Bentsodiatsepiinit reseptivapaaksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Bentsodiatsepiinit reseptivapaaksi.


Vieras

#26

09.01.2014 11:04

Mikään lääke minkä lääkäri määrää ei ole toista parempi mutta benjot vs neuroleptit vie voiton neuroleptit aiheuttavat pysyvät aivovauriot lyhyessä ajassa ja ovat riippuvuutta aiheuttavia myös itse olen kokeillut kaikki mahdollisuudet muihin eivät auta heti niin kuin benjot ja esim parasetamoli on niin vaarallista et ei tarvi syödä kuin 20 tablettia ja jos ne imeytyvät ei monta tuntia niin tuskallinen kuolema!ja kyseinen lääke on resepti vapaa..lukekaa. Asioista ennen kuin tuomitsette ajatelkaa omilla aivoilla ei valtion kaikki on vaan rahan takia säännösteltyä

Vieras

#27

15.01.2014 11:32

Munkkisaaaren korvaushoito pkl:lla on kuollut vuonna 2011 13 potilasta kun bentsodiatsebiinit otettiin pois 3:ssa viikossa. Itse liahduin 15 kg:aa. Lääkäri vähät välittää kin oma aviamies on esimies.

Vieras

#28

23.02.2014 14:30

rivatril ja dormicum tarvitaan tänne. halcionia kans jos uni ei tule
Usko

#29 järki päässä nykyään

26.03.2014 09:42

no joo-o valistusta pitäis lisätä itse käytän unilääkettä n.4 kertaa vko ja pystyn olemaan yhteiskuntakelpoinen.herran siunausta veljet ja sisaret.

Vieras

#30

28.10.2015 23:38

Alpratsolaami on kirjaimellisesti pelastanut henkeni monta kertaa. Mutta kun lääkärit ei mielellään niitä kirjoita kun niihin voi jäädä koukkuun; 1 ihminen TUHANNESTA jää koukkuun. Ja tämä kyseinen lääke on ainoa josta minulle on ollu hyötyä, melkein kaikkea olen kokeillut mutta joko ne ei toimi tai sitten tulee järkyttävät haittavaikutukset. Vaikea paniikkihäirö, vaikea masennus ja vaikea ahdistus ovat diagnoosita. Ja ajoittaan myös unettmuus, tällä kertaa se on jatkunut 4kk, nukun keskimäärin 2,5h mutta psykiatri on sitä mieltä etten tarvitse Diapamia nukkumiseen kun minulla on jo yksi bentso, Alprox. Olen selittänyt hänelle ettei ne auta unettomuuteen kun vaikutusaika on sen verran lyhyt. Ja kokemuksesta tiedän että Diapam auttaa mut kai se on sit parempi valvoa kuukausitolkulla kuin se että psykiatri kirjoittais sen Diapamim... Niin todella toivon että bentsoista tulis reseptivapaiksi! Ei tarvis enää miettii pelko p***eessä että uusiko ne sen reseptin vai ei, sehän vaan lisää stressiä ja ahdistusta!

Vieras

#31

30.12.2015 15:47

Bentsot pitäis olla reseptivapaita

Vieras

#32

07.09.2016 21:25

Kärsin vaikeasta paniikki/ahdistushäiriöstä. En syö niitä huvikseni. Ja ovat ainoita mielestäni turvallisia lääkkeitä kyseisen sairauden hoitoon. Apua oireidenhallintaan ja lääkityksen saamiseen saan vain yksityiseltä puolelta. Jota en oikein ymmärrä. On melko kallista muutamankin kerran vuodessa käydä pienillä tuloilla yksityisen spesialistin luona.