Alkuperäisen suomalaisdubin Pieni Merenneito DVDlle

Alkuperäisen suomalaisdubin Pieni Merenneito DVDlle / Tiedotteet / Virheellistä mainontaa! / Kommentit


Vieras

#1

26.09.2013 03:47

Huomasin myös mainokset jossa alkuperäoset äänet ja kun omaa kopiotani aloin katsomaan niin pettymys taas suuri kun ei niitä alkuperäisiä ollutkaan. Miksi huijata ihmisiä näin?!?

Vieras

#2

26.09.2013 16:56

Valitus kuluttajavirastolle, viestiä itse Disney Finlandille.... Mutta auttaako? Tuskinpa. Mutta ainakin olen tehnyt mitä voin.. Seuraava askel: vhs ääninauha jakoon.

Vieras

#3

26.09.2013 17:19

Hei kaikki

Ostin muutama päivä sitten kyseisen juhlajulkaisun (Blu-Ray - Diamond Edition) ja voin vahvistaa kaikille tämän adressin lukijoille että julkaisussa todellakin on tämä uudempi eli "väärä" dubbaus. Olen myös nähnyt julkaisun tv-mainoksen jossa todellakin käytetään vanhempaa äänidubbausta. Pettymys oli siis suuri minullekin :( Todella harhaanjohtavaa markkinointia!

Aivan varmasti joltain suomalaiselta löytyisi vanhalla äänidubbauksella varustettu VHS jonka hän voisi myydä takaisin Disneylle. Kyseinen ääniraita voitaisiin kopioida levylle jolloin katsoja voisi valita kummalla ääniraidalla tahtoo elokuvaa katsella. Kannessa voitaisiin mainita että kyseinen ääniraita on heikkolaatuisempi jos niin olisi. Hintaa voisi mielestäni vaikka vähän korottaa jotta molemmat dubbaukset saadaan levylle.

Hyvästä ihmiset ovat valmiita maksamaan!

Vieras

#4

29.09.2013 10:30

Pitäisikö kirjoittaa uusi aressi aiheesta? Täällä kuohuu nyt niin kovasti, koska huomasin itsekin juuri tuon väärän mainonnan, että olen valmis tekemään mitä vain saadakseni tekijät vastuuseen, on erittäin väärin käyttää hyväkseen herkkiä lapsuuden muistoja jotta saisivat luokatonta kuraansa kaupaksi. Tuo kyseinen väärä versio löytyy varmasti jo monen hyllystä ja jo sen kannessa lasketellaan valheita, kun on ilmoitettu elokuvan sisältävän "alkuperäiset äänet" ja ilmoitetaan valmistus vuodeksi -89. Nytt tätä uusinta versiota markkinoidaan (TAAS) vuoden -89 uudelleen julkaisuna.
Omassa julkaisussani(-99) on vieläpä virhe Ursulan ja Arielin kohtaamisessa, jossa noita toistaa kommenttinsa kahdesti, kysynpä vaan, tästäkö minä maksoin?