Vapauttakaa Timo Haara "Hamppuministeri" lakimuutos.

marko lehtimäki
Nivala

#1 TOIMINTAA!!!

13.10.2009 15:36

John Witterwood
Helsinki

#3 Hyi hemmetti!

18.10.2009 06:36

Se kama haisee niin kauheelle että kun joku bussissa istahtaa viereen ja on sitä kamaa vetäny niin omaan nenään tarttuus ehaju koko päiväksi. Hyi saatana! Elinkautiset tollasille allergikkojen vainoajille!!!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

19.10.2009 15:20


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

22.10.2009 00:13


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

24.10.2009 11:51


Joonas Ranta
Eura

#7 Nimiä tarvitaan enemmän.

02.11.2009 15:42

Itse levitän ainakin tätä linkkiä huolella ympärilleni, jotta saataisiin nimiä paljon. Mutten minä sitä yksin aikaan saa. Nyt tarvitaan tekoja. Hampuusit ja muut asiaa kannattavat ihmiset nyt liikkeelle, mainoksia ilmoitustauluille kouluun, töihin. Ilmoituksia facebookkiin ja sähköpostitse kavereille. Rautaa on taottava NYT kun se on kuuma ja asia on esillä mediassa. Hampun dekriminalisointi on väistämätön, Ehkä vuosien kuluttua tai miksei NYT heti. Asiasta on puhuttava miten ne on. On otettava huomioon että uudet tutkimukset on todettu vuonna 2008 aikoihin. Koska sinä olet saanut huumevalistusta? kenties ennen vuotta 2008.
Leevi Tamminen
Sahalahti

#8 Allergikolle

02.11.2009 16:43

Herra Witherwood oletettavasti toivoo myös kaikille hajuveden käyttäjille elinkautista heidän vaarantaessa astmaatikkojen bussikyydin?
Ville Honkala
Seinäjoki

#9

05.12.2009 09:10

Tuskin se aikoihin Suomessa laillistuu mutta pian on niin paljon lakeja ettei mitään voida valvoa mitenkään. Siitä se toleranssi lähtee. Pari grammaa ei haittaa kun sadan metrin päästä löytyy pari sataa kiloa, kilsan päästä tonni eikä niitäkään saada ratsattua mitenkään. Poliisit tupakoitsijoita jahtaamaan. Kieltolaki takaisin. Niihin olis paremmat perusteet kun kannabiksen nykyisen aseman säilyttämiseen huumeena. Koko huumausainelain vois kumota. Tuskin se paljon auttaa, tiedä vaikka toimisi huumeita lisäävänä asiana kuin kieltolaki aikanaan alkoholin. Rikolliset vaan rikastuu, kouluissa hysterisoidaan huumeilla ja mikä on kielletty, kiehtoo.
VainKavereille
Vieras

#10 Minä sanon ei..

15.07.2010 12:29

..vaikka kannatankin hampun vapauttamista valvottuun käyttöön (esim. alko) Faktahan on se, että mikäli kannabis laillistetaan menetän valtavan tulonlähteeni. Summia en lähde paljastamaan, mutta sanottakoon ettei velkaa ole. Lisäksi olen huomannut selvää hasiksen häviämistä kaduilta, josta olen onnellinen. En minäkään halua polttaa turkkilaista autonrengasta, johon on butaanilla eroteltu hamppuöljyä sekaan.

Viinalle täyskielto, niin loppuu perheväkivalta.

Reumapotilas
Vieras

#11 JOO...

05.08.2010 20:50

Kyllä voin hek.koht kokemuksesta sanoa, että "jointti päivässä pitää lääkärin loitolla". On nimittäin reuma ja selkä paskana leikkauksen jäljiltä, niin kumpiko on parempi: kourallinen opiaatti-johdannaisia kipulääkkeitä vai jointti päivässä?

MINUSTA JOINTTI =) mut se on laitonta,mut kyllä opiaatteja on kaapit pullollaan ja niitä "puolletaan", ÄLYTÖNTÄ!!!

Jesse Pajari
Vieras

#12 Kyyyllä

13.11.2010 18:07

Vapauttakaa Timo ja Hamppu!!
marjaana wilska
Vieras

#13 perussuomalaiset viljelivät hamppuaPOLTTIVAT UKKOPIIPPUA

05.02.2011 21:03

On perustuslain vastaista ja moraalitonta vainota hampunkäyttäjiä saati viljelijöitä,kulmakivi jonka rakentajat hylkäsivät Jeesuksen jumalisuus ja kohtalo perustui Hampulle joka ruokkii,vaatettaa,antaa ilon!MAA ILMA ei selviä ilman luojaansa."Tehkää taivasten valtakunta maan päälle" ei onnistu ilman HAMPPUA ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi!!!Kaikenlainen saasta sallittua luonnonvastaisuus ja myrkytön pyhä yrtti kriminalisoitu HÄVETKÄÄ!
kipupotilas vm 1998
Vieras

#14 ohan

12.04.2011 06:29

tää aika hanurista et pedofiilit pääsee ehdollisella mut sit ku otat sitä lääkkeex ilman poikkeuslupaa lääkelaitokselta oot kauhee rikollinen ! eihän nää kaikenmaailman Temgesicit mitä työnnetään oo huumeita ollenkaan!! et haloo missä järki toivottavati jossain näissä lukuisissa eri virastoissa johon oo tehny valituksen etten voi enää syödä huumelääkkeitä koska tulee sivuoireet mielettömät !! tule hupo ja vie minut kipuineni vankilaan ja syötä sitten kuulusteluissa 6-8 0,4 temgesiccii ja muut mömmöt päälle jotka on laillisii !!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2011 10:10


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2011 10:14



Vieras

#17

13.04.2011 11:36

Olen ehdolla Keski-Suomen vaalipiirissä numerolla 24. Jos minut valitaan sunnuntaina, lupaan vetää jointin Eduskunnan täysistunnossa. Timo haaran tuomio on LAITON yli viiden eri lainkohdan mukaan, joista neljä on perustuslain kohtia.
pulu
Vieras

#18 pitoisuudet jne...

13.04.2011 11:59

noista timon hamppujen thc pitoisuuksista ja huumausaineeksi kelpaamattomuudesta ei lue adressissa mitään? olisi mun mielestä aika oleellinen et muutkin vois kannattaa tätä, eikä vaan hampun nautintoaineeksi haluavat....? ideaa?
Jesus Marley
Vieras

#19

14.04.2011 12:31

"No victim, no crime".

Vieras

#20

15.04.2011 21:19

Minä ihmettelen, miksi ei voida kasvattaa hamppua oikeesti. Suomessa on viljelty hamppua kautta aikojen. Siitä on tehty köysiä ja vaateteollisuuteen tarvittavaa materiaalia. Miksi tämä häly.....
Timoa puolustaen, jos kaikki on oikeeta .....
PS. Miksi koristehampun siemeniä ei enään voi tilata esm. isoäidin siemen ja hyötykasviyhdistyksen luettelossa.
KalervoAntero
Vieras

#21

04.05.2011 12:17

Olen jo ponsoroinut Timo Haaraa! En voi sietää valehtelevaa yhteiskuntaa!

Vieras

#22

06.05.2011 15:01

Allekirjoittakaa ja jakakaa.

Vieras

#23

24.05.2011 15:52

Ei jumalauta suomi... ottakaa nyt se järki oikeesti käteen..

Vieras

#24

24.06.2011 22:55

Kuuntelin juuri Kyseisen Timo Haaran haastattelun,tuo mies puhuu asiaa hampusta ja se miten suomen poliisi viranomaiset on miestä kohdellut on todella vastenmielistä..

Vieras

#25

27.06.2011 15:29

Vapaaksi heti sekä Hamppu että Haara