Raiskauksille kovempi tuomio!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Raiskauksille kovempi tuomio!.

Antti Räsänen
Kuopio

#176

08.03.2010 12:46

Raiskaajien nimi ja kuva esille, ja päästä palkkio.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

23.03.2010 12:58


Lina Lang
Helsinki

#178 Pakko kommentoida

07.04.2010 13:43

Valitettavan suurella osalla täällä on ihme asenteita asiaa kohtaan.
Itse voin, raiskauksenkin kokeneena yhtyä täysin Joni Talvisen listaan pahemmista asioista kuin raiskaus. Siis oikeasti ihmiset, ette voi olla tosissanne kun väitätte mieluumin kuolevanne tai menettävänne elämänne suurimman rakkauden (jota myös elämän tarkoituksena pidetään...) kuin joutuvanne raiskatuksi.

Mitäs sitten kun teidät on murhattu, ei ole enää edes _mahdollisuutta_ onnellisiin hetkiin tai mihinkään muuhunkaan hyvään. Raiskatuilla tämä mahdollisuus kuitenkin on, ja veikkaisinpa että lähes kaikki raiskatut toipuvat, ainakin jossain määrin ja jossain vaiheessa. Ainakin jos itse aktiivisesti hakee apua ja tekee henkistä työtä ylitsepääsemisen puolesta.

Tuntisin itseni muuten aika hiton itsekkääksi, jos mieluumin antaisin lapseni kuolla kuin tulla raiskatuksi. Teidän kohdalla sanontaa `kuolla toisen puolseta` ei kaiketi voisi käyttää missään tilanteessa, jos ette olisi valmis edes kokemaan hetken henkistä ja/tai fyysistä väkivaltaa lapsenne takia.

Ehkä olen vain elämässä enemmän kokenut kuin te, en tiedä, mutta itse olen päässyt melko mutkattomasti yli raiskauksesta. Pahempiakin tapauksia on tapahtunut, kuten vanhempien itsemurhayritykset, henkinen ja fyysinen perheväkivalta jne.

Ja te, joiden mielestä kaikista raiskauksista tulisi antaa sama tuomio:
haluatte siis antaa raiskaajalle mahdollisuuden raiskauksen lisäksi vielä potkia uhria päähän ja polttaa tämän kehoon palovammoja ilman pelkoa kovemmasta tuomiosta?

Jasmiina Heinonen
Turku

#179 Asia ei näin yksinkertaista

05.05.2010 18:30

En usko siihen, että rangaistusten ankaroittamisella pystyttäisiin vaikuttamaan seksuaalirikosten määrään. Vasta kun esität näyttöä siitä niin voin uskoa. Todella naiivia tuoda esille tällainen vaihtoehto. Entäs muut keinot seksuaalirikosten ehkäisyyn - eivätkö ne olisi kuitenkin ensisijaisia? Rangaistusten ankaroittaminen johtaa pahimmillaan vain siihen, että kustannukset kasvavat monenkertaisesti, mutta rikollisuudessa ei näy kehitystä.



Ja miten takaat syyttömien oikeudet? Tiedän henkilön joka joutui linnaan syyttömänä syytettynä raiskauksesta. Tunnen väitetyn uhrin ja väitetyn tekijän. Ja tässä tilanteessa tuomittu oli uhri.
Joffe
Vieras

#180 Kovempi tuomio raiskareille!

04.06.2010 14:19

Kyllä vois raiskaajat pysyä lukkojen takana.

Axa Tolonen
Lohiluoma

#181

17.06.2010 18:30

Entä jos Suomeen muuttanut ulkomaalainen nainen väittää USEAN eron yhteydessä (vuosia jälkikäteen, kun muita keinoja rahastukseen ei löydy) suomalaisen aviomiehensä sekaantuneen insestiin oman tyttärensä kanssa . Kyseessä pieni lapsi vasta, vaippaikäinen

Äidin "voimat" eivät jostain syystä riittäneet lasten hoitoon moneen vuoteen, eivät myöhemminkään koskaan, ja em. syytös tuli esille vasta ulkomaalaissyntyisen äidin vaatiessa itselleen lasten huoltoa eron yhteydessä, kun hän olli mokaillut oikeuden määräämän viikkonloppuvuoron.

Mitään aihetta esim. neuvolassa (jossa äiti hädin tuski pysyi paikalla, karkasi kesken pois) ei tullut esille, eikä myöhemminkään. Poliisi kävi kyselemässä ovellani, onko edellämainittua naista näkynyt jossain, oli jättänyt lapsensa miehensä kanssa ja häipynyt ilmoittamatta minne...

Vastaus insestiin jäi saamatta, edes oikeuslaitos ei ehtinyt perehtyä naisen harhoihin, ennenkuin veljeni heitti henkensä.

 

piki
Vieras

#182

19.06.2010 20:14

Raiskaajien ja pedofiilien nimet julkisiksi ja oman käden oikeutta näille sairaille paskoille. Eipähän tule kuluja valtiolle.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

05.07.2010 19:22


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

05.07.2010 19:32


Satu

#185 rauiskauksille kovempi tuomio

17.07.2010 20:31

ei muuta ku piuhat poikki ja lääke ettei sit enää ota eteen.

kukka

#186 Re:

29.07.2010 22:40

#25: Valtteri Konkola -

 Nainen voi raiskata naisen vaikka millä tavalla , tunkea juttuja toisen sisään ja ahdistella ja ruhjoa rintoja . Suudella väkisin ja työntää kättä toisen sisään .


Vieras

#187 Raiskaajat pääsevät liian vähällä!

31.07.2010 20:00

Penis pois raiskaajilta, kthx.

Anonyymi

#188 Re: Säälimätöntä vakivaltaa

02.08.2010 21:26

#165: O H - ...miksi tästä tehdään näin suuri numero: Se on vain seksiä...

Raiskauksessa ei ole kysymys seksistä, vaan uhrin väkivaltaisesta alistamisesta ja nöyryytämisestä sekä henkilökohtaisen koskemattomuuden loukkaamisesta.

Seksistä jää asianosaisille hyvät fiilikset, raiskauksesta jää uhrille elinikäiset painajaiset.


Vieras

#189

03.08.2010 00:00

kuolemantuomio

tuomiot Suomessa liian lieviä!
Vieras

#190 lapsiin kohdistuvasta...

08.09.2010 10:05

Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö... aika pelle ilmaisu... kun kyseessä on lapsi sen pitäisi aina olla törkeä raiskaus, ei mikään muu ja tuomio vähintään 10 ja kaikki vuodet istuttava.
Vieras

#191 Hehheh!

30.09.2010 16:08

#145: Toni Honkonen -

Olipas omaperäistä... Aivan kuin kovemmat rangaistukset tosiaan vähentäisivät raiskauksia :D

Oikeudentuntoa oltava...toivoo SS
Vieras

#192 Itä-Suomen Hovioikeudelle

06.10.2010 20:25

Miksi Teillä päin tuomiot ovat pienemmät, kuin muualla Suomessa? Olisiko kyse kenties...?
Päätelkää itse, miksi kysymys esitetään!
antti vaurio porista
Vieras

#193 kauneus elämä ilman raiskausta oleva mies!

14.10.2010 21:56

HIENO IHMINEN EI RAISKAA,EIKÄ KÄYTÄ VÄKIVALTAA. HENKINEN TERVEELÄMÄ ANTAA TOISEN RAUHAA.AJATTELIJAMIES AJATTELEE TOISENKUNNIOITUSTA.AJA PAHAT AJATUKSET POIS.RUNO SAA KULKEA VAPAASTI LAAJALTI IHMISMIELESSÄ. ÄLÄ AJATTELE NUSSIA NAISIA,VAAN AITOA YSTÄVÄLLISTÄ JA KESKUSTELEMISENTAITOA.KOSKEMATON IHMINEN ON KAUNIS NÄKYVÄ.ILOINEN ELÄMÄ EI MAKSA MITÄÄN.KAUNIIT RUUSUT TARKOITTAVAT TÄYTTÄ ELÄMÄÄ. MINÄ OLEN NAIMISISSA MELKEIN 30 VUOTTA. MINUN VAIMONI SYNNYTTI 4 LASTAA. OLEN TODELLA HYVIN YLPEÄ HÄNESTÄ. KAIKKI JO AIKUISET MENESTYVÄT HYVIN. YKSI AIKUINEN TYTÄR MENEE AUSTRALIAISEN MIEHEN KANSSA NAIMISIIN ENSI VUONNA.TOINEN VANHEMPI POIKA ON KIHLOISSA NAISEN KANSSA.ENNEN MINÄ EN USKONNUT SAAVANSA NAISEN.NYT ON TOINEN KELLOÄÄNI.ÄLÄ TEE TYPERÄÄ VAAN LUKEMAAN KERÄTEN ÄLYÄ,TIETOA,MUITA TARPEITA JNE.MUN VAIMONI KIINNOSTI MINUSTA SIIHEN AIKAAN. TÄMÄ ON MINUN TARINANI.KIITOS JA HYVÄÄ MENESTYSTÄ.
Vitut EiOnnistu
Vieras

#194 Joopajoo..

20.10.2010 16:26

Itseni tuomittiin SYYTTÖMÄNÄ raiskauksesta. Ainoa syy syytteeseen oli se, että muidu oli kateellinen minun vaimosta ja teki ilmiannon yhteisen yömme jälkeen, kun yhdessä tuumin pelehdimme koko yön!

HAISTAKAA KAIKKI HUORAT VITTU !

SITÄ SAA MITÄ TILAA !!!
Vieras
Vieras

#195 Re: Joopajoo..

23.10.2010 17:42

#194: Vitut EiOnnistu - Joopajoo..

sairas ajatustapa paljastaa sinut.mene psykoterapiaan.

Beme
Vieras

#196

28.10.2010 19:29

mun tapauksessa ollessani 13 vuotias ja mies 18 vuotias mies tuomittiin seksuaalisesta hyväksikäytöstä sakkoihin! mielestäni se on myös raiskaus vaikka raiskattu olisikin sammunut ja ikä eroa vähän... 8 vuotta kävin psykiatrilla ja nyt on jo elämä hallinnassa mutta auta armias sitä miestä joka minun lapseni raiskaa...
ev
Vieras

#197 Vertailua..

08.11.2010 22:31

Miksi täällä verrataan raiskausta muihin kamaliin rikoksiin? Ei toiset rikokset tee raiskauksesta vähemmän kamalaa. Ei tällä adressilla ole haettu muiden tuomioiden vähentämistä.

Mielestäni rauskaus on yksi suurimmista rikoksista mitä ihminen voi tehdä. En ymmärrä miksi joku tulee tänne puolustelemaan sitä jollain tapaa? En itsekään ymmärrä näitä "munat pois" kommentteja, mutta tuomioiden pidentäminen on mielestäni ehdottoman tärkeä asia. Raiskaus on aina väärin, on tekijänä sitten mies tai nainen. Fakta nyt vaan sattuu olemaan, että miehet tätä useammin tekevät. Tämän mahdollistaa mm. fyysinen ylivoima.
antti vaurio porista
Vieras

#198 RAISKAUS ON SAMA ASIA TOISEN ELÄMÄN TUHOAAJA!

28.11.2010 00:13

MIKSI ILKEÄMIELISET TUOMARIT VÄHÄTTELIVÄT RANGASTUKSIA.ISLAMISTIT NAURAVAT SUOMELLE.
Vieras
Vieras

#199 Re: RAISKAUS ON SAMA ASIA TOISEN ELÄMÄN TUHOAAJA!

28.11.2010 23:42

Arja Kangas
Vieras

#200 Pedofiilin vaimona 24 vuotta, tietämättäni

08.12.2010 13:43

Minulla on 1978 syntyneet kaksostytöt. Toisen heistä ollessaan 22 vuotias kertoi isänsä käyttäneen häntä hyväksi niin pienestä kuin hän muistaa. En alkuun uskonut ja tytär alkoi kertoa tapauksia, joissa olin jotenkin mukana ja joiden jälkeen isänsä oli hoidellut asian joko piharakennuksen vanhassa ulkosaunassa tai kellarin eteisessä, aamulehteä jakaessaan tämä tytär mukanaan jne. Jos minua olisi joskus käytetty hyväksi, olisivat kenties nuo erikoiset tapaukset herättäneet epäluuloja, mutta olin kasvanut ahtaassa uskonnollisessa yhteisössä, jossa vanhempani vahtivat lasta kuin silmäterää. Uskovainen oli myös pedofiilimies, joka oli lasteni isä. Hän hurskasteli seurakunnan lavalla ojentaen sanan säilällä penkeissä istuvia pienistä "synneistä", mutta todellisuudessa oli raiskannut 13 vuotta lastaan heti kokouksen jälkeen lapsen omassa kodissa.Tällä lantilla on kaksi puolta, sillä se tytär, jota isä ei raiskannut sai häneltä 13 vuotta viestiä siitä, että hän on jotenkin huonompi koska hänet isä aina karkoitti pois. Tämä pedofiili-isä pystyi pilaamaan kaksi lasta yhtä aikaa, eivätkä kummankaan arvet parane koskaan. Tytöillä ei ole käsitystä siitä, minkälainen olisi normaali suhtautumistapa isään, eikä siitä, minkälainen olisi ormaali suhde äitiin johon pedofiili-isä oli rakentanut 13 vuotta koko ihmisen iän kestävää luottamuspulaa, omien lastensa mielissä, aina vauvasta saakka, pystyäkseen toimimaan ainoastaan oman haarainvälinsä a sairaan korvienvälin vaatimusten mukaisella tavalla. Nämä ihmiset ovat sosiopaatteja, psykopaatteja, rajatapauksia, narsisteja, sovinistisikoja, jotka röhkivät omien lastensa päällä oma sairas nautinto ainoana elämänohjeenaan. He tekevät itselleen kulissit ja kaikki heidän elämäsään hoidellaan vain tämä yksi päämäärä mielessä.Näitä istuu hallituksen penkeillä, muuten tässä maassa ei niin aktiivisesti suljettaisi keskusteluja tällaisista tapauksista. Pedofiileiltä pitäisi jokaiselta viedä kyky, mutta heidän halujaan pitää lisätä. Tappaminen olisi liian yksinkertainen tapa päästää heitä ongelmasta.Poltinraudan merkki otsanahkassa olisi oikea tapa merkitä nämä porsaat, jotka vievät ihmiseltä jo hänen syntyessään oikeudet inhimilliseen elämään jossa arvot olisivat kohdallaan.Tämä postimies Iistä on vain yksi esimerkki vapaalla jalalla olevasta pedofiilistä, johon poliisi ei ota kantaa, koska on vain sana sanaa vastaan ja tapahtuneesta on liian kauan. Mies ei ole terve, mutta virkavallan ansiosta hän on edelleen vapaa jatkamaan sikailuaan. Tämä mies on myös raiskaaja perheen ulkopuoleisille todistetusti ja heiluu sapeli kourassaan jokaisen mahdollisen hameenhelman perässä, mutta ei kuitenkaan niin älyä vailla, etteikö osaisi tehdä sitä terveiden huomaamatta. Lasteni elämän pilasi alkujuurilta lähtien ihminen, johon heidän olisi pitänyt saada luottaa kuin muuriin, vaikka muu maailma päälle kaatuisi. Isä- nimisen sian vuoksi heillä ei ole elämässä tervettä päivää.