Kyselyt / Tulisiko maahanmuuttajien vastaanottamista ja tukemista verovaroin tiukentaa? / Kommentit

#101 Re:

05.05.2020 19:46

#100: -  Pahempi ku ''töissä tuettu matu''

Eli sossu pummi somppu ...

Sillä

Muute Matu mato vie työt suomalaisilta kuten ite oon työtön jo vuosia :(

Matu on niinku kihomato ''sekin vie suomalaiselta energiat muonasta ja loisii pérseessä kuten matu sossun suolessa''

*Eikä verovaroin tuettu matu (3000€) kuussa tuloilla (sopeutumis/islam lisä) ja siten normi bussi kuski työ 9€ päivä tuota muuta ku haittaa taloudelle ja suomalaisten työtilanteelle

12.05.2020 15:01

LISÄÄ RAHAA VAAN SOMALIAN PÉRSE REIKÄÄN ???

STUBIDO:(SLÄSH SELFIE) EI MUL TÄS MUUTA

;XD)

KYRPÄ

19.05.2020 01:30

MILLOIS SITÄ RAHAA IHAN KOTOPERÄISILLE KANSALAISILLE ?

|

ONSE KUMMA KU MEIJÄ ELÄÖKELÄISTEN VARAT VALUU SOMALIAAN JA MATUIJEN ANAALIIN !!!

RAJAT KII !

#104 MATUT MAASTA ULOS !

27.05.2020 06:23

Somppu pomppu takas somppulaan !

Jo loppuu se busseis ja metros haiseminen ja koiran páskasten kenkien pitäminen bussin penkillä ja iän ikuinen dödö ja hissien rikkominen ja hissi pissat habla babla ugaa bugaa steps steps steps ja muu mulkoilu mulkkuilu sikailu ja pankin kaupan ja terveys keskuksen ruuhkauttaminen ja kelan ja sossun tulppauttaminen ja miehitys !

Somput kirjaimellisesti asuu kelassa ja sossussa ku aina niin hirvee tulppa ja täynnä kaikki paikat niitä mokka kíkkeli tukkia ja muuta  mutukki moskaa !

Ilman kelaa ja sossuu somput todennäkösesti kuolis kai nälkään ku työllisyys tilastoki pyöree ''0'' ja ainut työ kyky on kela ja sossu hakemuksen täyttämisen sossu virkailijalle 3 vuoden päätöksellä delagoiminen (huom!!! sossu missi täyttää sompulle hakemuksen ahmed ku on liian laiska sitä itse tekemään) !

*Ainot sompun työllistävä vaikutus suomelle onkin ollu poliisin (sexsi rikokset ryöstelyt väkivalta) ja sossu ja kela tantat (elatus) kirkko (lisää ilmasta disko läpsyä rahaa) päättäjät (ääniä vasemmistolle uusia äänestäjiä''edellyttäen huom!!!ettei somppu liian laiska tekee sitäkään'') ja vasemmistolle (mustaa mulkkua jumbojetillinen xxxl pkas jalkapallo joukkueellinensia) sekä spr (pirkolle pallia) sairaala (valkosille hutsu hoitsuille lisää mustaa munaa ja mulkkua) ja byrokraatit (keksiessään lisää rasisti lakeja ja huvikkeita hemmottelua lemmikillemme ahmedille) ja eu (jonkuha tääki lysti on maksettava ja se on suomen veron maksajat + provisio palkkio junkslerille drunkelille) !

;=( RÄYRH !

TANE
Vieras

#105 AAAH AAAH AAAH :----00 BÄÄÄ BÄÄÄ BÄÄÄ JA SONNIT OONPII NIITÄÄ PARHAITAAA SIITTEE ;)> AAAH

30.06.2020 06:54

WIKIPEDIA ON MUUTTUNU NÄKÖJÄÄN ÄÄRI RASISTISEKSI JA HOMOFOOBISEKSI KOSKA ELÄIN SEXSI ARTIKKELI ON MUOKATTU MUOTOON:*

''MUKAMAS OLLU KIELLETTYNÄ SUOMESSA JO VUODESTA NAKKI JA MUUSI KU PAPPI OTTI SUIKKIIN KARITSALTA JA SUURS ALLU PANI PAPPII PEFFAAN VITTÚ''

JA MITÄ TEKEE SETA LGBTXLCLYSXYS ?

-*EI MITÄÄN !

ELI KOKO VASEMMISTO ON ISO KUSETUS JA KRISTITTYJEN SALA JUONIO HÄRNÄTÄ NATZIT ENSIN JA SITTE KIELTÄÄ HOMOUS JA ELÄIN SEXSI HISTORIAA VÄÄRENTÄMÄLLÄ ...

*EI NATZISAKSAAKAAN YHDESSÄ YÖSSÄ RAKENNETTU !

ENSIN KIELLETTIIN KOLMIOT JA SITTE KIELLETTIIN HOMOUS JA SITTE KIELLETTIIN ELÄINSEXSI JA SITTE KIELLLETTIIN PEDOFILIA JA SITTE KIELLETTIIN JUUTALAISET JO !

*ANTI FAN JA SDP VASEMNMISTON TAKANA ON KIRKKO JA SE TAHTOO TAPPAA HOMOT JA KAIKKI MUUTKIN JOTKA EI TYKKÄÄ PYLLISTÄÄ KO-SIIS RAAMATTUUN JA MUUT ERILAISET RODUT JA JOTKA KIELTÄUYTYY MAKSAMASTA KIRKOLLIS VEROA JA RAHOTTAM,ASTA SOMALIAA !

|             SUOMEN LAIN MUKAAN ELÄIN SEXSI ON MUUTE MAASSAMME TÄYSIN LAILLISTA ! ;)______s

06.07.2020 11:08

sss

MITES OIS ?

PISTETÄÄKS KOKO MAAHANMUUUTTO BUDDJETTI KASAAN JA ... PERUSTETAAN LAPPIIN AVARUUS ALUS KESKUS ?

SILLÄ RAHALLA 1MILJOONAA MILJARDIA $ DOLLARIA SUOMI OIS ENSIMMÄINEN VALTIO JOKA RAKENTAISI AVARUUS ALUKSEN JA LÄHTISI LEIJAILEE JA LEIJUU...

MAINITTAKOON ETTÄ AMERICAN AVARUUS BUDDJETTI ON VAIN 0,2% SIITÄ MITÄ SUOMI PISTÄÄ HAISEMAAN HUMANITAARISEEN MAAHANMUUTTOON ISLAMILAISISTA AFRICAN MAISTA

OLEMME MYÖS TEXSASILAISEN GUINNESSIN ENNÄTYS KIRJASSA MAANA JOKA KÄYTTÄÄ KOKO MAAPALLON MAISTA ENITEN RAHOJAAN HUMANITÄÄRISEEN MAAHANMUUTTOON JA 92% KOKO VALTIONSA BUDDJETISTA SIIHEN

JA KALLEIMMALLA TAVALLA SILLÄ RUOTSIN MAAHAN MUUTTO MAKSAA VAIN 0,0000051%

SIITÄ MITÄ SUOMI HAASKAA MAAHANMUUTTOON

Anonyymi

06.08.2020 15:05

Maahanmuuttajien vastaanottamisessa tulisi huomioida kulttuuritaustat ja tasapainottaa ne. Nyt on äärimmäisen voimakas vääristymä muslimien eduksi ja se tulee kostautumaan - eikä vain Suomessa. Ennusmerkit näkyvät jo ja vain totaalisen sokea ja kuuro ei niitä huomaa tai kieltäytyy huomaamasta. Toisin sanoen näiden yliedustus syrjii voimakkaasti muita ja vääristää omaakin kulttuuriamme juuri tuon vääristymän kautta - sillä meillä ei enää juuri uskalleta korostaa omaamme josta meidän tulisi olla näyttävästi korskean ylpeitä.