Romaninaisten hameraha poistettava

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Romaninaisten hameraha poistettava.

OIKEA NIMENI ON ANTI VAURIO JA PORIsee PÄÄSSÄNI !
Vieras

#26 Romaani on kirja

10.03.2011 19:09

Minä olen anti vaurio ja porista! Vedin maria suoleen kun olin kanalassa. Vastustan kaikkea! Jenkit pois usasta! Suomi irti yya:sta. Olen Anti Vaurio ja alan Porista!
Peruspelle Anti Vaurio on oikea nimeni
Vieras

#27 Olen Anti Vaurio

05.04.2011 12:11

Olen Anti Vaurio ja alan porista. Hameasiat ovat minulle tärkeitä kuten kaikki muutkin eri adresseissa olevat asiat. Minun kirjoitusvirheisiä kannanottojani löydät mm. Kannabis lailliseksi adressista, jossa kerron kuinka vedin maria suoleen kanalassa ja ratsupoliisi king minua.

Vieras

#28 Re: JOS ROMAANI HALUAA OLEVANSA ROMAANI.....

06.04.2011 15:17


Anonyymi

#29 Re:

06.04.2011 15:18

#3: Antti Karppi -

laittakaa hyvät miehet hameet niskaanne ni ei tarvi täällä niistä vinkua...


Anonyymi

#30 Re:

06.04.2011 15:22

#12: Antti Karppi -

olet syntyperäinen suomalainen? niin minäkin...olet vaasasta kotoisin minä hämeestä. koska sinun sukulaisesi ovat tulleet suomen kamaralle? minä pystyn yli 500 vuotta laskemaan sukupolvia taaksepäin. entä sinä?


Vieras

#31 Re: Re: lapsellista

06.04.2011 15:33

#22: Vieras - Re: lapsellista

ei niin olet oikeassa...vaan niille jaetaan paaallljjjooon enemmän..

Runkataan yhdessä
Vieras

#32 Pistäkää pellet hameet päällenne. Minä tarjoan! Kuolen nauruun.

06.04.2011 18:59

Naurattaa
Yhteisen asian puolesta !
Vieras

#33 Oikea nimeni on Tarmo Lärvi

06.04.2011 19:34

Nimeni on Tarmo Lärvi. Romaanit ja naisten hameasiat ovat lähellä sydäntäni. Rakastan lukea romaaneja sekä käyttää hameita. Olen kateellinen mustalaisnaisille heidän hienoista asusteistaan. Haluaisin itselleni samanlaiset asusteet. Ilmeisesti adressin alullelaittaja Tarmo Järvi ajattelee samoin? Taidankin laittaa adressin, että me tarmokkaat Tarmot saisimme toteuttaa sairaita fantasioitamme ja hankituksi itsellemme aidon Suomalaisen romaninaisen vaatetuksen.
Kirjoitustaitoinen mustalainen joka maksaa veronsa.
Vieras

#34 Typerä adressi!

07.04.2011 16:37

Tämän adressin laatijalla täytyy olla tekemisen puute. Ettei vain olisi sosiaalietuuksista nauttiva laiskuri?
Maailman parantama
Vieras

#35 Olishan ne farkut halvemmat

25.04.2011 09:07

http://romanitar.blogspot.com/2010/10/paljon-puhuttanut-asia-romaninaisen.html
Onhan tämä näköjään hiertänyt aiemminkin. Ja vaikka kuinka haluaisit farkuissa kulkea niinkuin muutkin, niin eipä se käy.
romani nainen
Vieras

#36 Voi teitä Antti ja Tarmo

26.04.2011 14:19

jopas pojat otti päävaivan , suomessa olisi paljon enemmän pohdittavaa kuin meidän romani naisten hameavustus ( pojat varmaan haluaa nähdä romani naisten sääret hmmm ). Ei kaikki romani naiset saa sosavustusta hameseen ,ja näin käytä kenenkään verorahoja , itse olin pitkään työelämässä ja maksoin veroja siinä missä muutkin työläiset , sillä työtä tehdään jos sitä vain annetaan ja siinä missä romani nainen saa kerran vuoteen hame rahan sossusta , niin valkolais nainen saa joka kuukausi jos jonkilaista avustusta, mullekin valkolais nainen neuvoi kun jäin yksin huoltajaks , mene sossuun ano lapsille polkupyöriä , suksia , lomarahaa, harrastus rahaa , niin hänkin tekee ja on saanut kaiken pyytämänsä , minä yritin en saanut ... joten ei se romani saa sieltä viheltelemällä niinkuin luullaan. Asia joka erityisesti haluan tuoda tässä pojat teille esille , on se että suomen romani on sotinut tään suomen itsenäisyyden puolesta siinä missä teidänkin ukit ja isänne soti ...minun ukki haavottui pahoin sodassa ,mummoni kaksi veljeä menehtyi sodassa ,ja Hietaniemen hautaus maalla on muistomerkki jossa on monen,monen menehtyneen romani miehen nimet ,eli suomen puolesta on taisteltu, olemme yhtä suomalaisia kuin valtaväestökin , vaikka väri ei ole yhtä kalvakka....Ari ja Tarmo ja moni muu jolla on jäänyt tosi suppeaks toi yläkerta , niin sääli . Sillä ME OLEMME YHTÄ SUOMALAISIA KUIN TEKIN ....
Näpsä

#37 Re: TARKOITETTU VALTAVÄESTÖLLE

02.05.2011 12:12

#10: Frans Nikkinen - TARKOITETTU VALTAVÄESTÖLLE

Minäkin käytän vaatteitani joka päivä. Kuvittele, ihan oikeasti JOKA PÄIVÄ! Silti en saa valtiolta penniäkään vaatehankintoihini, minun on hankittava ne itse. Ja työttömyydelläni sekä alle 500 euron kuukausituloillani, ei ole minkään valtakunnan merkitystä asiaan. Tämänhetkinen taloudellinen tilanteeni on aivan riittävä asumiseen, laskunmaksuun, ruoka- sekä hygieniatuotehankintoihin, vaatteisiin, sairaanhoito- sekä lääkekustannuksiin, joukkoliikenteen käyttöön sekä harrastus ja virkistystoimintaan.

Se on yksi helvatan yhdentekevyys, onko se sama hame päällä 365 vuorokautta vuodessa, vai onko tänä aikana käytössä kaksi hametta!!

realisti

#38 jep jep

07.05.2011 00:27

valtaväestöllehän pitäisi jakaa tuulipuku rahaa sitten. eikä kansallispukurahaa. romaneilla tuo hame on kansanpuku joka vähän poikkeaa kansallispuvusta.

toisaalta pedofiileillehän se voitaisiin myöntää karkkirahana. verraten että on sadoittain näpistyksiä joissa romanihametta on käytetty tavaran piiloittamiseen eli rikoksentekovälineenä
Sivusta katsoja. !

#39 Asiasta lenkki tossuun

27.06.2011 17:48

Romani hame on oikeasti suomen kanssallisuus puku ollut joskus. Ottakaa selvää ensin kun mäkätätte. suurin osa mustalaisista hakee töitä mutta ketään ei huoli. Sitten valitetaan kun mustalaiset ei tee töitä. Muuttakaa ensin itseänne sitten vasta muita !!!
tietäjä

#40 Re: Re: TARKOITETTU VALTAVÄESTÖLLE

27.06.2011 17:50

#37: Näpsä - Re: TARKOITETTU VALTAVÄESTÖLLE

1 hame on juhlatilaisuuksiin eli kallimpii n. 500- 800 euroa.  ja toinen hame on joka päiväseen muuten kaapissa pitäisi olla 7 hametta yksi eri päivälle. kalliiksi tulisi.

Tässä on kaikille mietittävää

#41 Re: Re: JOS ROMAANI HALUAA OLEVANSA ROMAANI.....

27.06.2011 17:55

#28: - Re: JOS ROMAANI HALUAA OLEVANSA ROMAANI.....

Suurin osa romaneista haluaa töitä. Mutta kukaan ei huoli koska ollaan rasisteja.

Toiseksi katsokaa muita esimerkiksi ulkomailta muuttaneita tummia, ne eivät tee päivääkään töitä silti pihassa saattaa olla sen vuoden uusi auto. Johtuuko siitä että lapsia on 4-9 ?

Suurin osa suomalaisista kokee hyödylliseksi olla sossun luukulla kun tienaa sieltä enemmän kun töissä ?

kerran vuodessa se 410 e ei ole paha summa. Se on kulttuuri mukainen asia. Niin kun muslimeilla sun muilla.

Jos kaikki olisivat näin rasisteja niin suomeen tulisi varmasti kolmas maailman sota.

Jokainen muuttakaa itseänne, hyväksykää muutkin niin kuin he ovat.

Olen mustalainen ylpeä siitä, opiskelen, haluan töihin, ja samaa tasa arvoa. Kohtelen muita ihmisiä niin kuin itseäni halutaan kohtelevan. Omistan paljon suomalaisia ja ulkomaalaisia ystäviä, Ja jokaisesta olen ylpeä. !!

KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN ET EDES SINÄ. MUUTOS LÄHTEE ITSESTÄÄN.


Vieras

#42 Pauliina N

06.08.2011 00:27

Vai että romaaninaiset... :)

Vieras

#43

17.08.2011 11:33

Olen myös sitä mieltä, että kun Suomen romaneilla on mahdollisuus jäädä eläkkeelle 18 vuotiaana, että voisivat elää kulttuurilleen uskollisina, myös suomalaisten eläkeikäraja pitää pudottasa 18 vuoteen.

Vieras

#44

29.12.2011 14:29

Juu, tämä "kultturipussi" taitaa olla "työasu"?
No, onhan heillä "kulttuuripussin täyttöpäivä" joka päivä, kun lehdissä on luettavissa. Sitä "kulttuurinrikastamista", josta ovat AINA nostamassa rasismikorttiaan. Tälle tultava loppu.
Niin, muutos lähtee itsestä, romaneillakin

#45 Re: Re: Re: JOS ROMAANI HALUAA OLEVANSA ROMAANI.....

29.12.2011 20:00

#41: Tässä on kaikille mietittävää - Re: Re: JOS ROMAANI HALUAA OLEVANSA ROMAANI.....

Jos romaninaiset haluavat töihin, niin ehkä heidän pitäisi olla valmiita luopumaan tuosta prameasta asustaan, joka

on varmasti useimmissa töissä hankala ja epäkäytännöllinen. Tuo romaninaisten tyyli kulkea silkissä, sametissa

ja näyttävissä  kultakoruissa arkisinkin, tuntuu kummalliselta. Luulisi, että nuo sametit ja silkit voisi siirtää juhlakäyttöön

ja arkisin voisi käyttää jotain käytännöllisempää vaatepartta,  etenkin, jos ei ole iysellä rahaa ostaa näitä kalliita

silkkejä ja sametteja. Kyllä tuo ylimääräinen hameraha romaninaisille tuntuu turhalta, kun sille ei ole muuta

perustetta kuin heidän oma vaatimuksensa. Minä suomalsiena veronmaksajana koen näin.

Muualla euroopassa ei näe tämän kaltaisia asuja romanien päällä, vaan huomattavasti vaatimattomampia.


Vieras

#46

30.12.2011 06:56

Vastaavia adresseja voisi bygätä enemmältikin, mm, sellaisen jolla vaaditaan somaalien ja muiden mustalaisten, maahamme jobbauksen lopetettavan kokonaan!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

30.12.2011 17:30



Vieras

#48 Re: lapsellista

14.01.2012 20:43

#20: trhyhte - lapsellista

Siinä oli osuva ja uppoova vastaus!!!

 

veronmaksaja

#49 jokainen ostakoon hameensa itse

18.01.2012 11:41

#20: trhyhte - lapsellista

 

Ei se tarkoita sitä, että jos vastustaa romaninaisten hamerahaa, niin hyväksyisi pedofilian ja raiskarit.

On kyllä kaukaa haetut vastakohdat! Romanien hameraha on hyvä esimerkki turhista etuuksista ja

tuhlauksesta, jota tämä rahanjako on.


Vieras

#50 Re: TARKOITETTU VALTAVÄESTÖLLE

21.01.2012 11:45

Kyllä me tiedämme mistä johtuu se, ettei romaneille anneta töitä, siitä ei tarvitse keskustella. Sen sijaan voitaisiin keskustella siitä, että jos romanit ovat tasa-arvoisia Suomen kansalaisia siinä kuin kaikki muutkin, miksi he saavat siis mokomaa avustusta. Ei ole heidän kulttuurinsa sen kummempaa kuin muidenkaan, joten tukirahat pois, tai sitten vaaterahaa kaikille kansalaisille.