Justin Bieber Suomeen!
Ota yhteyttä adressin tekijään
<3
niimpä, ois kiva ku tulis ouluunki joskus, oska on oulussaki lentokenttä ja sillleen, koska aina on kaikki helsingisä, nii se on inhotttavaa, mutta pääasia ois että tulis ees suomeen! :)
Justin!
Oi että Justin on niiin ihana ja sen on iha pakko tulla suomeeen! jos näkisin sen livenä nii en tarvis enää mitää muuta oikeesti o: ois vaa nii ihana(; JUSTIN BIEBER SUOMEEN!!!! <33
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: vahinko viesti
justin on homo eikä tule ainakaan hartwall areenalle, eikä turkuhalliin koska se heliumipaska saastuttaa ne rakennukset
Re:
Helvetti it oot homo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oikeesti eti parempaa tekemistä kun Justinin haukkuminen täällä! ei voi olla noin hauskaa haukkua muita että pitää tulla tänne varta vasten haukkuun HANKI ELÄMÄ
Re: jasper XDXDXD
#176: Alexandra - jasper XDXDXD
Moi Alexandra! Olen Oulusta, sieltä pohjois puolelta ;)
Re: JUSTIN ON HOMO!!!!!!!!!!!!!!!
#10: simo lahtela - JUSTIN ON HOMO!!!!!!!!!!!!!!!
kattois ittees säälittävä rumilus!!!:pp
pakko
Justin Bieberin on pakko tulla suomeen! Se on niii ihana t:koko suomen kansa
jasper
ok... eli hirveen kaukana musta... mut kumminkin vielä yks kysymys sulle: ootko komee? :D
Re: JUSTIN BIEBER IS HOTT
#129: JUSTIN FANI FOREVER - JUSTIN BIEBER IS HOTT
Justin on IIIIIIIIIIIHANNNNNNNNNNNNA!!!! I love Justin Bieber <33333 <33 <3
Nii Helsinki tai Oulu olis varmaa just paras paikka, asun kyllä ite aika kaukana mutt yrittäisin kyllä kaikin voimin päästä joss se tulis! :D
luuletteko et se paska tulis suomeen sen takii ku joku -96 pikkulapsi tekee siit jonku säälittävän adressin. ja jos se tänne asti tulis ni se ei todellakaa menis minnekkää hemmetin Ouluun. Helsinkiin se menis tai sit ruotsiin vitun ipanat!!!!
justin vaiks turkuu ja hesaa sit o hyvä :D
Justin pieper on homo.
t. jukkamartti
Heidi
mistä tiedätte että Justin bieber on homo vai ootte mustasukkaista hhhhhhhhhhhhhh
justinhan on tulos suomee, JOS ETTE TIENNY. (8
millon? mistä tiiät?
Jjuussttiinn Ddrreeww Bbiieebbeerr
justiinnn! mä asun hesas jou, ja jos se tulis vaikka lappiin niin matkustaisin sinne!!! ihan minne vaan mä meen kattoo sitä jos se tulee suomeen! justiinn
| This discussion has been closed. |
jasper XDXDXD
missä kaupungissa sä asut?