Laillistakaa portaat ja kieltäkää hissit.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Laillistakaa portaat ja kieltäkää hissit..

Lauri -
-

03.11.2006 02:20

Vaadin että portaita ei missään nimessä laillisteta.

En allekirjoita.
Anu Leena Latva-Pukkila
Turku

14.12.2006 12:00

Hissithän kuluttaa ihan järjettömästi energiaa, eli samalla kun kuntoilet reisilihaksiasi, säästät myös energiaa :)
Timo Kirveskoski
Lempäälä

09.02.2007 10:46

Ensinnäkin, ruotsalaisista tutkimuksista en perusta yhtään kun ne tutkii niin prkl tyhmiä asioita yleensä. Toisekseen, en tiennyt rappusten olevan laittomia.
Suomessakin elää ihmisiä jotka käyttävät hissiä koska eivät enää pysty nousemaan rappuja.

Itse käytän vain rappusia niin kauan kunnes en niitä enää kykene nousemaan. Eli luultavasti käytän niitä lopun ikääni.
Joonas Härmälä
Salattu

#4 voi teitän kanssa.......

04.06.2007 10:45

et oo tosissas???

Kielletään hissit ja katotaan kun vammautuneet ihmiset kulkevat ilman jalkoja rullatuolinsa kanssa ylös, saatikka alas???

Järki käteen!
mika korhonen
hki

18.06.2007 00:59

Joo laillistetaan portaat eli liukuportaat joka paikkaan.
Mikael Sonninen
Kuopio

#6 Voi elämä!

18.06.2007 14:15

Kyllähän se minulle passaa, mutta jonkun pitäisi ensin keksiä pyörätuoli, jolla pääsee portaita. Järki käteen pölkkypäät!!!
Kaarlo Kangasniemi
pori

#7 Ei hissejä!

23.04.2010 09:45

Kunto nousee kun kulkee portaita!
Ketä Kiinnostaa
Enkerro

26.05.2010 17:29

Juu ehdottomasti! Mutta sitten kun ei vertikaalisesti saa kuljettaa ihmisiä koneellisesti, niin ei minun mielestä horisontaaliseen suuntaankaan saisi kuljettaa ihmisiä koneellisesti. Autot, hissit ja kaikki ajoneuvot kieltoon. Ja puihin ei saa myöskään kiivetä jos sinne ei ole portaita. Portaatkin voisi korvata tikapuilla, mitkä menisivät kerrostalon ylimmästä kerroksesta aina ailmpaan asti. Ja rammat, vammautuneet sun muut saisi sitten varmaan asua tuolla ulkona kylmässä. Jo aikoinaan Natsi-Saksassa syrjittiin rampoja! Hyvä idea, trolli.

Vieras

#9 Moi

15.06.2010 03:28

Kusin housuuni.

Mihin numeroon soittaa?