PAKOLAISEN OIKEUS PERHE-ELÄMÄÄN SUOMESSA

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista PAKOLAISEN OIKEUS PERHE-ELÄMÄÄN SUOMESSA.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

27.03.2008 23:28

sanna juselius
Espoo

01.04.2008 18:32

Ei voi olla niin vaikeeta vaan ajatella joskus jotakuta muutakin kun omaa napaansa!! Mietihän jos ruotsissakin olis esimerkiks sanottu sotalapsille että menisivät vaa omaa kotimaahan jos on äitii tai isää ikävä!
Sanna Tolvanen
Siilinjärvi

16.04.2008 19:43

Toivottavasti onnistutte yrityksessänne!
Santtu Reaper

#4 HAHAA......

02.03.2009 14:18

En helvetissä allekirjota!
Viktoria Frolova
Heinola

#5 Kotimaahan palautus ja esiavioliitto

30.06.2009 12:23

Jos ihminen tuli Suomeen PAKOLAISENA, miten se voi muuttaa takaisin maahan, josta hän pakeni? Miksi aina tulee se tyhä neuvo, että muka menee takaisin josta tulit. Ihmiset unohtuvat, kuinka paljon suomalaisia asuu Suomen ulkopuolella perheineen ja lähiomaisineen.
"Turvapaikkahakijoita" kyllä menevät kotikulmiin heti, kun oleskelulupa tippuu, yhteiskunnan rahoilla tietysti, ja tätä kaksinaamasuutta en voi ymmärtää. Miten voi palata maahan, jossa oleskeluluvan myöntäjän mukaan ei ole turvallista?
Ranskassa edelleen on venäläiset pakolaiset, jotka pakenivat punaista terroria, ja vieläkin Ranska ei salli matkustamista maahan, josta henkilö pakeni vaikka kuinka pitkia vuosia sitten.
Toinen moraaliton asia esiavioliiton elämäm vaatimus ennen naimisin menoa. Löysä länsimäinen moraali hyväksyy avosuhteet, mutta on olemassa kultuurit, jossa yhteinen elämä alkaa vasta avioliiton myötä. Eli jos ihmiset jopa eivät ole vielä naimisissa, eivät vielä harrasta seksia ja eivät vielä asuvat samassa taloudessa, täysin moraalitonta kieltää sen perusteella uuden yhteisen elämän aloittamisen.
Tietysti tässä tapauksessa ihmisillä on vihkitodistus, jota josta kummallista syystä ei kelvannut, jolle lukutaidottomalle ja pihalla olevalle virkailijalle.
Viktoria Frolova
Heinola

#6 Naimisiin Suomessa

29.09.2009 12:45

Mietin, missä se Nai-nainen nyt on. Jos Suomessa, miksi ne eivät voi rekisteröidä avioliitto Suomessa? Pakolaisen perheenjäsenelle oleskelulupa myöntää paikallinen poliisilaitos.
Jos Nai on ulkomaalla. äkkiä turistina Suomeen ja samoin maistraattiin vihille.
Adressin ylläpitäjille pyyntö, jos adressi on vielä aktiivinen, päivittäkää välillä tiedot.