Turkistarhaus kiellettävä!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Näkökulmaa.
#1: Sari Kullberg - Näkökulmaa.
OSALTA olen samaa mieltä, mutta turkistarhauksessa on kyseessä pelkästään julmuus, ahneus ja kidutus. Asuin Kokkolassa 1998-2006 ja tuona aikana tutustuin ihmisiin, jotka olivat olleet ns. " alalla" Tarinat joita kuulin saisivat sinut oksentamaan.. Puhumattakaan ns. lieveilmiöistä. ERÄÄLLÄ Kälviäläisellä turkistarhalla elää 30 villikissaa. KISSA EI KUULU SUOMEN luontoon.
Re:
Juha Heiskanen. Sinä olet jeesustelija. KUTSUN sinut asumaan Kokkolaan vuodeksi ja tutustumaan eläintarhoihin Kälviällä ja Kalajoella esim. SINÄ SAAT esim. runkkailla kettuja jne.. Oletko valmis?
Re: Re:
NIINKÖ luulet? Monessa maassa turkistarhaus on kielletty.
MINÄ olen 55 vuotias nainen ja HALVEKSI N KALJUPÄÄUKKOA, JOKA peittää kaljunsa verisellä eläimellä!
Re: turkis on in
#592: norpannahka-asunainen - turkis on in
Sinulla sitä on opittavaa, teini!
turkis on in
Re: turkis on in
#635: norpannahka-asunainen - turkis on in
Otappas asioista selvää.
turkis on in
turkis on in
VOITTO SUOMEEN
HYVÄ SUOMI
Re: HYVÄ SUOMI
#644: Komee aito turkishattu - HYVÄ SUOMI
Venäläisillä on tarkoitus pelastaa suomalainen jääkiekko, siellä asiat pannaan sentään oikeaan järjestykseen ! se on vaan niin ett kyllä kaikki hyvä tulee idästä. ajat on todella muuttuneet
Re: Re: HYVÄ SUOMI
Ryssään ei voi ikinä luottaa. Ne on pelkästään omanedun tavoittelijoita, olkootpa kyse sitten ihan mistä tahansa. Näkeehän sen jo siitä, että rikkaat venäläiset rikastuu rikastumistaan keinoja kaihtamatta ja köyhät venäläiset kerjää edelleenkin leipäpalaa ja roposta kaduilla. On sentään kyse yhdestä maailman rikkaimmista valtioista.
turkis on in
4 h kerho
EDUSKUNNAN KESÄKUUN 2013 PÄÄTÖS
| This discussion has been closed. |
Turkistarhaus on eläinrääkkäystä!