Ranma½ -anime suomeen!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ranma½ -anime suomeen!.

Manga .
Porvoo

29.08.2007 18:40

Ranma Animea voisi tulla suomeen ^^. Olen sellainen Ranma Fani :P, Kylläkyllä, ja DVD :eitäkin tulisi :D
Heli Kotila
Vihanti

07.02.2008 15:50

Tuskin sitä tulee suomeen,menkää kattomaan mäitä jaksoja youtubesta ilmaiseksi,tai
rekistöröitykää sinne.
Vielä pieni lisäys että tämä K13 anime eli tässä on alostomuutta ja väkivaltaa.
DVD-julkaisu olisi hyvä idea,samoin myös OVA ja elokuva julkaisut.
Lilia Reinikainen
Kuopio

#3 Minusta olisi hyvä idea jos Ranmaa tulisi suomeen animena.

03.12.2008 16:18

Minun lempi sarjoja on Ranma ½, ja minusta olisi oikein hyvä idea jos sitä tulisi suomeen televisioon.. tai sitten vaikka DVD:eenä OVA versioita ja Elokuva :)
R R
EU

03.12.2008 18:07

ranma on kyl ihan hyvä
petra ala-huikku
ilmajoki

#5 Ran ma½ suomeen!!

18.06.2009 22:28

haluaisin nähdä ranman telkkarista jaksot voi toki kattoa youtubesta, mutta telkkarista ne näkee paremmin. Eikä siitä varmaan mitään haittaa olisi koska suomessa on paljon mangan ja animen ystäviä jotka haluaisivat nähdä ranmaa telkkarista

Vieras

21.12.2010 14:52

itse haluaisin nähdä Tengen Toppa Gurren Laganin voisikohan mtv ruveta suunnittelemaan omaan animen esitys kanavaa ei olis paha idea kun suomessa animen harjastajia lyötyy
otakujp
Vieras

21.12.2010 14:53

ja ranma on mun yks suosikki sarjoista aivan mahtava
Ticohaba

#8 #8

23.05.2011 10:48

Ranma Todellakin Suomeen! Ei sitä varmaankaan tule, mutta yritetään! Sekun onjo niin vanha sarja, että jos tulis, nii olis jo tullu. Mutt ei luovuta toivosta! Minäku esim. oon suunnaton Ranma½ fani. Jos vaikka toisivat suomeen sen; The Ranma art book'in, vai mikä ikinä olikaan. + OVAt + elokuvat (Jos siis jaksoja ei saada) YouTubestakun on aika huono niitä katsoa. Pakko silti. Ja sitte totatota fin-tv vois kans alkaa harkita Suomentamista. Mut onnex meillä on manga!
Suffeli

#9 :)

04.01.2012 23:08

Olishan toi mahtavaa, että Ranmaa näytettäis Suomessa, mutta taitaa olla jo niin vanha anime että ei oo mahollista. :( Inuyashaa ehkä vois lobata jollekkin kanavalle koska se on aika uus.
Suffeli

#10 Re: :)

04.01.2012 23:11

#9: Suffeli - :)

Mutta jos DVD:nä tulis ees Suomeen  niin olis kiva juttu :)