Radio KLF takaisin!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Radio KLF takaisin!.

dancer

#1 Loop roskaa

23.11.2013 14:54

Mulla oli korkeat odotukset uuden LOOP-radioaseman suhteen, kun lupasivat paljon musiikkia ja ei löpinöitä, mutta soittavat vain samoja hittejä jotka soi energylläkin. KLF oli paras!!

Vieras

27.11.2014 21:37

Vaikka on vuosi 2014 haluan takasin sen klf kanavan pitäisi nyt saada vielä kerran onnistuun kaikki kirjottaan adressi niin paljon ihmisijä kun löytyy ja vielä haluaa ja Facebookiin radio klf sivulle kakilta viesti halusta saada se 2015 soimaan takasin luulen että vieläkin on ihmisijä ketkä haluaa sen takasin ei muuta kun viestiä eteenpäin mä heitin kepin seuraavalle kuka saa jatkaa mun työvoiman tehty mutta jatkuu jos tarve on ikinä en niin hyvää kanavaa ole kuunnellut mitä oli ja loppu ennenkö alko kyllä se pitää saada takasin 2014 lukuun mukaan kaikki laittaa adressit
Sami

#3 Radio klf

27.11.2014 21:40

#1: dancer - Loop roskaa 

Radio klf takasin 2014 -15 vuodelle laittakaa viestiä eteenpäin että voidaan saada se takasin niin paljon ihmisijä mukaan kun löytyy ja ketkä haluaa samaa vieläkin ja Facebookin sivulle viestiä 

Sami

27.11.2014 21:42

Kaikki vielä kerran kirjottaan adressia hyvän kanavan takija että tulee takasin huom kaikki ja viestiä eteenpäin