KINNULAN KOLMOISSURMAAJAA EI SAA VAPAUTTAA

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista KINNULAN KOLMOISSURMAAJAA EI SAA VAPAUTTAA.


Vieras

#1

14.02.2014 17:27

TULEE TELJETÄ VANKILAAN IKUISIKSI AJOIKSI,TAI VIEDÄ NURKAN TAA ....
yks vaan..

#2 Älkää olko noin armottomia

14.02.2014 20:12

Miksi ei? Hän on tapansa parantanut ja nykyään perheellinen mies, jota lapset kaipaa kotiin. Kyllä hän on jo rangaistuksensa kärsinyt. Miksi lasten pitäisi kärsiä, ei Se tuo kuolleita takaisin.
Armoton.

#3 Re: Älkää olko noin armottomia

14.02.2014 20:19

#2: yks vaan.. - Älkää olko noin armottomia

Oliko hän armoton kun teki mitä teki? Entä ne perheet, jotka hänen takiansa kärsivät loppuelämänsä? Oikeuttaako se hänet omiensa pariin? Tässä ei ole armottomuudesta kyse, päinvastoin. Oikeutta tässä haetaan.


Vieras

#4 Re: Älkää olko noin armottomia

14.02.2014 20:34

#2: yks vaan.. - Älkää olko noin armottomia

Mites tän miehen murhaamien uhrien omaiset, miten heidän rangaistus? Oletko ajatellut miltä heistä tuntuu elää asian kanssa, että tämä mies on leikkinyt Jumalaa? Ei se tuo kuolleita takaisin, mutta kerran murhamies, aina murhamies. Ihminen, joka rikkoo toista ihmistä kohtaan pahimmalla mahdollisella tavalla kuuluu vankilaan, kuuluu sinne ikuisesti. En minä koskaan saisi mustasukkaisuuksissani päähäni tehdä mitään sellaista. Tai jos tekisin, en voisi elää itseni kanssa.

Silloin olen vienyt joltain toiselta sen mikä on arvokkainta tässä maailmassa; elämän. Ajattele omalle kohalles enneko jotain noin järjetöntä tulet sanomaan!


Vieras

#5

14.02.2014 20:43

R.I.P Kalle...
V

#6

14.02.2014 21:06

Mietinpä vaan miten näin kamalan rikoksen tehnyt voi parantaa tapansa. Mennyt sen rajan yli kolmasti, että voi hengen riistää. Miten sellaisesta voi parantua?
Haavat auki

#7

14.02.2014 21:16

Murhaaja saa jatkaa elämäänsä mutta nämä kolme murhattua eivät. Mutta uskon vahvasti, että paha saa palkkansa, niin se menee pienemmissäkin jutuissa niin miksi ei sitten tässäkin.

Vieras

#8

14.02.2014 21:29

Millä tavoin voidaan olla varmoja ettei hlö uusi vastaavia tekoja?Hänethän todettiin toimineen täydessä ymmärryksessä aiemminkin.
Uskoon tulon voi jättää huomiotta,sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä on tehnyt.Olihan hänellä uskonnollinen koti jo aiemmin tukenaan.Sillä kerätään sympatiaa ymmärtämättömiltä!

Vieras

#9

14.02.2014 21:57

Eikös kaksi murhaa pitäs olla väh. 24 vuotta...
yks vaan

#10

14.02.2014 22:13

Hän oli teon tehdessään päihteiden vaikutuksen alainen. Nykyään täysin raitis. Ja hän ei silloin itse uskovainen, vaikka kotiväki olikin.
Mutta Se siitä, te tuskin kantaanne muutatte. Toivotaan, että teille kenellekään ei koskaan tule vastaavaa tilannetta, sukulaisen, lapsenne, ystävänne tai muun tekemänä. Niin paljon kun niitä nykyään tapahtuu. Melkein joka päivä lehdessä niistä lukee.
En tietenkään mitenkään puolustele hänen tekoaan, mutta mielestäni hän on tuomionsa kärsinyt. Katuu tekoaan, mutta ei saa tekemättömäksi.
vihaane

#11

14.02.2014 23:27

No ei tietenkää tommosta päästetä vappaaks... tää suomen oikeusjärjestelmä on ihan per*****ä! Ei muutaku saunan taaakse jne.

Vieras

#12

15.02.2014 04:20

kyllä ihmishenki on vähän arvoinen!
...

#13 Muistakaa vahvistaa

15.02.2014 07:12

Allekirjoitus tulee vahvistaa vielä sähköpostiin saapunella viestillä!
Ajatelkaa kuinka paljon suomessakin on jo tappajia.

#14 EU:ssa yhteiseksi laiksi,ettei armoja tunneta.

15.02.2014 07:30

Kyllä tuomioiden täytyy olla tasapuolisia,eli kun on tappanut, niin tapetaan pois vaan tappaja,muutenhan niitä on jokapaikka täynnä.

Vieras

#15 Re:

15.02.2014 09:19

#10: yks vaan -

Nehän ne just on pahimipia jotka on kasvaneet lestadiolaisperheessä ja sitten eroavat liikkeestä. Sitten kun tekee tuollaisen hirmuteon niin kas kummaa, ihminen löytääkin taas Jeesuksen ja murhat on kuitattu parilla käden nostamisella. Hieman karkeasti sanottu, mutta tämä kolmoissurma ei ole ainoa esimerkki tällaisesta.

Minä taas toivon, että sinulle ei koskaan tule tilannetta jolloin menetät sukulaisen, lapsen tai ystävän toisen käden kautta. Simo saa elää, nämä kolme mahtavaa ja sydämellistä ihmistä eivät.


Vieras

#16

15.02.2014 09:24

Mikä syy oli mennä ampumaan syyttömiä ihmisiä? Ja vielä mun siskon?

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

15.02.2014 09:30



Vieras

#18

15.02.2014 09:45

Kärsiköön loppuun asti ja vielä enemmän.
tietäjä

#19 Re:

15.02.2014 10:58

#10: yks vaan -

Päihteiden vaikutuksen alaisena...ei mullekaan tuu mieleen kännissä murhata kolmea ihmistä. Ja kyllä minä lasken myös kallen tapon murhaksi. Ja oman valintansa on tehnyt kun on perustanu perheen kesken tuomionsa. Sääliks käy vaan lapsia ja odotetaan sitä seuraavaa napsahtamista "päihteiden vaikutuksen alaisena". Jos tänne oot tullu selittää miten murhaaja on muuttanu tapansa niin voit jättää kommentoimatta. Luuletko että tuommonen puhe lohduttaa omaisia?! Jos minulta kysytään sopivaa rangaistusta niin se oli ensimmäiset 40 vuotta istumassa ilman mitään oikeuksia ja ehkä heitettäs vettä ja leipää selliin...sit voiskin olla jenkkilait voimassa. Kantani siis on henki hengestä....mutta ei kun suomessa paapotaan yhteiskunnan iilimatoja ja mitättömyyksiä. Ja todellakin toivon etteivät omat lapseni koskaan tekisi näin mutta tässäkin ratkaisee kasvatus aika paljon!

lohduta murhaajaa noilla sanoilla!

#20 Re: Älkää olko noin armottomia

15.02.2014 11:13

#2: yks vaan.. - Älkää olko noin armottomia

Toivottavasti nuokin lapset aikuisiällä huomaavat millanen isäukko on. Ja millanen akka menee naimisiin murhaajan kanssa...mä ainakin pelkäisin henkeni puolesta jatkuvasti...sairaita jotkut ihmiset. Ja on niin kauniisti sanottu että älkää olko niin armottomia...olikos latvala armollinen kun murhas mun sukulaisen?! Hei ihan oikeesti....työnnä noi sun armollisuudet jonnekin pimeeseen paikkaan koska voin omaisena sanoa että mua ei kiinnosta sen "katumukset"  sun muut p****puheet yhtään! Sekin vaan voivetteli menetettyä elämää eikä sitä että riisti julmasti kolmen ihmisen hengen. En viitti edes enempää kirjottaa mitä oon mieltä koko ihmisestä..mut toivon vaan et eksyy joskus pimeille kaduille ja saa ansionsa mukaan..harmi kun eivät sillon vankilassa saaneet sitä hengiltä. Yrityksestä kuitenkin kymmenen pistettä! Jätä noi lohdutuksen sanat murhaajalle..voitte sit yhdessä tuudittautua omiin satuihinne.

Lars Levi

#21

15.02.2014 12:51

Luuletteko te uskovaiset, että voitte tehdä mitä tahansa, kunhan vaan muistatte pyytää jumalalta anteeksi? Todella vaarallinen ajattelutapa. Kuolemantuomio voisi hieman hillitä näitä järjettömiä tekoja Suomessakin. Kolme ihmiselämää on riistetty ja samalla monen omaisen elämä on pilattu. Noita seurauksia ei muutaman vuoden linnassa istuminen hyvitä.

Vieras

#22

15.02.2014 16:27

Jos on jo tappanut 3, miksei tee sen myös uudelleen. Ei vapautta.
Sisko ja sen veli

#23 Re: Älkää olko noin armottomia

15.02.2014 19:14

#2: yks vaan.. - Älkää olko noin armottomia

Simohan osoitti suurta armollisuutta kun käveli Iltavilliin aseineen. Totta on että murhatut eivät tule takaisin, mutta Simo ei yksinkertaisesti ole vielä kärsinyt rangaistustaan vaan on jostain ihme syystä saanut armahduksen ja kävelee vapaana poikana jatkamaan "tervettä elämää". Mikään rangaistus ei kuittaa sitä tekoa jonka Simo teki. Ei ollut kyse Kallen taposta eikä edes Sinin ja Mikan murhista vaan teloituksista jotka Simo suoritti kylmän harkitsevasti. Aikaa matkalla Alajärveltä Kinnulaan oli kyllä miettiä.Minua kauhistuttaa ajatus mitä tämä murhamies vielä saa aikaan?! Kuinka parantuneena Simo palaa kotiin?! Aikoinaan Iltavillin tapahtumista uutisoitiin joka lehdessä, yhden lehden sivuilla Sinille ja Mikalle oli annettu nimet Satu ja Matti..kuinka ollakaan on Simo osallisena rakennusfirmassa jonka nimi on Satumasi. Selkäpiitä karmi kun miettii millainen voitonmerkki murhiista on miehelle tullut. En siis usko katumukseen enkä mihinkään muuhunkaan kun sitä katumusta ei oikeasti ole saati valheellisia anteeksipyyntöjä omaisilta. Sitäkään ei heru, anteeksiantoa nimittäin. Lapset Simo on tehnyt vankila-aikana hetkeäkään miettimättä millaiseen elämään lapsensa saattaa, mitä se kertoo ihmisestä. Turha vinkua vangin oikeuksista, mikä oikeus on tehdä lapsia maailmaan odottamaan isää vankilasta jonne on joutunut murhamiehenä. Että niin armottomia me ollaan...


Vieras

#24

15.02.2014 20:17

Ei missää nimessä vapaaksi.Kärsiköön tuomiosa mitä on ansainnu,mikään asia maanpäällä,( sota on erikseen ) ei anna kenelekkään oikeutta riistää toiselta henkeä. Etenkään jus tälläset mustasukkasuus draamat tai kosto toiselle.

Vieras

#25

15.02.2014 22:02

Ei missään nimessä saa päästää vapaalle,ruumiita yulee lisää.