Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.


Vieras

#3251

04.11.2011 09:44

pelkästä kannabiksesta aiheutuneet kuolemat=0
alkoholista aiheutuneet kuolemat 1700-1800 vuosittain

?????????????????????????????????????????????????

Vieras

#3252 Re: Re:

04.11.2011 09:49

#3239: - Re:

Voit vastedeskin antaa sen kaljapullon vaikka kannabis laillistettaisiinkin

insinööri

#3255 Re: Re:

05.11.2011 17:40

#3254: - Re:

Ihan mielenkiintoinen tutkimus. Kannabikseen tosin se ei ole sovellettavissa.

psykoosinarkkari

#3256 Naurattaa.....

09.11.2011 02:16

Ai että ku naurattaa kattoo näitte alkoholistijunttien tekstiä kannabiksen vaarallisuudesta. :D
idiootti

#3257 Re: Re:

09.11.2011 02:19

#3254: - Re:

Juu eli kaikki ketkä polttaa tupakkaa tulevat olemaan kokaiininarkkeja!!!!!111 Ja miten tämä liittyy kannabikseen?


Vieras

#3258

09.11.2011 11:45

Kannabiksen vastustajat kaivamalla kaivavat niitä mahdollisia (huom. mahdollisia) haittavaikutuksia.. Onhan hamppu ollut jo noin 4000 vuotta päihde käytössä. Suuria haittavaikutuksia kannabiksestä ei ole löytynyt ja edelleen vaan mietitään "kyllä siinä pakko on jotakin olla vialla" ja samaan aikaan otetaan sitten huikka kossupullosta. Voisiko tätä sanoa kaksinaismoraaliseksi?.

Vieras

#3259

09.11.2011 14:00

Olin Hollannissa Au pairina ja loppuajasta tuli poltettua 4-7 iltana viikossa eikä se todellakaan tehnyt mitään pahaa minulle. Olin itseasiassa paremmalla tuulella, selkä&niskakivut vähenivät, stressi väheni, ei enää masentanut, uni tuli paremmin (on ollut ongelmia nukkumisen kanssa pienestä pitäen) ja ruokakin maistui. Pari kertaa viikonloppuisin minun piti katsoa lasten perään tai tehdä ruokaa/leipoa ja olin jo vähän poltellut, mutta ei se vaikuttanut negatiivisesti työkykyyni. Aistini olivat paljon terävämmät ja ymmärsin lapsia paljon paremmin.

Jos jokin on vaarallinen huumausaine niin se on sitten alkoholi.
17 vuotta hiisannut

#3260 Re:

09.11.2011 22:38

#3259: -

Suunnilleen noin se toimii mulla myös mutta riippuvuus on helvetillinen kun on vuosia päivittäin polttanut ja sitten sitä ei yhtäkkiä olekaan. Niihin huonoihin oloihin otetaan sitten ties mitä ja siinä se porttiteoria toteutuu. Joutaisihan tuon silti laillistaa vaikka noin sanonkin että ei se sentään vaaratonta ole.

Antikukkahattutäti

#3261 Re: Re:

10.11.2011 10:29

#3239: - Re:

Itse en kannabista käytä.. Mutta totta vitussa mä allekirjoitan tän. Samalla pitäis tehä adressi "Alkoholi laittomaksi" tulis paljon turvallisempi paikka elää.


Vieras

#3262 Re: Re: Re:

10.11.2011 11:34

#3261: Antikukkahattutäti - Re: Re:

Höh johan se on nähty  mitä alkoholin kieltolaki aiheutti... samaa ongelmaa yritetään nyt poistaa tällä adressilla kannabiksen suhteen.

 


Vieras

#3263

11.11.2011 10:55

ai tupakasta siirrytään kokainiin? kokaini aika saaatanan harvinaista suomessa ja kallista että en rupeis maksamaan satoja euroja yhem illan hyvistä oloista kun voin tehä sen laillisesti juoda viinaa, hajottaa yks ikkuna, hakata joku ja pölliä rahat ja kusta jonkun autoon ja kaikkee muuta kivaa eise viina oo vaarallista sitä pitäis kouluihinki laittaa ja pakottaa pennut juomaa viinaa
Kannabiksen lääkekasvatus lisenssin tuleva ensimmäinen omistaja

#3264 huoh tätä Suomalaisuuden itsepäisyyttä.

11.11.2011 12:11

En voi käsittää miten tänäkin päivänä Suomalaiset ovat näin aivopestyjä tässä asiassa. Viunaa vedetään kaksin käsin ja mitään pahaa ei nähdä koska se on perinne. Lähes jokaisen Suomalaisen suvusta löytyy vähintään yksi alkoholisti joka on siltansa polttanut perheen kanssa ja ehkä henkensäkkin heittänyt sen takia, mutta silti vaan tämä kannabis on se mailman pahin asia. Miksi? Koska niin on aina opetettu. *päätä seinään*

Koittakaa edes ymmärtää että kannabiksen laillistamisen kannalla olevat ihmiset eivät tarkoita että se pitäisi sallia myös alaikäisille. Mitään päihdettä ei saisi sallia. Myöskään emme tarkoita että sitä pitäisi käyttää päivittäin, mitään päihdettä ei pitäisi. Ajamme lähinnä yksilönvapauksia tässä vain, emme yritä kieltää teiltä alkoholia. Jokaisella pitäisi olla oikeus tehdä elämällään mitä haluaa niin kauan kun siitä ei muille haittaa ole. Minulle ei kuulu se että joku haluaa vetää pari kaljaa päivän päätteeksi, eikä sekään että haluaa polttaa jointin päivän päätteeksi. Eläkää omaa elämäänne ja antakaa muiden elää omaansa.

Itse olin vielä täysin yhtä aivopesty kuin monet persut jotka tännekkin idiotismejaan heittelevät. Mutta sitten kaveri sairastui syöpään, ja meillä oli semmonen suhde että puhuttiin aina ihan kaikesta toisillemme ja hän mainitsi että käyttää kannabista koska lieventää varsin tehokkaasti kipuja. Kysyi minulta että voisinko alkaa kasvattamaan hänelle kun itse ei pysty. Luin asiasta kuukausia ja päätin että miksipä ei. En löytänyt asiassa yhtään mitään pahaa. Noh, sattuipa olemaan sitten joku tehoratsia täälläpäin ja jäin kiinni asiasta. Vieläkään en tiedä miten. Olin työssäkäyvä ja olin myös työssäni hyvä, itse en koskaan edes kokeillut kannabista vaikka sitä oli kaapit täynnä. Menetin työni ja huumausaine merkintä rekisterissä on tällä alalla aika paha joten tässä sitä sitten ollaan 3v oltu ilman töitä jo. Kuka tässä tapauksessa hävisi ja kuka voitti? Kun minulta vietiin kasvit, ei ystäväni enää viimeisillä kuukausillaan saanut elää helpompaa elämää. Tästä työtä tekevästä veronmaksajasta tuli "sossupummi". Kuka tässä voitti ja mitä? Poliisiko voitti kun sai tälläisen vaarallisen rikollisen kiinni? Hah! Olisitte nähneet tyyppien ilmeet kun olivat täällä, sanoin kättäpäivää ovella ja toivotin tervetulleeksi sisälle asiallisesti. Annoin kaiken apuni heille ja muutenkin kaiken mitä pyysivät. Mukavia heppuja nuo huumeyksikön pojat. Mutta kyllä sen ilmeistäkin näki että "mitä v***a me oikeen täällä tehdään"-pyöri mielessä. Mutta ymmärrän heitä, työtähän vain tekevät. Eivät voi sille mitään kun on joku käskenyt.

ps. Vielä kun monet teistä tuntuvat luulevan että kannabiksen käyttäjät makoilevat vaan päivät pitkät zombeina soffalla niin ai kuinka väärässä olettekaan. Valtaosa vakikäyttäjistä on teidän kavereita, työkavereita ja perheenjäseniä. Normaaleja ihmisiä, myös ihan perheellisiäkin. Ette vain tiedä sitä koska asiasta ei kukaan uskalla puhua näiden ennakkoluulojenne takia. Kohtuus kaikessa, kuten myös kannabiksen käytössä.
kk420

#3265 Re:

12.11.2011 11:35

#6: Valtteri Hjelm -

Ensinnäkin kannabis ei aiheuta vahvaa riippuvuutta , totta se aiheuttaa samanlaisia ongelmia keuhkoihin kuin tupakka mutta kannabiksen savua hengität paljon harvemmin. Kannabis ei aiheuta näitä "psykooseja" vaan se vain saattaa laukaista ne niinkuin esmi: stressi tai alkoholi


Anonyymi

#3266 E I

13.11.2011 11:07

E I PIDÄ LISÄTÄ MITÄÄN LAILLISIA HUUMEITA. ALKOLI RIITTÄÄ JA ON YKSINÄÄNKIN LIIAN PAHA!
Hasu

#3267 Ja näin.

14.11.2011 20:50

http://www.reddit.com/r/Marijuana/comments/mavj3/legal_cannabis_medicines_pass_tough_european/

Odotellen Suomen reaktiota tähän. Nyt on siis todistettu että kannabiksella ei ole mitään riippuvuutta aiheuttavaa vaikutusta ja se olisi pääasiassa valmis viljelyyn lääkkeenä ympäri Eurooppaa.
sensimilia

#3268 Re:

16.11.2011 22:00

#6: Valtteri Hjelm -

Voi luoja kun on tyhmiä ihmisiä! Ota asioista selvää ennen kuin tulet tänne vaahtoamaan tuota propagandaa tihkuvaa shaibaa.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

18.11.2011 00:44


Tohtori

#3270 kannabikseen voi kuolla

22.11.2011 00:26

Jos sitä on 300kg köntti ja se tippuu katolta päähän!
420foevah

#3271 Oikeesti

22.11.2011 23:53

Olen lukenut näitä kommentteja jo muutaman viikon. ja olen huomannut sen että kaikki jotka ovat vastaan eivät pysty perustelemaan näkemystään kannabiksesta. Itse olen jättänyt alkoholin pois ja korvannut sen kannabiksella. Ja se on hienoa lauantai illan päätteeksi olla järjissään ja ajatella tätä maailmaa eri tavalla kuin kännissä, eikä aamulla ole krapulaa eikä morkkiksia ja hyvä muistikuva edellisestä illasta . Ja isäni oli alkoholisti. ja olen nähnyt mitä alkoholi tekee ihmiselle.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

23.11.2011 02:42



Vieras

#3273

23.11.2011 20:53

Olen samaa mieltä että Suomi tarvii Kannabiosta!!
IRasrafari

#3274 Re: E I

23.11.2011 20:58

#3266: - E I

Säähän se pimee oot?!? Kuinka voitkin olla niin yksinkertainen vaikka päivittäin voi lukea kuinka joku niuori taas kuoli myrkkyihin ja viinaan myrkyt on niitä pilleritä jotka ovat suosittuja pureskeltavia SUOMESSA!!

En ole samaa mieltä

#3275 Re:

24.11.2011 21:55

#6: Valtteri Hjelm -

Voisitko laittaa linkkinä jotain esimerkejä murhasta?!