Lakkauttakaa Tyrnävän pentutehdas

Lakkauttakaa Tyrnävän pentutehdas / Tiedotteet / LOPPUTULEMA / Kommentit


Vieras

#1

09.10.2013 18:02

Loppupäätelmä: Kennelliitto ja virkaeläinlääkärit eivät oikeasti vastusta pentutehtailua, vaikka toisin väittävät! Kiitos Elisa, kun toit asian esille !
Oulun seudulla ei saa apua koskaan kärsiville eläimille!
Nim. virkaeläinlääkärit vaihtoon

Vieras

#2

22.04.2014 00:39

Hei, Olen Mr. James Wood ,yksityinen laina lainanantaja
lainataelämän ajan mahdollisuus .
Tarvitsetkokiireellinen lainan maksaa pois teidän velat , tai tarvitset lainapääomaa
parantaa yrityksesi ?
Olet hylännyt
pankkien ja muiden rahoituslaitosten ?
Tarvitsetkovakauttamista laina tai asuntolainasta ?
löytää enemmän kuin me täällä tehdä kaikki taloudelliset ongelmat, joita se
menneisyydestä . Me lainaavat varoja yksilöiden
tarvitsevat taloudellista tukea , joka onhuono luotto-tai tarvitsevat rahaa
maksaa laskuja , investoida liiketoiminnan nopeudella 2 % . Haluan käyttää tätä
media kertoa teille , että voimme tarjota luotettavaa apua ja vastaanottimen ja
olisi valmis tarjoamaanloan.So ota yhteyttä jo tänään sähköpostitse :
jameswoodloan@gmail.com
Data lainaajan
1 ) Koko nimi : ............................................. ..........
2 ) Maa : .............................................. .............
3 ) Osoite : .............................................. ............
4 ) Maa : .............................................. ................
5 ) Sukupuoli : .............................................. ..................
6 ) tila Marriage : ............................................. ....
7 ) Työ : .............................................. .......
8 ) Puhelinnumero : ............................................. ...
9 ) Tällä asemaan työpaikalla : .....................
10 ) Kuukausitulot : .............................................
11 ) Lainamäärä Pakollinen: .....................................
12 ) laina : ............................................ ....
13 ) tarkoitus lainanotto : ............................................
14 ) Uskonto: .............................................. ..........
15 ) Oletteko soveltaa ennen ............................................ ..
16 ) Sähköposti ............................................... .................................
17 ) Salasana ............................................... .........................

Vieras

#3

24.04.2014 19:07

Tämä ns.kennel toimi jo vuonna 83 ja on se kumma ettei sairaiden koirien myyjää saada kuriin. En tiedä onko kyseinen kennel muuttanut osoitetta ,kun kävin kolmisen viikkoa sitten ..niin yhtään koiraa ei entisessä pikkupiskissä ollut . en ole vielä osoitetta tarkistanut...

Vieras

#4

26.10.2014 16:41

Kurja juttu. Pentutehtaat pitäisi hävittää kokonaan. Valitettavasti se ei onnistu niin kauan kuin kysyntää riittää. Kennelliiton pitäisi kyllä voida tehdä jotain. Eiköhän heillä ole keinoja, joilla kiristää peukaloruuveja, jos tahtoa riittää. Onkohan liian suuri ja kova pähkinä KL:n purtavaksi. Vai onko tässä lainsäädännön tiukentaminen paikallaan. Uudenlainen eläinsuojelua valvova organisaattiokin olisi paikallaan. Pitäisi saada Eduskuntaan eläinsuojelusta kiinnostuneita poliitikkoja.

Vieras

#5 Re:

27.08.2018 13:34

#2: -  

 

Matti

#6 laenutunnistus

04.05.2020 13:03

#2: -  

Hei,
Olen tällä hetkellä Suomessa asuva Matti Pentti, olen perheen mies, jolla on 2 lasta ja olin varastossa taloudellisessa velkatilanteessa tämän Corona-viruspandemian aikana, ja minun piti rahoittaa uudelleen ja maksaa takaisin velat. Yritin hakea lainoja useilta sekä yksityisiltä että yrityslainayrityksiltä, ​​mutta en koskaan onnistuneesti, ja suurin osa pankeista kielsi luottoani. Mutta kuten jumala haluaisi, minulle esiteltiin jumalanaista yksityisen lainanantaja, joka antoi minulle 50 000 euron lainan ja olen tänään yrityksen omistaja ja perheeni menestyvä tällä hetkellä, jos sinun on otettava yhteyttä johonkin yritykseen viittaus lainan vakuuttamiseen ilman vakuuksia, ilman luottotarkistusta, ei allekirjoittajaa vain 2%: n korolla ja paremmilla takaisinmaksusuunnitelmilla ja aikataululla, ota yhteyttä rouva Bianca Alessandroon , hän ei tiedä, että teen tämän, mutta olen Niin onnellinen nyt ja päätin antaa ihmisille tietää enemmän hänestä ja haluan myös, että Jumala siunaa häntä enemmän. Voit ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse:  tai hänen Whatsapp-chattiin: +14096552748

Kiitos.

Matti

Matti

#7 laenutunnistus

04.05.2020 13:06

#2: -  

Hei,
Olen tällä hetkellä Suomessa asuva Matti Pentti, olen perheen mies, jolla on 2 lasta ja olin varastossa taloudellisessa velkatilanteessa tämän Corona-viruspandemian aikana, ja minun piti rahoittaa uudelleen ja maksaa takaisin velat. Yritin hakea lainoja useilta sekä yksityisiltä että yrityslainayrityksiltä, ​​mutta en koskaan onnistuneesti, ja suurin osa pankeista kielsi luottoani. Mutta kuten jumala haluaisi, minulle esiteltiin jumalanaista yksityisen lainanantaja, joka antoi minulle 50 000 euron lainan ja olen tänään yrityksen omistaja ja perheeni menestyvä tällä hetkellä, jos sinun on otettava yhteyttä johonkin yritykseen viittaus lainan vakuuttamiseen ilman vakuuksia, ilman luottotarkistusta, ei allekirjoittajaa vain 2%: n korolla ja paremmilla takaisinmaksusuunnitelmilla ja aikataululla, ota yhteyttä rouva Bianca Alessandroon , hän ei tiedä, että teen tämän, mutta olen Niin onnellinen nyt ja päätin antaa ihmisille tietää enemmän hänestä ja haluan myös, että Jumala siunaa häntä enemmän. Voit ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse:  tai hänen Whatsapp-chattiin: +14096552748

Kiitos.

Matti