Kyselyt / Tuleeko uskonnon olla oma oppiaineensa? / Kommentit


Vieras

#76

24.05.2018 19:29

Uskonnon voisi pikku hiljaa siirtää historian opetukseen.

Vieras

#77

09.08.2018 14:38

Miksi satuolentoihin uskomista pitäisi opettaa, ja lapsille totuudeksi väittää? Sairasta, vielä veronmaksjien rahalla.

Vieras

#78

27.10.2018 05:33

uskonnon tulee olla osana historianopetusta, koska siitähän siinä on kyse. jos muslimit eivät hyväksy että heidän uskoa opetetaan niin viekööt uskonsa lähtiessään. uskonnon opetuksesta voi kukin kultti huolehtia haluamallaan tavalla.
Joulupukkiuskovaiset

#79 Henkien palvontaa ei saa harjoittaa julkisesti koulussa

09.11.2018 03:28

Rukoilu on masturbaatiota jota ei saa harrastaa julkisella paikalla.

Mie vaan

#80

27.12.2018 04:49

Uskontoa ei tule opettaa kouluissa ollenkaan. Sen sijaan tulee neutraalisti ja tieteellisesti,

vaikka tilastoilla kertoa, millaisia eri uskonnot ovat.


Vieras

#81

31.12.2018 13:50

Voisi sisällyttää johonkin yleis aineeseen ,, mukana .
K. KYRPÄ

#82 ISLAMI ON HOMO`PROPAGANDAA

21.07.2019 00:37

NO JOS JOTKUT HALUU ''OPPII''

 

HOMOILUU NIIN MIKÄS SSIINÄ SITTEN AUTTAA

 

 

MUTTA ITE OON HETERO

 

 

ISLAMI ON (AINA) HOMO`PROPAGANDAA

 

MISSÄ NAISET?

 

5OO.OOO HOMOMIESTÄ RAJAN YLI

 

JA NY NE WAATII LISÄÄ ''HOMOILUU'' SUOMEEN

 

 

PS:*SOMALIT V#TTUUN JA MUUT HOMO-MATUT KANS!

KYRPÄ

#83 REDKEHMEER

01.08.2019 15:10

   *   

UUSKOOONTOOO  OOON MMYYRRRKKYYY!

KYRPÄ

#84 USKONTOO OON MYRKKYÄ!

19.08.2019 12:36

 

 

 

 

Tuleeko uskonnon olla oma oppiaineensa?

 

TULISKO HOMON OLLA OMA OPPIAINEENSA!

 

USKONTOO OON MYRKKYÄ !

 

HOMOTUS KRISTIN USKO KAAPPIINN YNNÄ MUUT USKOVAISET HOMOT!

 

 

()

 

Å

SUOMEN ATEISTI RY:STÄ  JA 100% TÄYS ATEISI

NATSI

#85 ISLAMI ON HOMO`PROPAGANDAA

02.10.2019 10:14

ISLAMI ON HOMOK´PROPAGANDAA!

 

 l   ()    


Vieras

#86

05.11.2019 08:24

Uskonto on ihmisen elämässä kivijalka ja jos se puuttuu ihminen jää tuuliajolle. Ihminen unohtaa jos uskontoa ei opeteta, se on samalla historiaa.
NATSI

#87 Re: USKONTOO OON MYRKKYÄ!!!

06.11.2019 01:15

#86: -

卐 ISLAMI ON HOMO`PROPAGANDAA'' TM (PATENTOITU SOLVAUS) 卐

TOISTAN ITSEÄNI:*

 

:=[ ___ _s


Vieras

#88 Re:

06.11.2019 01:26

#86: -  

 

<  >

 

ONKS VÚUDUU

 

SÁATANAN PALVONTAA

 

NÁARKKAAMAAN INEN

 

HÚORAIEN SÉKSI ÓRGIAT

 

RASÍSTINEN KANSALLIS SOSIAALINEN

 

ANTÍ SEMITISTINEN

 

 

MUN ´´´USKONTO´´´USKO HYVÄ AISA?

 

 

NOO SITTE ! :)

 

 

MUT ÄÄLÄÄ TUU MUULLE VITTÚILEE TAI SAAT TÚRPAAN:*S !

 

TAI HÄIRIKÖILEE MUN ''RAUHAN USKOONTOO'' :( !

 

   l   

 

 


Vieras

#89

06.03.2020 03:18

Pitaisi opettaa uskontojen historiaa.
ATEISTI

#90 Re: uskontoo oon myrkkyä !

06.03.2020 13:46

#89: -  ''ei se mee nykyään niin''

''uskonto on nykyään aina pakkosyöttöä , pakko pullaa ja tuputtamista''

''ja rahan kollektiota (keräystä) ilman mitään konkreettista vastinetta''

 

Å

ateismissa saa ite valita mihin uskoo ;) ja uskooko ollenkaan ja milloin ja milloin ei usko

ateismi on siis vapaus ja uskon liberaalimpi versio...

...ei pakko pulla orjuus jollekin tyhjälle uskonnolle orjallisesti !

 


Vieras

#91

10.03.2020 17:51

Hyödyllistä tietoa tulevaisuuteen miten uskonnot toimii, aivopesee ja aiheuttaa konflikteja, mutta myös auttaa ja pelastaa ihmisiä ja nimenomaan eri uskontoja pitäisi käsitellä.

#92 Re:

30.03.2020 13:50

#91: -  

 l  kristinusko

''myös auttaa ja pelastaa ihmisiä nimenomaan''

 

SILPOO NÉEKERIS TYTSYILTÄ TÚSSUT JA SEEMI BOJUILTA KULLIN NAHAT ;(), KÄHHH ???!!!

 

LOISII SOSIAALI TOIMISTON PIIKKIIN JA ELÄKELÄINEN (SUOMALAISTA ROTUA OLEVA) EI SAA EES 150€ SÄHKÖLASKUUN TOIMEEN TULO TUKEE JA KELA ANTAA [HALLE LUJAA] CORONA/AIDS VIRUKSEN NIMEEN SOMALEILLE 500€+RAHAA KOSKA SOMALEILLA [SODOMEILLA SODOMIITEILLA] ON NIIN PAHA TALOUDELLINEN TILANNE JA SUOMALAINEN LEIKATAAN ['AKTIIVI LEIKKURI ;) ] 200€ SOSSUPUMMI JUOPPO RAHAA TUKEEA JOTTA SOMALIT VOI SAADA VIELÄ ENEMMÄN !!! :(

 

TÄMÄN TAKII MINÄ VAIKKA SUOMEN PUOLELLA OONKI KANNATAN ANTI-KRISTINUSKOA JA JUON KIPPIKSEN AINA KU JOKU VOIVOTTELEE KUOLLEITA KRISTITTYJÄ NEUVOSTOLIITON KRISTITTYJEN VAINOISSA (SOVIET HOLOKAUST)

JOS KAIKKI KRISTITYT OIS TAPETTU 1917-1991 VUONNA MYÖSKI SUOMESSA EI ''KRISTILLINEN SDP'' NY OIS ANTAMASSA KIRKON NIMEEN MUN VERON MAKSAJAN RAHOJA SOMALIAAN !

 

USKONTOO OON MYRKKYÄ !

 

VAA MATUJEN LOBBAAMISTA SUOMEEN JA ULKOMAALAINEN ENSIN JA KARJALA KUULUU RYSSIIN EI SUOMEEN POLITIIKKAA JA RASISMI MURSKAKSI (MATU CEXI RIKOLLISTEN KRITISOINTIA)     (KIRKON KORRUPTIO JA HOMO ORGIAT KRITISOINTIA)

 

KRISTIN USKO ON SALAKAVALA KAPITALISTI KÄÄRME JA RAAMATTU TOILETTE PAPERIA NIINKU KORAANIKIN !

Corona kusetus

#93 Oisin enemmän ite huolissani coronan-ukon sähkönhinnan korotuksesta tai-pelin tai-oluen loppumisesta

04.04.2020 17:41

Uusin maailmalla leviävä KÚSETUS siis uskonto näyttää olevan ja on corona virus joka on siis täysin harmiton ja vaaraton !


Vieras

#94

08.05.2020 12:12

On tärkeää tietää kuka on tämän maapallon luonut. Jumala on luonut maan, taivaan, ihmiset, eläimet ja kaiken mitä on. On tärkeää kertoa totuus Jumalasta ja kertoa, että evoluutio on todella törkeä vale jolla yritetään häivyttää totuus elävästä Jumalasta. Myös tärkeää on kertoa Jeesuksesta joka on sovittanut jokaisen ihmisen synnit. Jokainen ihminen on syntinen ja jokainen tarvitsee Jeesusta pelastajakseen välttyäkseen ikuiselta erosta Jumalasta ja joutua helvettiin. Jeesus on sovittanut meidän synnit, siihen saamme uskoa ja luotttaa ja kun uskomme meidän syntimme Jeesuksen sovittaneen saamme periä iankaikkisen elämän Taivaassa.

Vieras

#95

12.05.2020 06:30

Ei täytä oppiaineen vaatimuksia. Satujen lukemisesta tehty oppiaine.

Vieras

#96 Re:

12.05.2020 14:58

#95: -  

USKONTO ON KATO MYRKKYÄ JA MUUTENKI MAAILMAN SUURIN PEDO FILIA KULTTI JA WC PAPERIN VÄÄRIN KÄYTTÄJIÄ

 

(KS*KORAANI ON TOILETTE PAPERIA)

:=}


Vieras

#97 Re:

12.05.2020 14:59

#94: -  

SAMPERI TEITÄ HILLUNTAILAISIA

 

''MIHIS JÄI SE MAANPUOLUSTUS ! 1 KANSA ! SUOMI ENSIN ! JA ISÄN MAA'' ?


Anonyymi

#98

22.06.2020 19:15

Raamatussa on terveen yhteiskunnan perusta

#99 Re:

27.06.2020 12:37

#1: -  

Juuri tämän takia pitäisi uskontoa opettaa! ensimmäiseksi ihmiset oppisivat huomaamaan että on muitakin uskontoja kuin kristinusko, toiseksi he huomaavat että sivistys on eri asia kuin uskonto. se että lukee raamattua/tooraa/koraania ei tee automaattisesti ihmisestä sen uskonto kunnan harjoittajaa tai jumalaa uskovaa. Olen törmännyt moniin ateisteihin mutta en yhteenkään joka olisi tutkinut uskontoja ympäri maailman taustalla on siis vahva sivistymättömyys ja tätä myöten viha asiaa kohtaan jota ei yksinkertaisesti tunne. Uskontoa pitäisi opettaa ala-asteelta asti ja ennnekaikkea luoda terve vilpitön uteliaisuus kaikkea asioita kohtaan ilman että asiaa tuomitaan sen takia ettei ole siihen perehtynyt.


Vieras

#100

03.07.2020 16:49

Lisäksi sen tulee olla Sanan mukaista, ei liberaalia.