Alpratsolaamivalmisteet reseptivapaiksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Alpratsolaamivalmisteet reseptivapaiksi.

Dried Poppies
Underground

#1 Ksanorit kauppaan

12.02.2009 19:54

Kaikki ksanorit karkkihyllylle...
Jesse Salonen
Vieras

#2

02.06.2010 12:57

xanorit tekee elämästä mukavan

Jarkko Käyrä
Vieras

#3

06.09.2010 21:35

Ennenkuin tapasin Xanorin, persoonallisuuteni oli Xanor.

andrei kakko
Vieras

#4 virkkahimoiset hyttyset

17.10.2010 20:21

antakaa perheille,yhdessä oloa eikä jatkuvaa maseenustaa,ja riita.(lopetetiin lääkitykseen).tadaam!!!,alprotsolaam
unti
Vieras

#5 ps

24.10.2010 16:37

miksi ranskassa jos jotain tai kanssa, ennimistö on eri mieltä,kokemuksesta niin miks ei meitää suomessa kukaan kuulee.Ollaks me sarvikuonoja,tai ............

Vieras

#6 Re: Ksanorit kauppaan

10.05.2011 16:21

#1: Dried Poppies - Ksanorit kauppaan

jokainen tiedä mitä tekee,


Vieras

#7 ilman resepttia

10.05.2011 16:24

jäätäisitte tän kärvistelyn,jokainen oma itselle herra.xanor ilmaan reseptia,niin kuin Alko;ssa ,viinat
Marika

#8 Re: Ksanorit kauppaan

07.11.2011 01:39

#1: Dried Poppies - Ksanorit kauppaan

Idioottimainen adressi. Haluutte vaan pään sekasin!


Vieras

#9

29.02.2012 10:38

yjuk,yiuk
m

#10

20.03.2012 15:51

Puolet kommenteista on varmaan postattu xanor-päissään.

Vieras

#11

01.06.2012 12:59

tommonen paita kelpais

Vieras

#12

12.06.2012 17:53

ll
Hankin kadulta tarvitsemani lääkkeet, kun niitä ei tk:sta saa

#13

21.06.2012 20:24

Allekirjoitin addressin, vaikka taitaa olla mahdottomuus että Suomessa alpratsolaami voisi mitenkään päätyä käsikauppalääkkeeksi. Todellinen ongelma nykytilanteessa kuitenkin on. Bentsodiatsepiinien ei todellakaan tulisi olla niin hankalasti saatavilla olevia. Pääsin vaikeasta alkoholiongelmasta eroon bentsodiatsepiinien, itse asiassa juuri Xanorin avulla. Aiemmin lähes päivittäinen ahdistus/unilääkkeeni oli Alkon kossupullo. Tk:sta minulle ei aiempien merkintöjen takia suostuttu kirjoittamaan bentsoja, SSRI:tä ja järkyttäviä neuroleptejä kyllä tarjottiin. Kun löysin kadulta oikeat kontaktit "huumekauppiaisiin", joiden kautti sain tarvitsemat lääkkeeni, vuoden kestänyt alkoholiriippuvuus loppui kuin seinään. Sain työpaikan ja elämä palasi raiteilleen. Pitkä kirjoitus tässä, mutta uskoisin tarinani olevan hyvä esimerkki päättäjille siitä, kannattaako niitä bentsoja pihdata niiltä jotka niitä oikeasti tarvitsevat.
MASTER

#14 tämä on läppä tai keskiverto suomalainen on taas tyhmempi kuin ennen

02.07.2012 12:43

joo o, ottakaa nyt vaan sitä keittoa, kun näitä juttuja katsoo en suosittele sekoittamaan rattaitanne yhtään enempää bentsoilla ja kyllä, ne koukuttavat ja pahasti ja sotkevat teidän ressujen päät aivan lopullisesti, edesvastuutonta edes kirjoitella täällä tälläsiä, vaikka teitä ei vit**jakaan haittaa omat psykoosinne pitäisi edes vähän ajatella kuka näitä lukee internetissä ja nappailee sitten telaketjua kun ovat nii turvallisia ja oho, kukakohan nekin hoidot maksaa verorahoistaan, varmaan me vanhan kansan reliikit joilla on päässä vielä jotain asennetta jäljellä. hävetkää paskiaiset.

Vieras

#15

20.12.2013 10:01

Vittu kyl ihmiset on yksinkertasia. Aletaa vaan kaikki narkkaamaan niin sillähän ne ongelmat selviää. Huhhuh

Vieras

#16 diippiä shittiä

29.03.2014 13:14

nais. nais. gsanorit on barasta shittiä mitä maalimasta löytyy heti albroxien jälkeen. höh höh hhööööö :v :v
biigi60

#17 Sertralin Santra

07.11.2015 18:06

Mielialalääkkeitä kyllä pitäisi syödä, mutta niistä ei minulle ole ollut mitään hyötyä. Psykologilta kysyin että miksi en pysty itkemään mikä olisi hyväksi silloin kun se on normaalia sekä seksi elämä kuollut, hän sanoi että tämä mielialalääke vaikuttaa joillakin niin. Mitään vaikutusta ei ole ollut paniikki/ahdistus/välttäytymiskäytökseen sekä pakko oireisiin. Elämäni ilman Xanoria oli helvettiä maanpäällä. LÄÄKÄRIT LEIKKIVÄT JUMALAA TÄMÄN XANORIN KANSSA, ITSE OLEN JOUTUNUT KIUSANTEON KOHTEEKSI JA OLEN NYT PARI PÄIVÄÄ MIETTINYT ETTÄ MITENKÄ PÄÄTÄN PÄIVÄNI, JOKEEN HYPPÄÄMINEN OLISI VARMAAN PARAS TAPA KUN EN OSAA UIDA. APUA!!! Laittakaa hyvät ihmiset adressia eteenpäin!

biigi60

#18 Re: Re: Ksanorit kauppaan

07.11.2015 19:17

#8: Marika - Re: Ksanorit kauppaan 

Kun nyt saisi edes APTEEKISTA! Reseptillä sen määrän mitä olen joutunut käyttämään 22 vuotta. Muuten en selviä, suihkussa ja hiustepesu ei onnistu ilman XANORIA.  KAUPASSA JA KYLÄSSÄ KÄYMINEN SEKÄ AUTOSSA MATKUSTAMINEN EI ONNISTU. SEKÄ JATKUVAT AHDISTUS/PANIIKKIKOHTAUKSET, EN SELVIÄISI MILLÄÄN ILMAN XANORIA. HAMMASLÄÄKÄRI ON VAIKEIN ASIA.

BIIGI60

#19 EPÄTOIVOINEN!

07.11.2015 22:03

Olen käyttänyt Xanoria 22v. Se on ainut lääke jonka avulla selviän jotenkin tästä elämästä, ainakin tähän asti. Ei elämäni silti ole elämisen arvoista mutta ilman xanoria elämästäni ei tulisi yhtään mitään. Kertokaa jos on jokin parempi lääke niin olen valmis kokeilemaan? Lääkäri kirjoitti reseptin joka sai minut aivan tolaltaan ja nyt olen kaksi päivää ja yötä viettänyt itsetuhoisissa ajatuksissa, tosin apteekkarikin oli sitä mieltä että reseptissä täytyy olla virhe. EI IHME ETTÄ IHMISIÄ HÄVIÄÄ NOIN VAIN? Tämä ottaa koville kun täytyy taistella että saa edes sen avun mikä on tähän asti vienyt eteenpäin ja mahdollistanut asioita mitkä ei muuten onnistuisi. Minun kohdallani on kyse vielä aika pienistä määristä. APUA!!!! Birgit Vanhanen Kouvolasta!

Tinttura

#20 Re:

08.11.2015 18:46

#13: Hankin kadulta tarvitsemani lääkkeet, kun niitä ei tk:sta saa -  

 Eihän Xanorin ongelmat ole missään lyhytaikaisessa hoitokäytössä tai kohtuullisina annoksina käytettynä, vaan pitkäaikaiskäytössä. Eräällä kaverillani on ollut vuosikausia Xanorit reseptillä, ja hän on saanut niistä todella pahoja ahdistusoireita, vähän kuin vieroitusoireita. Jos pitoisuus veressä alkaa laskea, iskee hänellä paniikki ja todella paha olo. Siksi niitä ei pysty tuosta vaan lopettamaankaan. Ennen lääkkeen käyttöä ei hänellä mitään sellaisia paniikkioireita ollut. Toinen tuttu taas vieroitettiin Xanoreista ja vielä vuotta myöhemmin hänellä oli ajoittaisia ahdistusoireita siitä. Ja se on tietenkin vähän niin, että vaikka sinä olisit niillä lopettanut viinanjuonnin, ne useimmilla vaan pahentaa päihdeongelmaa, kun niitä ei käytetä hoitoon vaan sekakäyttöön.

urpo

#21 Re: Re: Ksanorit kauppaan

12.11.2015 09:04

#8: Marika - Re: Ksanorit kauppaan 

 Joo varmasti kaikki haluaa vaan pään sekasin.

Seuraavan kerran kun olet vaikka kuumeessa ym älä ota mitää lääkettä haluat kuitenkin vaan kivun pois. Urpo naisihminen

kahviman

#22 Re: Re: Re: Ksanorit kauppaan

03.01.2017 11:20

#21: urpo - Re: Re: Ksanorit kauppaan 

 Tämä nyt on verrattavissa vaikka kahviin, tupakkaan vkloppu saunabisseen. Jotkut tarttee ja toiset ei. Itse en tarvitse mutta miksi se minua haittaisi jos muut tarvitsevat ja käyttävät?


Vieras

#23 Re: Ksanorit kauppaan

22.01.2018 12:57

#1: Dried Poppies - Ksanorit kauppaan 

Uskomatonta jauhantaa tämä addressi :o selvästi näkee että addressin laatija on vakavasti riippuvainen xanorista. Uskomatonta