
ritu

#3249 Re: KERTOKAA VASTATKAA NYT JOKU PLIIS?????

26.03.2013 21:15

#3244: HUHUU???? - KERTOKAA VASTATKAA NYT JOKU PLIIS?????

Sinä taidat olla päättänyt, mikä on järkevä vastaus, kun täällä esitetyt eivät mitkään kelpaa. Vaihdapa siis palstaa!

Valitse nimimerkki

#3250 Re: Re:

26.03.2013 21:16

#3239: Heikki - Re:

Kuka jaksaa lukea tuollaista raamatunsitaatteja pursuavaa tekstimössöä?