Koirapuisto Siuntioon

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Koirapuisto Siuntioon.

Mika

#1 Koirapuisto Siuntioon

08.02.2013 17:24

Siuntiossa on talkoilla rakennettu mm. Silta eteläiselle kuninkaantielle (rannikkotien ABC:stä jokea ylöspäin) ja Fanjunkarskin. Eiköhän yksi koirapuistokin syntyisi sitä kaipaavien yhteisellä ponnistelulla ja kolehdilla. Kysymys herää kuitenkin missä Siuntiossa on katuja, joilla koirat joutuvat kulkemaan? Kuntakeskuksen tiepahasia ei entisen kaupunkilaispojan silmin voi millään kaduilsi nimittää ja muu osa kunnasta on kerrassaan upeaa maaseutua. Älkää nyt ihmeessä haaskatko kunnan vähiä rahoja tällaiseen hankkeeseen.
Anonyymi

#2 Jaa'a

13.06.2013 14:16

Kyllä ne koirat pitää pitää kytkettynä jos kaduilla liikutaan taajama-alueella. Mulla on ainakin pari hehtaaria omaa lääniä tääl ni ei käy koirallekkaan ahtaaks. Missä ihmeen koirankopeissa asutta kun on niin ahdasta? Ja ei se koirapuisto sitä tarkoita, että saa päästää koiran keskustassa vapaaksi kadulla kun sieltä lähiö kerrostalo bunkkerista huumehöyryissä pääsee ryömimään ulos.

Vieras

#3 Re: Jaa'a

06.08.2015 08:21

#2: Anonyymi - Jaa'a

Kaikilla ei valitettavasti ole sitä paria hehtaaria omaa maata, jos asuu varsinkin aseman seudun lähettyvillä, ja taitaa olla niin että juuri he jotka asuvat tiiviisti siuntion kestustan lähettyvillä, tarvitsevat juuri kipeimmin sitä koirapuistoa. Joissa koirat saisivat temmeltää rauhassa.

Itse asun haja-asutus alueella siuntiossa, ja myönnän että olisi välillä kivä tulla koiran kanssa keskustaan ja päästää se juoksemaan muiden koirien kanssa tarhassa.

Koirathan opetetaan sosiaalisiksi pennusta lähtien ja jos se estetään ettei koirat tapaa toisiaan, niin siinä on se vaara että koira epäsosiaalisoituu.

ja taitaa siinä jo ihminenkin tulla mökkihöperöksi jos ei tapaa muita :)