Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

22.07.2012 18:57



Vieras

#3777

23.07.2012 11:57

Mulla on ms tauti ja on omakohtaista kokemusta et, kannabis vie kaikki kivut ilman sivuvaikutuksia toisin kun muut lääkkeet.

Vieras

#3778 Re: Re: Re: Re:

23.07.2012 17:24

#3776: - Re: Re: Re:

Nyt meni kommenttisi pointti minulta täysin ohi. Vertaus homojen ihmisoikeuksii ei liittynyt varsinaisesti kannabikseen millään tavalla. Sen oli tarkoitus kyseenalaistaa olettamus, että vain narkomaanit kannattavat liberaalia päihdepolitiikkaa.

Siitä, että onko päihteiden käyttö ihmisoikeus vai ei, voidaan olla montaa mieltä.


Vieras

#3779

26.07.2012 03:13

Kannatetaan.
antipsykoosi

#3780 Re: Re: Re: Re: Re:

30.07.2012 16:57

#3778: - Re: Re: Re: Re:

On ihmisoikeus päättää mitä omaan kehoonsa laittaa.

Budhamis

#3781

02.08.2012 19:23

Hauskaa kyllä katsoa miten ihmiset jotka ei tiedä edes mitä on kannabis, yrittävät väitellä ihmisten kanssa jotka on viitsinyt asiaa tutkia ennenkuin menevät siitä muita valistamaan(miksi yleensä puhutaan tietävinään asiasta mistä ei mitään tiedetä)!
HALOOO! jos asiasta kiinnostaa näillä kaikilla foorumeilla keskustella, luulisi että asiaan olisi perehdytty muullakin tavalla kun lukemalla median sylkemää pa*kaa tai uskomalla vaan sitä mitä lapsena opetettiin!!
Ja voitaisiin ehkä hieman miettiä mitä sinne kirjotetaan! Kyllä oikein pannu kuumenee kun ruvetaan vertailemaan kannabista homoihin.. ääh.. ärsyttää noin suppea ajattelumaailma ihmisillä!

Itse olen perehtynyt kannabikseen jo monta vuotta, enkä ole löytänyt siitä kuin yhden ongelman --> SE ON LAITONTA, jonka vuoksi sitä bisnestä pyörittää rikolliset joilta saa ostettua mitä vaan muutakin päihdettä ja samalla sotkettua itsensä isoihin ongelmiin!

onneksi täällä on myös ihmisiä jotka viitsivät tutkia asiota pintaa syvemmältä, eikä vedä omia johtopäätöksiä pelkän otsikon perusteella.

http://vimeo.com/14693765
http://kannabisuutiset.com/2009/05/05/kannabis-ja-aivot/
http://kannabisuutiset.com/tag/kivessyopa/
mutta nuillapa pääsee jo alkuun, jos ketä tietämätöntä kiinnostaa miksi tätä adressia allekirjoitetaan!

Vieras

#3782

06.08.2012 12:50

tämän adressin olisi voinut kirjoittaa paljon paremmin sillä kannabis kasvissa on monia eri hyöty tapoja esim vaatteet, öljyt, lääke, päihde, paperi jne... http://www.youtube.com/watch?v=MESZh-_uyUQ
kaapolainen

#3783 Re:

06.08.2012 15:01

#27: vesa karttunen -

No tottakai alkoholi haittoja on (vielä) enemmän kun alkoholi on laillinen aine ja helpommin saatavilla  / avoimemmin käytettävissä. Mutta jos kannabista saa kioskista ja voi estottomasti pössytellä niin käyttö ja haitat lisääntyy myös.

Enkä usko että käyttö siirtyisi alkoholista kannabikseen. En todellakaan. Todennäköisemmin vain tulisi rinnalle uusi päihde.

Huumemyönteisistä tuttavista muuten on muuttunut aika iso osa huumekielteisiksi kun omat lapset lähenee teini-ikää ja pitkäaikaisen käytön seuraukset on lähipiirissä nähtävissä.

No itse olen käyttänyt liikaa niin alkomahoolia kuin kannabistakin ja luojan kiitos saanut nyt vimeiset 7 vuotta viettää päihteetöntä elämää. Ja pystynyt siihen että saunakaljan uskaltaa kesälauantaina ottaa ilman että homma karkaa käsistä.

..!..

#3784 Re:

07.08.2012 12:37

#2: Reija Tyynismaa -

Sinä et oikee tunnu tietävän mistää mitään:D

420er

#3785 420

08.08.2012 09:50

Kannabis on jo keskuudessamme ollut todella kauan ja helposti saatavilla. Miksei valtio sitä verota? Rahat menevät rikollisille? Sitäkö te haluatte? Ehdottomasti lailliseksi. Tv. 23v ja pankissa töissä.

Vieras

#3786

08.08.2012 11:53

vittu sitä gugua!!
höh

#3787 Rahaa valtiolle

09.08.2012 12:18

Kannabiksen polttelu ja kasvattelu tulisi pistää kovan verotuksen alle kiellon sijaan ja mainostaa sitä turisteille. Tämä toisi huomattavia verotuloja ja vähentäisi paljolti huumerikosten määrää sekä selvittelyyn meneviä varoja.
Tämä aktivoisi myös työttömät kannabiksen kasvattelijat maksamaan veroja sillä veronkierron rangaistukset ovat huomattavasti rankempia kuin huumausainerikosten rangaistukset.
Päihdehuolto tulisi mitä luultavammin helpottumaan sillä tällaisessa systeemissä ei olisi yhtä suurta syrjäytymisen vaaraa kuin nykyisessä. Nykytilanteessa yksinäinen käyttäjä syrjäytyy tai jopa syrjäytetään helposti käyttönsä takia, kun siitä ei uskalleta puhua rangaistuksen uhalla. Puhun tässä nyt kokemuksesta.
Yhdessäkään maassa jossa käyttö on dekriminalisoitu eivät ongelmat ole kasvaneet, pikemminkin päin vastoin.
Turisteille myyminen saattaisi lisätä turismia huomattavasti, eteenkin kun alankomaissa on päätetty lopettaa se. Tämä saisi kannabisturistien katseet kääntymään suomeen päin. Vaikutuksen alaisina turistit ostavat myös paljon herkemmin ruokaa vaikka se olisi ylihintaista. Itse kannbiksen hinnan voisi myös asettaa melko korkeaksi perustellen kovan hinnan esimerkiksi suomen puhtaalla luonnolla jne. Suomen luonnollahan on tunnetusti hyvä maine puhtaudensa puolesta ja tämän takia suomalainen kannabis olisi "parempaa" kuin muut.
Nitkun kitkun

#3788 Re:

10.08.2012 13:54

#3786: -

Kannatetaan.

Kahvilan pitäjä

#3789 Hei nyt kansa!

15.08.2012 19:22

Mitä me turhaan enää odotellaan, eiköhän se ole jo kaikille selvä: Kannabis lääke ja päihde käyttöön on laillistettava! Otetaan yrtistämme kaikki irti ja näytetään rohkeina sisukkaina Suomalaisina oikeaa mallia muulle maailmalle. Kerätään laittomat rahat pois rikollisilta ja pelastutaan velka tilanteesta kannabiksen tuomilla vero ja turisti rahoilla. Suomi on loistava maa, mutta ärsyttää kuumotella suotta virkavaltaa harmittomana hampun pössyttelijänä. Jos haluan hankkia elantoni viljelemällä kannabista sekä myymällä sitä kahvilassa rehellisesti veroja maksaen, kenelle siitä muka harmia koituu? Alkoholinkin kulutus luultavammin laskisi sillä ihmisten ei ole enää pakko viettää viikonloppuna aikaa juottoloissa päihtyäkseen vaan saa valita itselleen ja keholleen turvallisemman sekä rauhallisemman ratkaisun! Lopettakaa vaarallisten kemikaalien syönti mitä lääkärit tyrkyttää, kannabis on nimittäin oiva lääke myöskin kivun lievitykseen. Kannabis täytyy julistaa täysin lailliseksi!
Ville

#3790 Re:

18.08.2012 14:50

#2: Reija Tyynismaa -

Oletko tietoinen että niissä maissa missä on huumeet laillistettu että siellä on huumeiden käyttö romahtanut, ja niillä rahoilla mitä valtio kerää myymällä näitä huumeita on saatu ostettua kunnon vierrotushoitolaitokset ongelma käyttäjille ?
Alkoholiin voi kuolla mutta kannabikseen ei.... jos et usko minua käyppäs vähän googlettelemassa tilastoja !

Ville

#3791 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

18.08.2012 14:54

#3780: antipsykoosi - Re: Re: Re: Re: Re:

et enempää voisi olla oikeassa !!

“If people let government decide what foods they eat and what medicines they take, their bodies will soon be in as sorry a state as are the souls of those who live under tyranny.” -Thomas Jeffersonin sanoin !

Sss

#3792 Derå

22.08.2012 18:17

Hieno adressi suoraan wikipediasta kopsattu :D
HU0RA

#3793

22.08.2012 21:35

Samaa mieltä adressin tekijän pointeista, ainoa mikä ei pidä paikkansa niin alaikäistenhän olisi juuri helppo saada ganjaa koska voisi vain pyytää ketä tahansa täysikäistä hakemaan.
Pajakauppias

#3794 Iha sama

23.08.2012 16:43

Tämänhetkinen tilanne mahdollistaa mulle mukavat verottomat lisätulot kasvattamisen/myymisen muodossa. Markkinat on mulla. :) Itse en enää edes käytä.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

25.08.2012 07:01


Somebody

#3796 THC vs ALC

25.08.2012 20:28

Oon täysin varma siitä alkoholin kans siirrytään aika paljon helpommin "kovempiin" aineisiin. Näin aikas helposti ymmärrettävä esimerkki: Kalja->Viini->Likööri->Viina. Viimeisintä päihdettä saa aina 60% asti suomesta kaupasta ostettua jokainen yli 20 vuotias, joka ei ole ihan kaatokännissä asioidessaan liikkeessä. sitten jopa ~97% tavaraa saa pienen laivamatkan päästä tai joltain random trokarilta. Väliinhän jää sitten vielä (alkoholi)verottomat vesikiljut, pontikat ja sun muut lasolit. Itse olen molempiin tutustuneena huomannut sellaisen että kohtuukäytöllä mieluummin käyttäisin näistä vaihtoehdoista päihteenä THC:ta! Alkoholia käyttäessäni usein ajaudun tilanteeseen että muisti menee täysin, morkkikset melkein joka kerta, rahaa palaa usein vähintään se 20e ja vauhdikkaamman vklopun aikana (esim. kännissä 36h putkeen) helposti semmonen 300e, aamulla tulee mentyä nukkuun 6 aikaan, muutaman pv kestävä krapula, riitaakin ilmaantuu liian usein täysin idioottimaisista asioista yms. Kaikki alkoholista humalan ottaneet ovat aika varmasti kokeneet jonkin edellä mainituista ilmiöistä. THC 1 - ALC 0. Kaikilla on oikeus mielipiteeseen ja omaan vapaaseen tahtoon kokeilla tai olla kokeilematta mitään päihdyttäviä aineita, mutta hieman suolestahan se on että ihmiset jotka eivät ole molempia/kumpaakaan päihdettä kokeilleet, tulevat tänne väittelemään lähes mitään asiasta tietämättä ja haukkumaan vielä narkiksi kaikkia pössyttelijöitä. Molempien käytöllä on kohtuus kaikessa, ei siinä sen ihmeempää. Jos koko ajan on öissä tai kännissä niin kyllähän siinä äkkiä pää voi pehmetä kovemmallakin jätkällä, mutta kaikkihan sen päätöksen itse tekee kuinka huonossa jamassa on ja mitä kehoonsa eri tavoin laittaa. Terveellä maalaisjärjellä pääsee useassa asiassa hyvinkin pitkälle, kuin myös tässä. Ongelmakäyttöön pitäisi läheisten,tuttujen ja kaverien vaan puuttua useammin ja nopeammin. Joukossa vaan valitettavan usein tyhmyys tiivistyy päihteitä käytettäessä ja koitetaan ketä sitten vetää kovimmat kännit/pössyt. Molempien aineiden tuottamisen ja käyttämisen työllistävää vaikutusta, haittoja ja hyötyjä täällä onkin setvitty jo tarpeeksi paljon, joten niistä en rupea tässä enään yleisemmin enään kirjoittamaan. Peace, Love & Weed!
Minde

#3797

26.08.2012 11:58

Allekirjoitan !!!!
kannabis on maailman terveellisin päihde ja tupakka sekä alkoholi ovat montakertaa tätä luontoäidin kasvia vaarallisempia. Mielummin poltan pilveä ja rentoudun ystävien kanssa hihitellen kun ryyppään järkyttävät kännit, örvellän, loukkaan itseni ja oksennan suoleni pihalle !
te jotka yritätte mustamaalata kannabista: ottakaa asiasta selvää ennekuin puhutte pahaa tästä viattomasta kasvista. Eniten nauratti kommentti: '' kannabiksessa on myös 40 masennusta aiheuttavaa ainesosaa '' hah. miksi sitä käytetään sitten joissain maissa masennuslääkkeenä ? Kannabiksen kasvatus omaan käyttöön lailliseksi ! siinä on monia hyviä puolia ! avartakaa mieliänne älkääkä luokitelko kannabista vaarallisiin aineisiin, koska sitä se ei ole.
peace (;

Vieras

#3799 kannabis lailliseksi

28.08.2012 17:03

minulla on todettu 2 vuotta sitten perinnöllinen parantumaton ataksia -parannusta ei siis ole mutta kannabis lievittäisi oireita ja hidastaisi taudin kulkua -- olisi aika saada kannabis lailliskeksi -eirttäin hyvä dokumentti löytyy Rick Simpsonin nimellä - run for the cure - kannattaa katsoa -se löytyy mm. You Tubesta suomennettuna .

Vieras

#3800 Hamppu

30.08.2012 10:20

Pitää <3 :) ♪