Adressi Israelin tueksi!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Adressi Israelin tueksi!.

Juhani Starczewski
Adressin tekijä

#1776 Mitä olet mieltä?

20.07.2013 12:15

Saako kirkko muuttaa Jumalan lakia ja Hänen ohjeitaan eli Raamatun Sanaa?
Kyllä/Ei
Natsiajojahdin viimeinen mahdollisuus:

#1777 Missä ovat elossa olevat sotarikolliset?

21.07.2013 08:09

Israelin pääministeri: Rauhanneuvottelut elintärkeitä

#1779 Re: Re: Missä ovat elossa olevat sotarikolliset?

21.07.2013 08:40

Täällä Toivakassa kesämökilläkin muistettiin rukouksin!
Vieras

#1780 Iso etsintäoperaatio Toivakassa päättyi: Kadonnut 2-vuotias löytyi

21.07.2013 09:01

Iso etsintäoperaatio Toivakassa päättyi: Kadonnut 2-vuotias löytyi

Julkaistu: 20.7.2013 23:16

Keski-Suomi 2-vuotias poika oli kadoksissa lauantai-iltana lähes 6 tuntia Toivakassa. Hän katosi marjaretken aikana, ja iso etsintäoperaatio oli käynnissä metsässä muun muassa helikopterin kera.

Poliisi kertoi, että lapsi löytyi suhteellisen hyvävoimaisena, joskin väsyneenä ja märissä vaatteissa

- Alkutilanne edelleen osin epäselvä, miksi lapsi joutunut hukkaan. Hän katosi ilmeisesti marjamatkalla, jossa ollut vanhempiensa kanssa, kerrottiin Keski-Suomen poliisista Ilta-Sanomille noin kello 23.20 lauantai-iltana.

Kadonnut 2-vuotias löydettiin noin 22.55. Hänet löysi Vapepan etsintäkoira jäljestyksen kautta.

Poika oli löydettäessä väsynyt ja märissä vaatteissa, mutta muuten hyvässä kunnossa. Hän ehti olla kadoksissa noin kuusi tuntia.

Keski-Suomen hätäkeskus sai lauantai-iltana ilmoituksen noin viiden aikaan kadonneesta 2-vuotiaasta pojasta.

Poika katosi vanhemmiltaan metsäautotiellä Paloisentien suunnalla.

Paikalle hälytettiin useita poliisipartioita ja etsinnät käynnistettiin. Pojan kerrottiin kadonneen metsään.

Etsinnät olivat käynnissä noin 2-3 neliökilometrin alueella Toivakan ympäristössä. Maasto oli etsinnän kannalta haasteellinen, tiheikköjä ja kosteikkoja. Pelastusväkeä oli paikalla yhteensä yli sata.

Mukana oli useita muita tahoja poliisin koiratoiminnan lisäksi
, muun muassa Rajavartiolaitoksen helikopteri ja Vapepa. Lasta etsittiin alueittain etsintäketjuissa, ja paikalla oli myös useita, etsintään koulutettuja koiria.
Juhani Starczewski

#1782 Re: Re: Iso etsintäoperaatio Toivakassa päättyi: Kadonnut 2-vuotias löytyi

21.07.2013 09:51

#1781: Etsivä löytää! - Re: Iso etsintäoperaatio Toivakassa päättyi: Kadonnut 2-vuotias löytyi 

 

Oltiin eilen illalla Toivakan koulukeskuksessa kesäjuhlilla ja kun sieltä tultiin takaisin kesämökillemme, niin uutinen järkytti. http://www.huikko.fi/default.asp?id=3ED31332-5ADD460E9761-3EEA6138106F Juhlissa oli paljon pieniä lapsia, jotka saivat viiden lapsen isän ja lastentarhanopettajan sydämen iloiseksi. Edessä istui perhe, jossa oli neljä pientä poikaa, joista kaksi oli kaksoisia...tuli niin elävästi mieleen aika, jolloin itse olimme samassa tilanteessa! : )) Muistettiin heti rukouksin. Kiitos Jumalalle, että poika löytyi kunnossa
Raamatun sana ei ole Räsäsen keksintöä.

#1783 Raamatun sana ei ole Räsäsen keksintöä.

21.07.2013 09:55

http://www.uusitie.com/fin/etusivu/uusin_lehti/

Mediassa rupesi kuitenkin leviämään asiayhteydestään irtirevittyjä uutispätkiä. Ne alkoivat elää omaa elämäänsä ja synnyttivät kohun. Suuri joukko sai aiheen erota kirkosta. Mutta jospa tämä ”hampaitten kiristely” ei lopulta johdukaan ministeristä vaan siitä, että totuutta on vaikea kuulla. Me ihmiset kun rakastamme pimeyttä, vihaamme valoa ja haluamme puolustella Jumalan sanan vastaista elämäntapaamme.

Meillä pelätään viimeiseen asti uskonnon ja politiikan sekoittamista toisiinsa. Jotkut ovat jopa niin herkkiä, että vieroksuvat tasavallan presidentin uudenvuoden puheen Jumalan siunauksen toivotustakin.
Jumalan on esivallan asettaja!

#1784 Raamatun sana ei ole Räsäsen keksintöä.

21.07.2013 09:57

http://www.uusitie.com/fin/etusivu/uusin_lehti/

Mediassa rupesi kuitenkin leviämään asiayhteydestään irtirevittyjä uutispätkiä. Ne alkoivat elää omaa elämäänsä ja synnyttivät kohun. Suuri joukko sai aiheen erota kirkosta. Mutta jospa tämä ”hampaitten kiristely” ei lopulta johdukaan ministeristä vaan siitä, että totuutta on vaikea kuulla. Me ihmiset kun rakastamme pimeyttä, vihaamme valoa ja haluamme puolustella Jumalan sanan vastaista elämäntapaamme.

Meillä pelätään viimeiseen asti uskonnon ja politiikan sekoittamista toisiinsa. Jotkut ovat jopa niin herkkiä, että vieroksuvat tasavallan presidentin uudenvuoden puheen Jumalan siunauksen toivotustakin.


Israelilaisministerit haluavat rakentaa siirtokuntiin

#1787 Omalle maalleen rakentavat!

21.07.2013 19:44

Tätä lajia riittää!

#1789 ”Räsäsen puheet suonenisku kirkon ja valtion suhteille”

21.07.2013 22:12

Jatketaan!

#1790 Tukipostia Päivi Räsäselle -tapahtuma keräsi yli 10 000 osallistujaa

22.07.2013 09:16

Juhani Starczewski

#1792 Re: Yle: Kristillisdemokraatit haukkunut päätoimittaja pyysi anteeksi

22.07.2013 10:04

Tukipostia Päivi Räsäselle:

#1794 Vihapuhetta ja kristittyihin kohdistuvaa suvaitsemattomuutta vastaan!

22.07.2013 19:24

Tule mukaan vastaamaan pahaan hyvällä!
http://www.tukipostiapaiville.com/
Matteus 18:18
Vieras

#1795 Räsästä ryöpyttänyt päätoimittaja pyysi anteeksi - "Itse asiasta en tingi yhtään"

22.07.2013 20:02

Simolan anteeksi pyyntö onkin täyttä bluffia ja valhetta, joten hän ei saa myöskään anteeksiantoa!
Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Räsästä ryöpyttänyt päätoimittaja pyysi anteeksi - "Itse asiasta en tingi yhtään"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013072217286310_uu.shtml

Maanantai 22.7.2013 klo 13.16 (päivitetty klo 15.02)

Kirkko & kaupunki -lehden päätoimittaja Seppo Simola pahoitteli Ylen Aikaisen haastattelussa aiheuttamaansa mielipahaa.

http://static.iltalehti.fi/uutiset/simolaetu2207kj_503_uu.jpg...


Päätoimittaja pahoittelee sanavalintoja, ei sanomaa. (TIINA SOMERPURO/KL)

Päätoimittaja Seppo Simola arvosteli Kirkko & Kaupunki -lehden viime keskiviikkoisessa pääkirjoituksessa kovin sanoin Päivi Räsästä sekä kristillisdemokraatteja.

Räsänen ihmetteli kirjoitusta viime viikon torstaina blogissaan. Samana päivänä Simola kuitenkin kertoi seisovansa sen takana.

Maanantaina Simola kuitenkin pahoitteli aiheuttamaansa mielipahaa Ylen Aikaisen radiohaastattelussa.

Päätoimittaja kuitenkin tähdentää Iltalehdelle anteeksipyynnön koskevan sanamuotoja, ei sanomaa.

- Itse asiasta en tingi yhtään, Simola sanoo.

- Sanamuodot olivat kuitenkin aika kulmikkaita. Ne ovat aiheuttaneet tarpeettoman suuren kohinan ja mielenpahoitusten aallon. Se ei ollut ihan tarkoitus, päätoimittaja selventää.

Pääkirjoituksessa Simola muotoili, että kirkon kannalta olisi parasta, jos puolue lakkaisi olemasta, Räsänen jättäisi tehtävänsä tai pitäisi suunsa kiinni. Mielipidettään mies ei ole muuttanut.

- Puolue nykymuodossaan on kirkolle haitaksi. En siitäkään tingi.

Päätoimittaja toteaa kuitenkin, että julkinen keskustelu on ollut kovin totista. Pipoa voisi hänen mukaansa höllentää.

- Joskus sanavalintoja tekee pilke silmäkulmassa, ja sitä pilkettä ei siitä sitten aina nähdä, Simola summaa.

Juttua ja otsikkoa päivitetty klo 15.02: Lisätty Simolan Iltalehdelle antamat kommentit.


Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää!

#1796 Re: Räsästä ryöpyttänyt päätoimittaja pyysi anteeksi - "Itse asiasta en tingi yhtään"

22.07.2013 20:19

#1795: Matteus 18:18 - Räsästä ryöpyttänyt päätoimittaja pyysi anteeksi - "Itse asiasta en tingi yhtään"

"Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

Lähtekää siitä ulos minun kansani!

#1797 Re: Räsästä ryöpyttänyt päätoimittaja pyysi anteeksi - "Itse asiasta en tingi yhtään"

22.07.2013 20:35

Laittomuus on päässyt valtaan ev lut kirkossa!

#1798 Re: Re: Räsästä ryöpyttänyt päätoimittaja pyysi anteeksi - "Itse asiasta en tingi yhtään"

22.07.2013 20:37

#1797: Lähtekää siitä ulos minun kansani! - Re: Räsästä ryöpyttänyt päätoimittaja pyysi anteeksi - "Itse asiasta en tingi yhtään"

Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä? Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."

SANA

#1799 SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Tiistai 23.07.2013

23.07.2013 06:42

------------------------------------------------------------------------
SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Tiistai 23.07.2013
------------------------------------------------------------------------

Kuolema on nielty ainiaaksi. Herra Jumala pyyhkii kaikkien kasvoilta kyyneleet ja vapauttaa kansansa alennuksesta ja häpeästä kaikkialla maan päällä. Näin on Herra puhunut.

Jes.28:7

Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä!
Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa.
Jumala itse on heidän luonaan, ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."

Ilm.21:3-4


------------------------------------------------------------------------
Data Missionary Fellowship ry - http://www.damif.org/
------------------------------------------------------------------------
Kylvön ja niiton laki!

#1800 Seurakuntalehden päätoimittaja: "Seison edelleen sanojeni takana"

23.07.2013 16:34

Niinkuin sinä teet, niin sinulle tehdään, kosto sinun teoistasi kohtaa sinun omaa päätäsi! Näinhän se kylvön ja niiton laki toimii, mitä kylvää, sitä niittää!
-------------------------------------------------------------------------------------
Seurakuntalehden päätoimittaja: "Seison edelleen sanojeni takana"
Simola sanoo IS:lle, että hän seisoo edelleen sanasta sanaan kirjoituksensa takana. Hän on sitä mieltä, että luterilaisen kirkon kannalta olisi paras, jos kristillisdemokraattista puoluetta ei olisi. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288584334863.html

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…