Vihreä päivä 8.6.2010

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vihreä päivä 8.6.2010.

Roni Lainevuo
Nurmijärvi

#1 Mikä vaate?

14.02.2010 18:54

Minkä vaatteen aiotte ottaa vihreänvärisenä?
suusana
Vieras

07.07.2010 23:15

voi paska, nyt vasta löysin tän. olis ollu hienoo, jos porukka olis ollu ihan päästä varpaisii vihreissä! ens kerralla sitten, ens kerralla. ties kuinka kauan siihenkin on...no mutta kai viellä joskus. mutta sillon pitää sit mainostaa facebookis ja irc-gallerias ja semmosissa, niin varmasti ainakin suurin osa faneista saa haaviinsa tämän!

green day <3

#3 #3

08.08.2011 11:08

Green day käyttää vaatteina enemmänkin mustaa ja punaista. Nimi tulee heidän lempi harrastuksestaan!
puheenjohtajavaalin mokailua

#4 Höh

17.06.2017 15:38

Suunnitteilla olisi, että kesällä Green Dayn keikalla 8.6.2010, mahdollisimman moni pukeutuisi vihreisiin vaatteisiin. Esim. vihreä huivi, laukku, kengät, paita tms. Kaikki osallistujat, laittakaa nimi tähän adressiin ja katsotaan kuinka moni osallistuu. Toivottavasti mahdollisimman moni allekirjoittaa adressin. Yritetään saada johonkin maininta Suomen vihreästä päivästä, joka varmasti tullaan muistamaan (jonka Green Day varmasti myös tulee muistamaan)! Moni on jo ilmoittanut osallistuvansa tähän. Levittäkää sanaa Vihreästä Päivästä! KIITOS! =)

Liikaakin näkee jo vihreää.

Vihreillä uskomaton moka: yksi laatikollinen ääniä jäi Helsinkiin – Puoluesihteeri: ”Inhimillinen virhe”

Ääntenlaskun moka taitaa jäädä vihreitten puheenjohtajan Ville Niinistön aikaiseksi viimeiseksi mokaksi ennen kuin ehtii jättää tehtävänsä. Kaikkien 5778 äänen laskemiseen on satsattu liian vähän voimia. Vaali toteutettu perinteisellä kirjeäänestyksellä.