Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

alkoholisti-apära

#3226 Näin

03.10.2011 13:58

Laillisena voidaan hallita CBD-pitoisuuksia - kerta sitä niin kovasti toitotetaan että kannabis on mielenterveysongelma.
http://kannabisuutiset.wordpress.com/2010/02/07/laittoman-kannabiksen-vahingollisuus-thc-vs-cbd/
-minä-

#3227 Aika levittää adressia

05.10.2011 15:56

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011100514515566_uu.shtml

Eli nyt tosiaan olisi aika kerätä tuo 50 000 ääntä tähän adressiin niin saatais homma menemään oikeasti eteenpäin.

Kaikki jotka tämän adressin tietävät ja allekirjoittivat voisivat kertoa tästä kavereilleen tai muuten vaan tuttavilleen.

Monilla tuntuu kytevän pieni pelko tämän adressin allekirjoittamisesta koska, pelkäävät että adressin nimiä käytettäisiin ratsaamiseen...... tämä pelko on turha.

duunari

#3228 Re:

05.10.2011 18:57

#2: Reija Tyynismaa -

Oon 20v mies ja voin sanoa et kannabiksen takii ajattelen nykyää muitaki/muuta ku ennen taas ajattelin vaa omaa parasta ja miten hyötyä asioista rahallisesti. Ja se et vertaat alkoholistia ja kannabiksen käyttäjää on jo todiste siitä miten pinnallinen yhteiskunnan orja olet. Pystyisin hoitaa duunitki täysin hatseissa mut silmät kun punoittaa niin satikutiahan siitä sais työpaikalla. t. Vitusti vaikutusvaltaisempi ja rikkaampi henkilä kuin sinä. <-- eioo hauskaa.


Vieras

#3229

06.10.2011 23:35

Ehdottomasti vaikkapa tietty määrä kotikasvatuksessa sekä hallussapidossa sallituksi.
Radsu

#3230 Re: Re:

06.10.2011 23:38

#3228: duunari - Re:

Puhut asiaa duunari. En ymmärrä kapeakatseisia ihmisiä asiaa kohtaan. Vielä jopa sellaisia, jotka nautiskelee alkoholia mielinmäärin, törttöilee ja pahimmassa tapauksessa jonkun henki lähtee. Mutta kaikki me tietysti valitaan kummalle puolelle mennään; ollaanko sitä yhteiskunnan orjia vai uskalletaanko toteuttaa itseämme?

Antipsykoosi

#3231 Tyhjänpäiväistä puhetta internetissä

12.10.2011 19:29

Kannabis tarvitsee uskottavan ja oppineen puolestapuhujan. Radikaalimarssissa kusi vahvasti uskottavan hahmon puute, oli vain joukko nuoria huutelemassa, ja se ainoa uskottava pukumies rupesi soittamaan kitaraa ja laulamaan... Ei en itse pysty asiaa toteuttamaan, kunhan ilmaisin mielipiteeni . Pelkästään hippien ja pussihousujen kokoontumisella asiaa ei tulla ikinä ottamaan tosissaan, se lietsoo vain stereotypioita ja narkofobiaa. Legalize it.
Tapahtuuko mitään

#3232 Mitäs nyt

15.10.2011 01:41

Aika paljon nimiä tässä. Onko noteerattu mediassa ja lähetetty eduskuntaan?
Antipsykoosi

#3233 Re: Mitäs nyt

16.10.2011 11:56

#3232: Tapahtuuko mitään - Mitäs nyt

On kuulemma lähetetty, noteerattu ei ole.


Vieras

#3234 Re: Mitäs nyt

17.10.2011 22:19

#3232: Tapahtuuko mitään - Mitäs nyt

Kaivelin viimeisimmän jaakko mäen kommentin(tuossa alempana) .

Tässä ei nyt oikee auta mu kun osallistua isommilla määrillä kannabis mielenosoituksiin tai sitten kerätä se 50 000 ääntä kokoon valmiiks tulevaa lakia varten.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011100514515566_uu.shtml

 

 

 

Jaakko Mäki
Vieras

#2913 Re: Olisiko aika pistää taas nimiä eteen päin.

11.04.2011 19:24

#2904: Tänään jo - Olisiko aika pistää taas nimiä eteen päin.

Printattuna on komeassa kansiossa nimilista viime marraskuuhun asti, tuossa pöydällä se on jo hetken aikaa ollut. En jaksa enää lähetellä sitä pyytämättä kun eka hävis kuin moolokin kitaan ja kirjattu tuli bumerangina takas.

Infotkaa ihmeessä jos joku sen suostuu vastaanottamaan. Olen itse ollut jo pitkään sitä mieltä ettei tämä asia hoidu mihinkään pyytämällä. Radikaalimarssi on taas vappupäivänä, tulkaa sinne barrikadeille.

Jos haluatte saada jotain aikaan niin teidän on lopetettava pelkääminen, niin kauan kuin kaikki ns. vertailunormaalit pilvenpolttajat jumittaa vapisten komeronsa nurkassa tulee kansan silmissä elämään kuva vaarallisesta hassiksen piikittäjästä.

Vittu

#3235 Pahoilainen

20.10.2011 16:52

Joo ei sitä tarvi jokapäivä polttaa niinku tupakkia, sitä voi nauttia perjantaisin niinkuin kaikki nautitaan alkoholiakin.

Vieras

#3236

21.10.2011 02:04

Kannabis Vapaaks

Vieras

#3237 Re: Pahoilainen

21.10.2011 11:00

#3235: Vittt- Pahoilainen

Samaa mieltä...  Ihmisillä tuntuu olevan sellanen käsitys että jos poltat hamppua niin se tarkoittaa automaattisesti sitä että poltat joka päivä =D

Johtuu varmaan harry anslingerin aikoina  vallitsevasta propagandasta.

 

Kannattaa lukea tämä kirjoitus.

http://huumeongelma.blogspot.com/2010_11_01_archive.html


Vieras

#3238 Re:

21.10.2011 11:06

#2700: Ylen Sankia Priha -

Laitoit sitten toiseen kertaan tämän saman tekstin. Perusteleppas hieman väitteitäsi.


Vieras

#3239 Re:

25.10.2011 19:11

#24: Bob Parkkonen -

Ensinnäkin Amsterdam ei ole maa. Kannattaisi ehkä vähän vähentää niiden "jointtien " polttamista. Ja toisekseen, kuinka avaramielistä on ehdottaa alaikäiselle kannabiksen antamista lonkeropullon sijaan. Kannabis toimii useimmille nuorille "siltana" vahvempiin huumeisiin. Itse en ikinä ehdottaisi pikku-veljelle/siskolle, et "hei ota jointti kaljapullon sijaan." Haloo!

Ainoat ihmiset, ketkä allekirjoittavat tämän adressin, ovat itse kannabiksen käyttäjiä. En usko, että kukaan selväjärkinen nimeään tähän laittaisi.

insinööri

#3240

26.10.2011 09:17

"Kannabis toimii useimmille nuorille "siltana" vahvempiin huumeisiin. "
-Tähän en edes kehtaa pyytää lähdeviitettä, koska sellaista et ikinä tule toimittamaan.

" Itse en ikinä ehdottaisi pikku-veljelle/siskolle, et "hei ota jointti kaljapullon sijaan." Haloo!"
-Se on sinun asiasi. Molemmilla päihteilla on omat haittavaikutuksensa. Alkoholi vaikuttaa vakavammin terveyteen, kun taas kannabiksen kohdalla(tällä hetkellä) laittomuus saattaa pahimmillaan aiheuttaa suuria ongelmia.

"Ainoat ihmiset, ketkä allekirjoittavat tämän adressin, ovat itse kannabiksen käyttäjiä. En usko, että kukaan selväjärkinen nimeään tähän laittaisi."
-Ja homojen oikeuksia puolustavat ainoastaan homot? Itse en käytä nikotiinin lisäksi mitään päihdettä, mutta silti kannatan mietojen huumeiden vapauttamista. Myös vahvat huumeet tulisi olla narkomaanien saataville laillisesti. Kannata myös alkoholimainonnan kieltoa.
Tosiasiahan on, että kannabiksen kieltolain suurin hyötyjä on järjestäytynyt rikollisuus.

are

#3241 moi

27.10.2011 19:22

että pistää ärsyttämään kaiken mailman vanhat ihmiset jotka tulee tänne kertomaan viisauksiaan. puolissa kommenteissa lukee että hamppu aiheuttaa riippuvuutta, mielensairauksia ja muita haittoja, joista heillä ei ole mitään todisteita. todistetusti hamppu ei aiheuta mitään riippuvuutta eikä vahinkoa aivoille päin vastoin se toimii ehkä mailman parhaana lääkkeenä. mielestäni on aivan typerää pitää cannabis laittomana, mitä järkeä on kieltää kasvi? ei sitä ole pakko käyttää ja sen käyttäminen esim. paperi tuotannossa säästäis luontoa ja pysäyttäisi kasvihuone ilmiön.
allekirjoittanut khyl näin joo

#3242 kannatan

28.10.2011 02:11

Mulle riitäis vähin äänin tehty laki joka sallisi muutaman kasvin kasvatuksen, käytön ja pienen määrän hallussapidon. Minut ainakin kannabis pelasti alkoholin aiheuttamalta kuolemalta. Olen siis sairastanut 2 vakavaa haimatulehdusta. Ikää hurjat 20. Nyt en enää juo tippaakaan enkä polttele kuin silloin tällöin. Alkoholin saisivat laittaa kieltolain alle, säästyis ihmiset monen arkun ostolta. En rupea väittelemään aiheesta ihmisten kanssa jotka eivät viitsi ottaa asiasta selvää ennen kuin alkavat aukoa päätään. Ja jokaisellahan on tietty oikeus mielipiteeseen. Mutta pakko sanoa että kun luin noita kommentteja ei voi muuta sanoa ku et on lapsellista porukkaa. (Tarkoitan noita haistatteluja yms.) Niiden kommenttien perusteella asiat menee näin : ostan kaupasta oluen = ALKOHOLISTI, ostan tupakkaa = tuhkamuna, ostan kahvia = piristeistä riippuvainen eli suorastaan narkki. :) Tietty jokaisella päihteellä on omat haittansa, sitä ei voi kiistää. Kahvia juomalla saa vatsahaavan, alkosta haima,maksa, munuaisongelmia yms, tupakasta syövän. Täytyisi miettiä välillä mikä päihteistä aiheuttaa kaikkein eniten vahinkoa kansanterveydelle, ja kuten KAIKKI tietää suomessa se on kuningas alkoholi.
allekirjoittanut khyl näin joo

#3243 lisään vielä

28.10.2011 02:18

Te jotka huudatte tota että kannabis on helvetistä, se tappaa ja tekee vaikka sun mitä. Niin olisiko mahdollista saada mitään tutkimuksia jotka olisi tehty puolueettomissa paikoissa esim. yliopistot,sairaalat yms.? Minä voin oman kantani perustella lukuisilla tutkimuksilla joita on tehneet päihdeasiantuntijat, yliopistojen professorit ympäri maailmaa jotka ovat varmasti viisaampia kuin yksikään meistä.

Vieras

#3244 Re:

28.10.2011 15:33

#2700: Ylen Sankia Priha -

Kiitos tästä. Nämä ovat internetin parhautta.

Perehtynyt

#3245 Re:

30.10.2011 03:03

#35: Jouni Järvinen -

Niin, no eipä sinulla tuurijuoppo taida juuri muuta sanottavaa olla.


Vieras

#3246

01.11.2011 15:59

hyvän asian puolesta
Cannabis Aurum

#3247 Kerätäänkö kunnollinen adressi

02.11.2011 21:32

Ihan hyvä että aiheesta keskustellaan mutta tämä adressi lienee silä tavalla turha toivo että tämä muuttaisi mitään. Tästähän puuttuu sähköpostivarmennus (joka sekään ei takaisi mitään, pankkitunnukset olisivat eri mutta kaikilla ei ole sellaisia). Että kun sama henkilö voi "allekirjoittaa" tämän vaikka sata kertaa eikä siinä auta että selvimmät caps lock-trollit on poistettu että nimiä ei voida mitenkään varmentaa niin tämä on poliittisesti lähes arvoton. Sen takia tätä ei kelpuuteta lehtijuttujen aiheeksi eikä oteta vakavasti missään. Siitähän minulla ei ole tietoa kuinka suuri osa nimistä on aitoja eikä ole kellään että olisi ehkä paikallaan aloittaa uusi adressi ja tehdä alusta saakka huolellisemmin. Ihan vaan ehdotuksena jos jollakulla sattuu olemaan energiaa moiseen. Kaikkein paras olisi fyysinen adressi, nimet kynällä papereissa mutta sehän on työläs projekti ja vaatii paljon nimien kerääjiä eikä välttämättä johda silti mihinkään.

Vieras

#3248 Hyvä, että keskustellaan.

03.11.2011 10:13

Minusta on loistavaa, että tästäkin asiasta voi jo keskustella huutamatta. Tämäkään asia ei ole kovinkaan mustavalkoinen ja olipa kannabis laillista tai laitonta, niin aina joku on tyytymätön tilanteeseen. Yhteiskunnan kannalta laillistamisen vaikutuksia on vaikea tietää. Toki meillä on esimerkkejä muista maista, niin hyviä kuin huonojakin. Mutta meillä päihteiden käyttö on kovin erilaista kuin vaikkapa Etelä-Euroopassa, joten nuo esimerkit tuskin antaisivat mitenkään täydellistä osviittaa kuinka tulisi käymään. Hankala aihe. En siis allekirjoita, mutta kannatan mahdollisimman tolkkua keskustelua aiheesta.

Täällä voi muuten keskustella neutraalisti huumeista biisien sanoituksissa: www.huumebiisit.fi

Vieras

#3249 Toni Pesälä

03.11.2011 21:07

Voittaa alkoholin milloin vain. Harmi ettei voida vaihtaa alkoholin ja kannabiksen juridista asemaa..
Suomen Kannabisradikaalit

#3250 Onhan tässä rauhallisia ihmisiä jo kauan vainottu

04.11.2011 00:48

Jossain vaiheessa tarttis varmaan tehdä jotain.