Härmän Siskoille kiinteä telinesali

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Härmän Siskoille kiinteä telinesali.

tuottavan työn puolesta

#1 Sali

14.01.2013 18:36

mieluummin halkoliiteri ja halonpilkontaan tai muuhun työhön perehtymään

Jumpparin veli.

#2 Re: Sali

15.01.2013 07:50

#1: tuottavan työn puolesta - Sali

Kyllä ainakin oma siskoni saa harrasta halonpinontaa ihan riittävästi jo kotioloissakin, meillä kun lämmitetään talo pääasiassa puilla. Ja siksi toiseksi, jos tässä nyt viitataan että nuoret vain "notkuisivat lusmuilemassa" tai mitä nyt ikinä vaan, niin mietihän uudestaan. Käsittääkseni varsinkin vanhemmilla (yläaste-lukio) jumppaajilla harjoituksia on ~3 kertaa viikossa, sisältäen (tai jopa noiden lisäksi) myös ohjauskertoja nuoremmille jumppaajille. Lisäksi on kisamatkoja, jumppaleirejä jne. Niissä pääsee perehtymään nuorelle oikeasti tärkeisiin taitoihin: vastuun otto, ryhmätoiminta ja organisointi.

Ja mistä lähtien aktiivinen kunnon ylläpito on ollut pahasta? Ainakin sitä nykyaikana kovasti kannustetaan harrastamaan. Ja mikäli minä yhtään tunnen kyseisiä jumppaajia, niin pääsääntöisesti kaikki harrastusta pidemmälle jatkavat ovat menestyneet kiitettävästi myös opiskelujen ja työelämän ja muiden harrastusten parissa.

Kyllä niitä töitä ehtii tehdä vielä 40 vuotta elämästään.

1959

#3 Adressin kommentti

17.01.2013 14:33

Kaikki lapsi- ja nuorisotyö on arvokasta. Sillä ei saa olla turhia esteitä.
Urheilija

#4 Muutkin hyötyvät

20.01.2013 18:38

Uskon, että myös muut harrastajat, kuten esimerkiksi yleisurheilijat, painijat ja pesäpalloilijat, hyötyisivät salista, sillä voimistelun tärkeys ja sen antamat avut korostuvat yhä enemmän useammassa lajissa. Voimistelu lisää kimmoisuutta ja liikkuvuutta, nämä ominaisuudet edistävät esimerkiksi nopeutta. Jos telinesalin kaikki mahdolliset käyttötarkoitukset ymmärrettäisiin niin kannattajia saataisiin enemmän. Tämä vaatii kuitenkin yhteistyötä seurojen välillä ja ymmärrystä siitä, että monet lajit tukevat toisiaan. Mielestäni nuoria liikkujia pitää tukea!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.01.2013 13:29

Jumppari

#6 Sali

23.04.2013 17:01

Minä ja kaikki jumpparit haluavat kiinteän telinesalin!!
Aina kun me tullaan harkkoihin niin pitää kerätä telineet ja siinä menee aikaa ainakin vartti.
Pliis auttakaa meidän saamaan kiinteä telinesali!! Sen olisi meille kaikille jumppareille tärkeää!!
Jumppa pöksy

#7 Re: Sali

02.05.2013 12:38

Mäkinoon jumppari ja haluan kiinteän teline salin.