Girugämesh ja Mucc pois Tuskasta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Girugämesh ja Mucc pois Tuskasta!.

Juuso Leinonen
Nurmijärvi

#1 öhh

17.02.2009 16:28

Hajosin kyllä nyt aika hyvin tälle =DD. Oivoi.

PS. Rotten soundikaan ei ole metallia :OOO vaan grindcorea pitäsköhän sekin lakaista pois tuskasta kun kyseessä on METAL festival eikä PUNK
Niklas Forss
Adressin tekijä

#2 öhm

17.02.2009 16:38

Alkuperä Thrash metal, hardcore, death metal

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

17.02.2009 20:04


Sanna Juselius
Helsinki

#4

17.02.2009 20:09

Hohjohohoho!!!!MUCC ja Giru on kyllä kaukana EMOsta!!
Jesse Saario
Tervakoski

#5

17.02.2009 21:02

No jos nyt jotain japanilaista oli pakko saada, miksei sitten vaikka Maximum the Hormonea? Se on sentään ihan hyvää japanilaista. Nevertheless, ei mua sinänsä kiinnosta, enhän sinne ole menossa.
Jaakko Seppänen
Tuusula

#6

17.02.2009 22:05

Ennemmin Volbeat pois Tuskasta...
Ada Aaltonen
Helsinki

#7

17.02.2009 22:38

:-------DDDDDDDDDD haa oon tavallaa samaa mieltä tän kaa mut tavallaan sit en --

silleen. yleensä hevikansa ei kohtaa ernujen/jiirujen kanssa koska ne on niin underground ja genreuskovaisia ja siksipä oon sitä mieltä et niille pitäis olla oma festari sillee ettei mitää j-bändei tunkis sinne, mut toisaalta ihan naurettavaa tehdä sellasesta adressi.

ilmaisen itseäni epäselvästi mutta nyt ei jaksa.
Aleksis Kesti
Liminka

#8 Huhhuh

18.02.2009 06:42

Onhan tämä nyt aivan typerää. Isot hevimiehet itkevät kun heidän kesänsä kohokohta paikalle tulee japanilaisia, mitä vitun väliä sillä on? Elkää katsomaan menkö, kuka teitä pakottaa mennä katsomaan kyseiset artistit? Olkaa helvetti hiljaa kun kukaan ei edes pakota teitä mennä kuuntelemaan kyseisiä paskoja bändejä. Ja niin.. Jos tämä valitus nyt sattui olemaan sen takia että nämä kyseiset bändit ovat Emo-bändejä, olette väärässä. Molemmat soittavat tietääkseni metallia aasialaisin mausten. Tuskassa esiintyy paljon "kiltimpiä" bändejäkin kuin nämä kaksi joten mitä vittua te vuodatatte sen teidän perseenne täysin rutikuivaksi? Minä kuittaan, kiitos.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

18.02.2009 10:07


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

19.02.2009 10:07


juha hakopuro
harjavalta

#11

19.02.2009 12:08

hei pilkun nussijat lopettakaa sit jo oli vittu viimetuskassakin ei metalli yhtyeitä ja ketään ei vittuukaa kiinnostanu, kaikil oli hyvä meno jokatapauksessa ja jos rotten sound on jotai punkkia ni mä olen elvis. floggin molly on folk/punk musiikkia ja offsprings on punkkia ja rotten on grindcorea missä on hieman death metallin vaikutteita
Oula Lintula
Tampere

#12 Voi ny vonku

21.02.2009 08:20

Eipä kai siinä hittojakaan. Itse kukin saa perustaa oman hevifestarin ja kutsua sinne niitä pändejä mitä tykkää, ja varmistaa että on Tryy Meininki.

Kunhan nyt varoo, ettei käy niinkuin Lahdessa kävi.
Eetu Hiltunen
Jyväskylä

#13

14.03.2009 11:36

no ehkä tarkoituksena on tuottaa sinulle tuskaa :)

Vieras

#14

22.09.2011 16:59

vaikka kui hyvä bändeee!!!!!!!!!!1!!11 kun mä eka kuulin sen, nii mä olin nii et ;MIK' IHME!!!?? .. mut sit tää "break down" niminen biisi oli vaa nii hyvä X")